MuscleMeat

Hulp met trainen

trrain

Novice
Waardering
0
Hallo, ik ben 17 jaar weeg maar 60kilo ben rond 1.70cm enz...
Ik heb nog nooit getraint maar ik wil nu beginnen en heb hulp nodig...
Waarmee ik hulp/tips/gids nodig heb:
Alle spieren trainen om goed uit te zien en gezond zijn (zonder ongezonde medicamenten zoals proteinen enz...)
Leg streching voor mijn vechtsport
En nog wat jij denkt ik zou nodig hebben voor een vechtsport...
Zoals ik al zei ik ben 1.70cm en dat is niet egt veel voor een 17jarige, en ik heb gehoord dat door trainen jij kan minder of niet groeien... is dat zo? anders wil ik wachte tot dat ik langer word en dan pas beginne met treinen
Als jij uitleg geeft of tips enz probeer meet specifiek te zijn want ik weet daar niet veel over en geen moeilijke woorden gebruiken aub :p
En hoe ik gewicht kan bijdoen want gewoon eten helpt niet zo te zien
Jij kan nog van alles vertelle dat ik zou moete wete...
Heel erg bedankt

welkom

sorry maar ik kom er niet echt uit wat je bedoelt.

enige wat ik kan zeggen lees het forum ff door en als je wilt groeie moe tj eveel eten heele veel

Alle spieren trainen om goed uit te zien en gezond zijn (zonder ongezonde medicamenten zoals proteinen enz...)

proteine is he belangrijkste wat er is de eiwitten dus dat zijn ongezonde medicamaneten.

• Topic Starter Topic Starter

proteine is he belangrijkste wat er is de eiwitten dus dat zijn ongezonde medicamaneten.
zonder ongezonde medicamenten gaat niet?

Zoals ik al zei ik ben 1.70cm en dat is niet egt veel voor een 17jarige, en ik heb gehoord dat door trainen jij kan minder of niet groeien... is dat zo? anders wil ik wachte tot dat ik langer word en dan pas beginne met treinen

Nope, kan geen kwaad. Waarom post er nog elke dag iemand die vraags sinds 1/2 weken. Bijna hetzelfde verhaal als de abs. Maar lees mijn artikeltje maar eens, dan heb je een beetje een beeld van waarom het vrijwel geen kwaad kan.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...achtraining-voor-jongeren-116798/#post2021328

Je hebt ook geen voedingssupplementen en dergelijk nodig als je net begint met trainen. Eet veel, 6 tot 8 maaltijden per dag. Doe gewoon 2 of 3 full body workouts per week. Richt je in het begin vooral op de uitvoering van de oefeningen, en ga dan gewicht toevoegen.

Zoals ik al zei ik ben 1.70cm en dat is niet egt veel voor een 17jarige, en ik heb gehoord dat door trainen jij kan minder of niet groeien... is dat zo?

Trainen belemmerd de groei niet. Zorg er wel voor dat je de oefeningen goed uitvoert en niet teveel gewicht pakt. Zorg ook dat je goed herstelt van je trainingen.

Gewoon eten helpt wel. Zoals ik al zei, eet 6 tot 8 maaltijden per dag. Ga geen ongezonde dingen eten maar gewoon lekker veel brood, aardappelen, pasta, rijst, vlees, vis.. drink veel melk.. begin gewoon daar veel van te eten en dan kun je later nog een voedingsschema opstellen

Ik hoop je een beetje geholpen te hebben :)

Je hebt ook geen voedingssupplementen en dergelijk nodig als je net begint met trainen. Eet veel, 6 tot 8 maaltijden per dag. Doe gewoon 2 of 3 full body workouts per week. Richt je in het begin vooral op de uitvoering van de oefeningen, en ga dan gewicht toevoegen.
Is daar een manier om full body workouts te doen zonder materiaal? En hoe zou ik dat doen, hoelang, hoeveel etc... meer info aub

Ik zou dan toch gaan voor een abonnement op de sportschool. Goede begeleiding, alle apparaten die je nodig hebt om goed je workout uit te kunnen voeren.

Een full body workout zonder materiaal heb ik niet, en ik weet niet of dat uberhaupt bestaat.

Ongezonde medicamenten???bestaan er dan gezonde medicamenten:D

Leg streching voor mijn vechtsport
En nog wat jij denkt ik zou nodig hebben voor een vechtsport...
Als jij uitleg geeft of tips enz probeer meet specifiek te zijn want ik weet daar niet veel over en geen moeilijke woorden gebruiken aub :p
Jij kan nog van alles vertelle dat ik zou moete wete...
Heel erg bedankt

SOS Luuc spellingsfouten!

Ik ben maar 1.70 en ben er 24, trouwens je groeit tot voorbij je 20 jaar dus het kan best zijn dat je nog een decimeter groeit maak je geen zorgen. En als je gespierd wil worden zonder medicamenten(anabolica steroïden zul je bedoelen) zul je gans je lichaam moeten trainen met gezonde voeding, niet meer niet minder.

SOS Luuc spellingsfouten!

Ik ben maar 1.70 en ben er 24, trouwens je groeit tot voorbij je 20 jaar dus het kan best zijn dat je nog een decimeter groeit maak je geen zorgen. En als je gespierd wil worden zonder medicamenten(anabolica steroïden zul je bedoelen) zul je gans je lichaam moeten trainen met gezonde voeding, niet meer niet minder.
ja dat bedoel ik... en met gezonde voeding bedoel jij...?

waarom luistert er niemand naar mijn superadvies ??? hehe :p

Terug
Naar boven