brammerr
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
hallo, ik kan wel wat raad gebruiken van jullie en hopelijk kunnen jullie mij helpen.
ik train nu toch wel al een 6 jaar (waarvan ik eigenlijk alleen de laatste 2 jaar serieus doortrain)
nu zit ik op een bepaald niveau dat ik graag vanaf februari zwaar wil beginnen kutten zodat ik aanzienlijk veel vetmassa kwijtraak en zo weinig mogelijk spiermassa verlies. (zoals iedereen ik weet het)
ik wil er vanaf nu veel moeite in steken..
ik ben 1 meter 80 groot en weeg ongeveer 95 kg.
ik denk dat mijn vetpercentage tussen de 15 en de 20 ligt? daarom de fotos. mischien kunnen jullie het mij beter zeggen. zie bijlage.
van voedingsuplementen neem ik momenteel:
-smorgens en na mijn training "cocktail" van body&fit als proteineshake
-voor mijn training assault als preworkout
enkele voorbeelden van mijn training geef ik ook mee:
benchpress 4 reeksen van 8x100 kg
nekpress 4 reeksen van 10x60 kg
lateral pulldown 4 reeksen van 10x 90kg
triceps dips 4 reeksen van 10x 70kg(+eigen gewicht)
.... deze voorbeelden zijn gewoon bedoelt zodat jullie iets ofwat kunnen volgen.
nu wil ik graag weten welke voedingssuplementen ik beter zou nemen om te cutten.
- is cocktail een goede proteineshake of schakel ik beter over naar een andere?zoja welke?
- ik wil graag vetverbranders nemen. vroeger nam ik "fat attack" van xxl nutrition. is dit een
goede of zijn er betere?
- en neem ik ook een preworkout voor mijn training (bovenop die vetverbranders dan)
of is dit teveel van het goede?
- ik train 4a5x per week en wil tijdens mijn cutperiode direct na mijn krachttraining
30 minuten intensieve cardio gaan doen. goed of slecht idee?
wat ik eet tijdens het cutten
-6uur proteineshake
-8uur havermout met magere melk
-12u meestal iets warm waarbij ik uitkijk op calloriearm: vegetarische spagetti ,kipfilet met rijst,...
-16uur 500gram magere kaas (50cal/100gram)
-21uur proteineshake na de training(of pak ik hem er beter voor?)
-21uur 4 a 5 boterhammen met kipfilet
- en als laatste vraag klopt het dat xxl betere shakes heeft dan b&f?
goede raad is meer dan welkom en dan vooral in het opzicht zo weinig mogelijk spieren te verliezen
en zoveel mogelijk vet te verliezen.
ik weet dat het een hele boterham is maar ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen.
big thx!!! bram.
ik train nu toch wel al een 6 jaar (waarvan ik eigenlijk alleen de laatste 2 jaar serieus doortrain)
nu zit ik op een bepaald niveau dat ik graag vanaf februari zwaar wil beginnen kutten zodat ik aanzienlijk veel vetmassa kwijtraak en zo weinig mogelijk spiermassa verlies. (zoals iedereen ik weet het)
ik wil er vanaf nu veel moeite in steken..
ik ben 1 meter 80 groot en weeg ongeveer 95 kg.
ik denk dat mijn vetpercentage tussen de 15 en de 20 ligt? daarom de fotos. mischien kunnen jullie het mij beter zeggen. zie bijlage.
van voedingsuplementen neem ik momenteel:
-smorgens en na mijn training "cocktail" van body&fit als proteineshake
-voor mijn training assault als preworkout
enkele voorbeelden van mijn training geef ik ook mee:
benchpress 4 reeksen van 8x100 kg
nekpress 4 reeksen van 10x60 kg
lateral pulldown 4 reeksen van 10x 90kg
triceps dips 4 reeksen van 10x 70kg(+eigen gewicht)
.... deze voorbeelden zijn gewoon bedoelt zodat jullie iets ofwat kunnen volgen.
nu wil ik graag weten welke voedingssuplementen ik beter zou nemen om te cutten.
- is cocktail een goede proteineshake of schakel ik beter over naar een andere?zoja welke?
- ik wil graag vetverbranders nemen. vroeger nam ik "fat attack" van xxl nutrition. is dit een
goede of zijn er betere?
- en neem ik ook een preworkout voor mijn training (bovenop die vetverbranders dan)
of is dit teveel van het goede?
- ik train 4a5x per week en wil tijdens mijn cutperiode direct na mijn krachttraining
30 minuten intensieve cardio gaan doen. goed of slecht idee?
wat ik eet tijdens het cutten
-6uur proteineshake
-8uur havermout met magere melk
-12u meestal iets warm waarbij ik uitkijk op calloriearm: vegetarische spagetti ,kipfilet met rijst,...
-16uur 500gram magere kaas (50cal/100gram)
-21uur proteineshake na de training(of pak ik hem er beter voor?)
-21uur 4 a 5 boterhammen met kipfilet
- en als laatste vraag klopt het dat xxl betere shakes heeft dan b&f?
goede raad is meer dan welkom en dan vooral in het opzicht zo weinig mogelijk spieren te verliezen
en zoveel mogelijk vet te verliezen.
ik weet dat het een hele boterham is maar ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen.
big thx!!! bram.
Laatst bewerkt:

Welke vetverbranders? Cardio voor of na training? Welke shakes? Assault combineren met een vetverbrander of niet?