Hallow allemaal
Ik ben nieuw hier en ik had wat vragen over mijn schema ik ben pas weer begonnen zon 3 weken ongeveer had 8 maanden een stop gehad wegens blesures.
Mijn gegevens:
Lengte: 1.69
Gewicht: 64 kilo
Ik gebruik momenteel wei-eiwitten, aangezien ik erg dun ben
en ik zoveel kan eten als ik wil en maar niet bijkom. Maar was het denken om nog creatine en HMB te gaan gebruiken. Ik fitness 4 keer per week probeer 5 dagen per week maar de 5de dag gebruik ik als zwemdag of trainen van mijn favoriete spiergroep of buikspieren. Mijn buikspieren geef ik niet zoveel aandacht omdat ik die vanmezelf al heb, en mijn benen train ik liever niet. Mijn doel is om breder te worden en gespierder (het liefst strak gespierd) Mijn programma op het moment is als volgt:
Ik doe elke oefening 6x 12 replies zo zwaar mogelijk
Maandag Borst Training:
1. Barbell bench press
2. Dumbbell bench press
3. Barbell incline press
4. Dumbbell incline press
5. Dumbbell flyes
Dinsdag Triceps training:
1. Seated triceps presses
2. Lying triceps presses
3. Triceps kickbacks
4. Triceps pushdowns
5. Bench dips
Woensdag: meestal zwemmen (baantjes trekken) of buikspiertraining
Donderdag Schouder training:
1. seated dumbbell press
2. front raises
3. lateral raises
4. reverse flyes
5. upright barbell rows
Vrijdag Biceps training:
1. Alternate dumbbell curls
2. Barbell curls
3. Preacher curls
4. Concentration curls
5. Hammer curls
6. Standing dumbbell curls
Mijn vraag is of er niet te veel rust tussen elke spiergroep zit? Of kan ik beter 2 groepen per dag trainen en welke groepen kan ik het beste per dag trainen? borst en triceps op maandag en donderdag en schouders en biceps op dinsdag en vrijdag of?? En miss heeft iemand nog ander advies bij voorbaat dank
Ik ben nieuw hier en ik had wat vragen over mijn schema ik ben pas weer begonnen zon 3 weken ongeveer had 8 maanden een stop gehad wegens blesures.
Mijn gegevens:
Lengte: 1.69
Gewicht: 64 kilo
Ik gebruik momenteel wei-eiwitten, aangezien ik erg dun ben
en ik zoveel kan eten als ik wil en maar niet bijkom. Maar was het denken om nog creatine en HMB te gaan gebruiken. Ik fitness 4 keer per week probeer 5 dagen per week maar de 5de dag gebruik ik als zwemdag of trainen van mijn favoriete spiergroep of buikspieren. Mijn buikspieren geef ik niet zoveel aandacht omdat ik die vanmezelf al heb, en mijn benen train ik liever niet. Mijn doel is om breder te worden en gespierder (het liefst strak gespierd) Mijn programma op het moment is als volgt:Ik doe elke oefening 6x 12 replies zo zwaar mogelijk
Maandag Borst Training:
1. Barbell bench press
2. Dumbbell bench press
3. Barbell incline press
4. Dumbbell incline press
5. Dumbbell flyes
Dinsdag Triceps training:
1. Seated triceps presses
2. Lying triceps presses
3. Triceps kickbacks
4. Triceps pushdowns
5. Bench dips
Woensdag: meestal zwemmen (baantjes trekken) of buikspiertraining
Donderdag Schouder training:
1. seated dumbbell press
2. front raises
3. lateral raises
4. reverse flyes
5. upright barbell rows
Vrijdag Biceps training:
1. Alternate dumbbell curls
2. Barbell curls
3. Preacher curls
4. Concentration curls
5. Hammer curls
6. Standing dumbbell curls
Mijn vraag is of er niet te veel rust tussen elke spiergroep zit? Of kan ik beter 2 groepen per dag trainen en welke groepen kan ik het beste per dag trainen? borst en triceps op maandag en donderdag en schouders en biceps op dinsdag en vrijdag of?? En miss heeft iemand nog ander advies bij voorbaat dank

of kan ik miss toch maar beter 2 groepen per dag doen?

)