MuscleMeat

Hulp nodig bij 2e cut kuur

Derenzo

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Zal mijzelf even voorstellen. Ben 22 jaar, train al 3 jaar en mijn eerste kuur was een eenvoudige test-e/dbol/nolva kuur.

Ben erg tevreden met het resultaat en kwam een kilo per week aan. Heb na mijn kuur 8 van 12kg kunnen behouden. Alleen mijn VP is wel wat omhoog gegaan en zou graag wat droger willen worden zonder in kracht of spiermassa in te leveren.

Ik zat te denken aan een simpele Anavar only kuur van 10 weken of zou dat te weinig zijn? Zou ook graag tren willen proberen maar dat lijkt mij zonde te gebruiken in een 2e (cut) kuur. Ben van plan 500 kcal onder onderhoud te eten om zo een 0,5-1kg per week af te vallen aan vet.

Wil het liefst wel nog long term esters gebruiken omdat ik nog niet klaar ben om dagelijks te injecteren.

Mijn doel is om zo sterk mogelijk te worden en er nog steeds goed uit te zien, wil niet zo'n Jarno Hams postuur.

test primo?

wat wil je, wil je massaverlies opvangen of wil je nog wat massa opbouwen tijdens het cutten.

Zal mijzelf even voorstellen. Ben 22 jaar, train al 3 jaar en mijn eerste kuur was een eenvoudige test-e/dbol/nolva kuur.

Ben erg tevreden met het resultaat en kwam een kilo per week aan. Heb na mijn kuur 8 van 12kg kunnen behouden. Alleen mijn VP is wel wat omhoog gegaan en zou graag wat droger willen worden zonder in kracht of spiermassa in te leveren.

Ik zat te denken aan een simpele Anavar only kuur van 10 weken of zou dat te weinig zijn? Zou ook graag tren willen proberen maar dat lijkt mij zonde te gebruiken in een 2e (cut) kuur. Ben van plan 500 kcal onder onderhoud te eten om zo een 0,5-1kg per week af te vallen aan vet.

Wil het liefst wel nog long term esters gebruiken omdat ik nog niet klaar ben om dagelijks te injecteren.

Mijn doel is om zo sterk mogelijk te worden en er nog steeds goed uit te zien, wil niet zo'n Jarno Hams postuur.

Tren-a/test-p/mast-p zou wel leuk zijn. Zie ik toch vaker terugkomen...

• Topic Starter Topic Starter
test primo?

wat wil je, wil je massaverlies opvangen of wil je nog wat massa opbouwen tijdens het cutten.

Massa opbouwen tijdens de cut zou natuurlijk ideaal zijn maar ik neem al genoegen met het behouden van al mijn kracht en massa terwijl mijn vp omlaag gaat. Heb sowieso een hekel aan cutten omdat het toch vaak stagnatie betekent in de compound lifts. Liefst cut ik zo snel mogelijk om daarna weer een bulk kuur te pakken

Wat zou daar precies het resultaat van zijn? Weet niet of ik klaar ben voor de tren bijwerkingen, hoor dat die nog best heftig zijn. En zou ik dan niet minstens om de dag moeten injecteren? Zou het liefst beginnen met tren in mijn volgende bulk kuur.

22, ben sinds ik ben begonnen al serieus bezig geweest met voeding en heb maar nog in die 3 jaar een enkele training gemist door blessure. Verder heb ik nog nooit drugs gedaan,drink ik niet en ga ik zelden uit. AAS kan nooit slechter zijn dan je elk weekend klem zuipen. Zeker niet als je het gecontroleerd doet, de reden waarom ik hier om advies vraag. Verder beviel mijn 1e kuur zo goed dat ik geen reden zie om te stoppen met kuren.

Test 250 en primo 200 zou ik gebruiken om mee te cutten of sustanon 250 mg 2x per week

ff kyken.. 22 jaar en een k*t kuur?
ja hoor, vrij simpel houden
400 mg deca
400 mg tren
500 mg test enanthaat, en dit dan wel om de 4 dagen zetten.... is wel 6 ml, maar dat gaat goed in een 10 ml spuit.
ik zou hierbij minimaal 50mg oxy doen per dag , is lekker voor bij t trainen
en verdeeld over de dag 100mg winstrol wordt je lekker hard van.
maar je kan kan ook ipv die winstrol er masteron enanthaat bij zetten... zou dat dan wel op minimaal 600mg gooien.. 3ml.
dat kan er toch nog wel bij bij die 6ml want je hebt toch een 10ml spuit!
dus, een behoorlijke k*t kuur dit!

en als je het nog k*tter wilt:
deca en boldenone samen nemen, lekker dik bloed, verhoging rode bloedcelletjes...

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 18:36 ----------

en als cut kuur.. tja,
je hebt ze die kurkdroog worden op deca.
maat van me zit aan tren met test en gaat daar goed op. geen grammetje vet...
primo voorstanders heb je ook, masteron, winny... DhT-tjes..
maar wat wil je,
dit is hetzelfde als in de sportschool naar de eerste de beste grote jongen lopen en vragen ''hoe word ik heel snel groot'' zonder je te verdiepen in de werking... (komt ie met de bovenstaande k*tkuur aan) testosteron en de eiwitsynthese, welke soort er weer cortisol verlagender is en meer n eiwit spaarder is.. hangt ook van je training af, ga je meer cardio doen?

zou iig als basis 1 ml test e per week nemen...
neem dat simpel met wat winny.. of misschien boldenone ?

kan je later altijd nog gaan k*tten met andere dingen.. :)

verder, kan niet meer zeggen dan VOEDING!

22, ben sinds ik ben begonnen al serieus bezig geweest met voeding en heb maar nog in die 3 jaar een enkele training gemist door blessure. Verder heb ik nog nooit drugs gedaan,drink ik niet en ga ik zelden uit. AAS kan nooit slechter zijn dan je elk weekend klem zuipen. Zeker niet als je het gecontroleerd doet, de reden waarom ik hier om advies vraag. Verder beviel mijn 1e kuur zo goed dat ik geen reden zie om te stoppen met kuren.

in jouw geval kuurtje per jaar...
met goede voeding en serieus trainen.. waarom niet..
er zijn r hier geneog die t weekend er nog naast gaan zuipen en slikken en snuifen.... en die veroordelen je nu voor je leeftijd en christelijk gedrag.

nov/dec aan de boerenkool met worst en test/deca ;)
(prefereer zelf boldenone boven deca)

zomer paar weekjes eeen dhttje...
wat tren erbij.. ?

verder,
ik zal wel wat meer uitgaan... ;)
zeker tijdens je kuur..
goed voor je roid rage, en je lamme hand..

Wellicht dat ik dat ga doen als 4e kuur (dus na mijn 2e massakuur) maar kijk er nog niet naar uit om elke dag te injecteren en ik hoor horrorverhalen over test-p injectiepijn en tren-a hoest

ff kyken.. 22 jaar en een k*t kuur?
zou iig als basis 1 ml test e per week nemen...
neem dat simpel met wat winny.. of misschien boldenone ?

kan je later altijd nog gaan k*tten met andere dingen.. :)

verder, kan niet meer zeggen dan VOEDING!

Na wat meer onderzoek hou ik het denk maar inderdaad eenvoudig

1-10 test -e 250
6-10 anavar

Wou dan als 3e bulkkuur

1-10 Tren e 400
1-12 test e 500
1-6 dbol

Wou dit dan ook mijn vaste bulkkuur maken wat ik elk jaar herhaal en misschien de test e wat verhogen na een jaar.

Ik zou eerder TTM aanraden dan primo omdat primo vaak duur en/of gefaked is.

En tja, var, daar verschillen meningen nogal over. Zorg in ieder geval dat je 100mg/dag neemt.
Je kan er ook gewoon T3 naast zetten, dat kost geen drol en heeft prima effect op 12.5-25mg per dag tijdens de hele lengte van je cycle.

Ik zou eerder TTM aanraden dan primo omdat primo vaak duur en/of gefaked is.

En tja, var, daar verschillen meningen nogal over. Zorg in ieder geval dat je 100mg/dag neemt.
Je kan er ook gewoon T3 naast zetten, dat kost geen drol en heeft prima effect op 12.5-25mg per dag tijdens de hele lengte van je cycle.

T3 en clen wil ik niet aan beginnen.

Twijfel nog of ik 250 of 500 test-e tijdens cut kuur moet zetten, iemand tips? kon 500 goed verdragen maar misschien is dat wat te veel voor een cutkuur

Mag ik vragen waarom je niet aan de clen en t3 wilt beginnen?

Terug
Naar boven