XXL Nutrition

Hulp nodig bij kuurschema

NightStalker

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
8
Ik ben nu al een tijdje bezig met een kuurschema op te stellen. Mn doel is eigenlijk er zo hard,droog,scherp mogelijk uit te komen!
Mn stats zijn nu 1m89, 92,6@16-17%. Ik geraak heel moeilijk droog.. Kuurverleden, winny kuurtje, 5weken, 4kg bijgekomen BF 2% gedaald. 2e kuur test only, maar die sloeg gewoon niet aan (ondergedoseerde batch denk ik).

Kuurschema:

Kuurschema:
Week 1-2: 1200mg Supersust EW
Week 3-10:600mg Supersust EW *EDIT*
Week 1-2: 800mg Tren e EW
Week 3-8: 400mg Tren e EW
Week 5-11: 100mg Masteron EOD

Week 3-9: T3, op -en afbouwen 5dgn 25mcg, 5dgn 50mcg, 5dgn 75mcg, 5dgn 100mcg, 5dgn 75mcg...
Misschien Clen tijdens pct, maar ben nog niet zeker.

Week 9-12: HCG 2x 1500ui EW
Week 12: 40mg Nolvadex ED
Week 13-15: 20mg Nolvadex ED

Zijn de doseringen goed? Misschien toch wat te hoog? Zou ik beter voor bold gaan, maar zal het dan ook het gewenste effect geven dat ik wil? (zo droog en hard mogelijk uitkomen)

Laatst bewerkt:
Supersust is toch 300mg/ml???
Dus is het dan 600? Of heb je dan weer gewone sustanon?

Verder zou ik de tren 1 weekje langer doen, dus 9 weken.
Masteron maby 50mg/ed van maken (ivm halfwaardtijd), maar dat is aan jouw.
Verder is het ok.

Tren is iets heel anders dan boldenone. Dus ik zou eerst even goed gaan lezen voordat je beslist welke van de 2 je wilt gebruiken.
Als je echt droger wilt worden, zou ik toch voor tren gaan.
Maar zonder een goed dieet kom je er natuurlijk nooit, maar da's niet nieuw hoop ik.

T3 heb ik geen verstand van, dus daar mag een ander je mee helpen.

Succes man!

• Topic Starter Topic Starter
Supersust is toch 300mg/ml???
Dus is het dan 600? Of heb je dan weer gewone sustanon?

Verder zou ik de trenbolone 1 weekje langer doen, dus 9 weken.
Masteron maby 50mg/ed van maken (ivm halfwaardtijd), maar dat is aan jouw.
Verder is het ok.

Tren is iets heel anders dan boldenone. Dus ik zou eerst even goed gaan lezen voordat je beslist welke van de 2 je wilt gebruiken.
Als je echt droger wilt worden, zou ik toch voor trenbolone gaan.
Maar zonder een goed dieet kom je er natuurlijk nooit, maar da's niet nieuw hoop ik.

T3 heb ik geen verstand van, dus daar mag een ander je mee helpen.

Succes man!

Goed dieet heb ik dus wel verstand van! Ik zou ook liever voor tren gaan, maar sommige zeggen dat het misschien wat TE is als je naar mn kuurverleden kijkt. Masteron 50mg ED, zie het niet echt zitten om dan ED te injecteren. Ik heb gelezen dat 100mg EOD ook goed was? Ja is foutje, moet 600mg ipv 750.

1200 supersust.....

gaat lekker zeer doen:D

Na 1 half afgemaakt Winny kuurtje en 1 half afgemaakt Test. kuurtje vind ik dit bruut veel.

ttssss en dat allemaal omdat je hard, droog en scherp wilt zijn???

Ik ben nu al een tijdje bezig met een kuurschema op te stellen. Mn doel is eigenlijk er zo hard,droog,scherp mogelijk uit te komen!
Mn stats zijn nu 1m89, 92,6@16-17%. Ik geraak heel moeilijk droog.. Kuurverleden, winny kuurtje, 5weken, 4kg bijgekomen BF 2% gedaald. 2e kuur test only, maar die sloeg gewoon niet aan (ondergedoseerde batch denk ik).

Kuurschema:

Kuurschema:
Week 1-2: 800mg trenbolone e EW

Week 3-9: T3, op -en afbouwen 5dgn 25mcg, 5dgn 50mcg, 5dgn 75mcg, 5dgn 100mcg, 5dgn 75mcg...
Misschien clenbuterol tijdens pct, maar ben nog niet zeker.

Zijn de doseringen goed? Misschien toch wat te hoog? Zou ik beter voor bold gaan, maar zal het dan ook het gewenste effect geven dat ik wil? (zo droog en hard mogelijk uitkomen)

waarom eigenlijk een frontload van de sus als daar toch al korte esthers in zitten. Vind het echt wel een behoorlijke kuur gezien je kuur verleden. Waarom zoveel mg's? En dan ook nog clenbuterol erbij gooien? Gozer begin lekker rustig aan jongen... Wat was je van plan om bij je volgende kuur te gaan nemen dan? Echt een behoorlijke stack wat ik persoonlijk niet snap...

mischien een heel gek idee maar zeg het toch :D :

week 1-10 test-e 250mg ew
week 1-12 anavar 60mg ed
week 2-12 t3 75mcg ed
week 1-52 AM cardio @ 45min. ed
week 1-52 strikt dieet
week 13-odol :D nolva 20mg ed

eventueel week 1-52 schop onder je kont als motivatie zakt :)

-rodge

Kuurschema:

Kuurschema:
Week 1-2: 800mg trenbolone e EW

Misschien clenbuterol tijdens pct, maar ben nog niet zeker.

Ik zou je dit adviseren:

week 1 t/m 10 600mg supersust
week 1t/m 8 400mg tren
week 9t/m 12 100 masteron
week 1t/m 10 50 mcg t3
Nakuur:
week 13t/m14 75 mcg clen (tijdens pct)
week 13t/m14 40mg nolva+ 50mg clomid
week 15t/m16 20mg nolva+ 50mg clomid

mischien een heel gek idee maar zeg het toch :D :

week 1-10 test-e 250mg ew
week 1-12 anavar 60mg ed
week 2-12 t3 75mcg ed
week 1-52 AM cardio @ 45min. ed
week 1-52 strikt dieet
week 13-odol :D nolvadex 20mg ed

eventueel week 1-52 schop onder je kont als motivatie zakt :)

-rodge

12 weken anavar vind ik echt errug lang...op ar.com zijn ze daar idaad gek op..maar kheb zo mn twijfels bij de lever vriendelijkheid van ana...

12 weken anavar vind ik echt errug lang...op ar.com zijn ze daar idaad gek op..maar kheb zo mn twijfels bij de lever vriendelijkheid van ana...

krijg als het goed is morgen uitslag van m'n bloedonderzoek na 10 weken anavar @120mg ed, maar gevoel zegt dat het wel goed zit. gewoon lekker veel milk thistle erbij nemen.

maar hij moet toch wat. huidige kuur voorstel is k*t met peren, te zwaar voor zijn ervaring en goals. plus hij wil niet elke dag prikken anders anavar vervangen voor masteron. dus daarom anavar, en ik denk dat het met sides wel meevalt als je sups goed aanvult en een strak dieet aanhoud.

-rodge

krijg als het goed is morgen uitslag van m'n bloedonderzoek na 10 weken anavar @120mg ed, maar gevoel zegt dat het wel goed zit. gewoon lekker veel milk thistle erbij nemen.

maar hij moet toch wat. huidige kuur voorstel is k*t met peren, te zwaar voor zijn ervaring en goals. plus hij wil niet elke dag prikken anders anavar vervangen voor masteron. dus daarom anavar, en ik denk dat het met sides wel meevalt als je supplementen goed aanvult en een strak dieet aanhoud.

-rodge

Enkel een reactie op de anavar . Ik heb als duursporter al langer dan 2 maand anavar op 100 genomen bloed waardes etc .... waren prima !

En ik heb nog wat amigo's in naaste met zelfde results . Anavar is top alleen duur en lang gebruik !!

maar hij moet toch wat. huidige kuur voorstel is k*t met peren, te zwaar voor zijn ervaring en goals. plus hij wil niet elke dag prikken anders anavar vervangen voor masteron. dus daarom anavar, en ik denk dat het met sides wel meevalt als je supplementen goed aanvult en een strak dieet aanhoud.

-rodge
wat vond je van de var @120mg? wel benieuwd naar...

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou je dit adviseren:

week 1 t/m 10 600mg supersust
week 1t/m 8 400mg trenbolone
week 9t/m 12 100 masteron
week 1t/m 10 50 mcg t3
Nakuur:
week 13t/m14 75 mcg clenbuterol (tijdens pct)
week 13t/m14 40mg nolvadex+ 50mg clomid
week 15t/m16 20mg nolvadex+ 50mg clomid

Dus niet frontloaden dan? Is 3weken masteron genoeg? Heb gehoord toch minimum 6weken. Is 10 weken niet wat te veel, als ik Big Cat zn stukje lees raadt hij toch max 6weken aan. De clomid heeft veel sides, zou nolva alleen niet genoeg zijn?

Het kuurtje van kukkeledeh, maar miss de tren wat lager? Miss wat hoog voor een eerste "echte" kuur niet?
Ik zou de clen eruit laten en proviron nemen, kun je icm een goed dieet ook wat droger van worden, en je blijft na de mast dan nog met een dht variant zitten!

Terug
Naar boven