Fitness Seller

Hulp nodig bij hGH

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

brachialis

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 aug 2007
Berichten
638
Waardering
1
goeieavond allemaal,

Een kennis van me raadde me hGH aan:
Doseringen 6iu (vijf maal per week)
zo moet de kuur eruit zien:
wk 1-24 6iu PW UG
wk 1-10 4cc HG sust

Ik heb me beetje geprobeerd te verdiepen door artikels te lezen...
En ik ga er T4 ook bijnemen @ 150.

Zijn er mensen die me aub verder kunnen helpen, hij stelde 6iu voor maar ge beginnen met vier...
Ik heb ze al besteld en ga ermee door en ik weet dat ik me moet verdiepen in de materie, maar ik luister ook naar mensen met eigen ervaring,
Mijn bedoeling is om zeer zeker te verdrogen en tergelijkertijd VVM bij te bouwen en ik weet dat het gaat met hGH! Het is voor niets het sterkste en duurste op het markt.
Alvast bedankt
 
Het sterkste? Hoe bedoel je dat? Verwacht er niet teveel van m8. Weet niet wat je shape op dit moment is.. maar zie dat veel mensen veel geld aan GH uitgeven terwijl er op AAS nog zoveel te gainen is en cel vermeerdering nog helemaal geen noodzaak is.
 
6iu PW lijkt me ook niet erg zinvol ???

daarnaast kan je toch beter eerst een tijdje HGH draaien en later AAS bijvoegen.
 
neen ik bedoelde 6iu 5maal pw dus 30 pw ;)
 
hgh is zeker NIET het sterkste, het is op zichzelf een goede fatburner en een beetje anti katabool, het is de combinatie van hgh/aas/slin/t4 die het sterkste is, synergie dus...op zichzelf heb je gewoon een hele dure burner.
prijs is niet persé een indicatie op sterkte qua spieropbouw ...het is gewoon een duur proces om het te maken.
 
ah ok enrico, dat wist ik niet, maar naturrlijk wil ik het stacken met aas en schildklierhormoontjes.

Meer advies is altijd welkom mannen en ik heb mods in men msn lijst en weten over mijn leeftijd ik ben net 20 geworden so please don't kill me ;)
 
20 jaar? wat moet je dan met GH man? Zonde van je geld imo. Of je moet op je 20ste al zo danig fysiek hebben......... al verwacht ik dat niet aangezien je kennis/vragen.
 
ah ok enrico, dat wist ik niet, maar naturrlijk wil ik het stacken met aas en schildklierhormoontjes.

Meer advies is altijd welkom mannen en ik heb mods in men msn lijst en weten over mijn leeftijd ik ben net 20 geworden so please don't kill me ;)

20 is wel heel jong voor hgh, zonder aas zal je er zoiezo wllicht niet veel aan gaan hebben want je endogene productie is nog skyhigh...
tenzij je echt doelgericht longterm bezig bent met het oog op competitie kan ik er me nog enigzins in vinden, zoniet zijn er op jou leeftijd heel veel betere (en goedkopere) opties voor jou doelen..
 
ik wil absoluut niet groot doen maar ik ben net 20 en ik wil niet overdrijven over men size. @sava magk ik je pix posten?

Mss wedstijd gericht wel ja enrico bro

mvg
 
Mijn pics? Sure.. maar wat wil je daar mee aantonen dan?
 
neen mij pics tonen, gwn om te tonen dat ik OK ben voor iemand van 20:p
 
ik zou er nog eens goed over na denken, hgh is wat anders dan aas, het ****ed met je bloedglucose waarden enzo wat toch wat inzicht vergt.
verder is uit meerdere onderzoeken gebleken dat in gewone dosissen testosteron zowel op vetverbrandend vlak als op spieropbouwend vlak beter scoort dan hgh, en de prijs is een stukje lager.
hgh is leuk als je op gewone aas niet meer of nog amper reageert... of je in voorbereiding bent en je dan toch relatief veel kan blijven eten en toch nog droger worden.
 
Ben het 100% eens met enrico. Hoop dat niemand van dit forum je dit aangepraat heeft om er zelf beter van te worden. Wie zich aangesproken voelt moet zich dan maar aangesproken voelen.
 
Wtf? Waarom staat er dan 25 als leeftijd? Vreemde zaken :P
 
weggegooid geld.
maar best een fijne ervaring ;)
die pix zijn altijd welkom.
 
ik moest een oudere leeftijd aangeven anders mocht ik toen niet posten ;)

Kuur? Ben on van sep ongeveer, maar idd jullie hebben gelijk. Beter nog wachten ik kan nog kuren met basis shit en wellciht meer bereiken...

mvg als er mensen zijn met nog reacties? doe maar gerust :)
 
Ikzelf gebruik sinds mei vorig jaar 3-3,5iu pd.Moet zeggen dat het voor mij goed uitpakt,maar ben wel 43 jaar.
Dinsdag begin ik met norditropin,gewoon om de chinese HGH te ijken.

Imo ook zonde van je geld,of je moet op 15-20iu pd gaan zitten.Samen met slin,T4,igf en T4
 
@Krieltje 15 tot 20iu PER DAG???

mvg
 
ja als je jong bent zal je aardig bij moeten prikken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven