brachialis
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ikzelf gebruik sinds mei vorig jaar 3-3,5iu pd.Moet zeggen dat het voor mij goed uitpakt,maar ben wel 43 jaar.
Dinsdag begin ik met norditropin,gewoon om de chinese HGH te ijken.
Imo ook zonde van je geld,of je moet op 15-20iu pd gaan zitten.Samen met slin,T4,igf en T4
daar heb je clerasil voor
tnx enrico bedankt, vond het al veel 20iu PD :d is een doos van 100iu vr 5dagen haha
mvg

dat moeten we aan krieltje vragen,die kan ons er meer over vertellen![]()

vanaf maand 3 ongeveer ervaar ik minder acné, gavere en zachtere huid en lichte vervaging van littekens.
Mwah vind het allemaal sterk overtrokken de zg gavere huid.
Als je androgene middelen gebruikt,zal je grote porieen hebben,en een grove huidstructuur,daar kan geen hgh tegenop.
Wat betreft de hoeveelheid op jonge leeftijd....crap,je hebt gewoon VEEL nodig om het spul daadwerkelijk aan de gang te hebben.Tis echt niet zo dat je goed resultaat gaat boeken op een only van minder dan 10iu,daar komt wel ff meer bij kijken.
Maar ja enrico is 88,dan kan je wel verwachten dat er dan HEEL wat gebeurd....get real,HGH heeft TOTAAL,maar dan ook TOTAAl geen zin om jong te gebruiken,niet eens als vetverbrander.Ben zelf 43,tis pas echt sinds een maand gaan inkicken,en wel zo hard dat ik geen cardio meer ga doen.Maw veel geld.......long term.
Maar ga je gang zou ik zeggen,prop er max 5iu in pd op je 20ste,kijken hoe je er volgend jaar bij staat.....durf te wedden,geen of nauwelijks verandering,alleen leuk voor 40+,of in een deftige stack met voldoende AS,IGF,slin
Right 22 en enorme stappen op hgh....geloof er geen ene moer van.
Ik gebruik die troep al een jaar,en van bluetops tot pharma grade,ga er echt geen strakkere huid vn krijgen.
En met je 22 heb je toch nog geen verlepte huid man,je komt net kijken.
ik had wel littekens op men rug en schouders van de acné, en die huid wordt toch gaver, al ben ik momenteel low dose aas en als ik weer high dose ga is het mogelijk weer verdoet, dat kan...we zullen zien.Right 22 en enorme stappen op hgh....geloof er geen ene moer van.
Ik gebruik die troep al een jaar,en van bluetops tot pharma grade,ga er echt geen strakkere huid vn krijgen.
En met je 22 heb je toch nog geen verlepte huid man,je komt net kijken.
Wat wil je nu dat ik zeg.Ken 100 man op hgh,tis gewoon crap om op jonge leeftijd dat spul te gebruiken om je te "verjongen"
Hoe jong zijn jullie,net twintigers.
Als wij ouwe lullen dat nemen,is en ander verhaal.
Tis gewoon marketing verhaal,wat goed is voor de leveranciers,die doosjes tikken aardig weg.
Heb het hier zoals al gequote door enrico,op ONLY.
Pak er iets deftigs naast,ja dan is het leuk,Maar ts is net 20,en wil ONLY gaan doen....geldklopperij