AndroidHealthClinic

Hulp nodig bij hGH

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
ja zou ongeveer vijf a zes iu PD zetten en naast nog een sterk androgeen aas... hier sust dus...

Ben nog aan het twijfelen... ik zou graag ong vijf kg vvm bijh
hebben en serieuze daling in bf en eventueel igf en slin erbij zetten...

mvg

Crap jullie willen horen wat je wilt horen dat is het verhaal.@enrico,gozer was niet persoonlijk bedoelt,maar in algemene tendes is het worthless zonder as/t4/slin op jonge leeftijd.
Iemand van 22 hoeft bij mij geen vingertje op te heffen gozer.Ik "brul" niet van alles,speelde al met roids,toen poepte jij nog in je luier.

Check ieder US board om je over dat onderwerp in te lezen,je zal zien dat het echt afgeraden word.Tuurlijk prachtig dat je er goed op gaat,maar het algemeen gros,zoekt er een heilige graal in
DAT IS HET DUS NIET zeker niet op jongere leeftijd.

bedankt krieltje

Werkelijk jongens HET IS GEEN WONDERMIDDEL.

Werkelijk jongens HET IS GEEN WONDERMIDDEL.

daar ben ik het 100% mee eens, ik zie het dan ook meer als de kers op de taart. qua spieropbouw is het maar slappe shit, opzichzelf geloof ik zelfs niet in spieropbouw, dat heb ik ook NERGENS beweerd trouwens, maar zelfs op 16 (wat ik afraad, ik raad zelfs op mijn leeftijd het af, het is bij mij gewoon een bewuste keus geweest ivm bepaalde ambities).
echter is het zeker en vast mijn ervaring dat icm aas je meer kwaliteit gained die je beter kan vasthouden.
verder vind ik persoonlijk hgh een van de gevaarlijkste middelen in aas wereld (na igf-1 lr3) en MOET gebruik imo onder de begeleiding zijn van een sportarts/endrocrinoloog.

Iemand van 22 hoeft bij mij geen vingertje op te heffen gozer.Ik "brul" niet van alles,speelde al met roids,toen poepte jij nog in je luier.

.

en dat is nou het hele probleem met de oudere generatie, de jonge generatie wordt niet serieus genomen, maar wat weet jij eigelijk van mij? weet jij wat ik gestudeerd heb? want ook dat helpt vaak bij het interpreteren van bepaalde onderzoeken en teksten...weet jij wat ik al gekuurd heb? en weet jij wat ik in de jaren die ik train bereikt heb?
voor jou ben ik 22 en dus een onwetende snotneus...beetje makkelijk he bro ;)

dat is ook een feit van enrico

en dat is nou het hele probleem met de oudere generatie, de jonge generatie wordt niet serieus genomen, maar wat weet jij eigelijk van mij? weet jij wat ik gestudeerd heb? want ook dat helpt vaak bij het interpreteren van bepaalde onderzoeken en teksten...weet jij wat ik al gekuurd heb? en weet jij wat ik in de jaren die ik train bereikt heb?
voor jou ben ik 22 en dus een onwetende snotneus...beetje makkelijk he bro

Wij weten inderdaad niets van jou, ik zou zeggen vertel (de relevante dingen), vaak wordt er hier (door de jongere, zelf nog nooit gekuurd) vaak papagaaienpraat verteld, de oudere die praten meer uit eigen ervaring. Even generaliseren:D

Enrico je hoeft het niet hard te spelen hoor,ik begrijp je goed.Maar dit is een algemeen statement. No offence.

voor jou ben ik 22 en dus een onwetende snotneus...beetje makkelijk he bro

Wij weten inderdaad niets van jou, ik zou zeggen vertel (de relevante dingen), vaak wordt er hier (door de jongere, zelf nog nooit gekuurd) vaak papagaaienpraat verteld, de oudere die praten meer uit eigen ervaring. Even generaliseren:D

nou ik kan je zeggen dat ik ook al veel door schade en schande heb ondervonden ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven