AndroidHealthClinic

Hulp nodig met schema.

Baka

Novice
Waardering
0
Ik ben een jongen, 16 jaar. Ik weeg 70kg. Ik ben een beginneling in het fitness. Ik zou graag een goed schema willen hebben waar ik me aan kan houden. Ikzelf weet niet precies wat nou een goed schema is, hoelang ik mijn spieren pauze enzo moet geven.

Wat wil ik berijken?
- Ik wil meer spiermassa in mijn triceps, biceps.
- Ik wil werken aan mijn buikspieren, en zo een wasbordje kweken.
- Ik wil werken aan mijn borst, zodat het er allenmaal wat breder uitziet.
- Ik wil werken aan mijn schouders, zodat ik wat breder word.
- Een klein beetje benen en rug.

Als iemand hier een mooi schema voor kan maken, asjeblieft!

mvg,
Bas

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb even wat dingen toegevoegd die mischien van belang zijn. Als me iemand me zou kunnen helpen..

Ik zou gewoon lekker 3x per week fullbody gaan trainen, alles dus! Ook je benen & rug, dit zijn je 2 grootste spiergroepen, en door deze te trainen zal de rest ook zeker meeprofiteren.

& een brede rug maakt je ook breder, en dat is volgens mij wat je wil toch?

Gewoon 3x per week de grote compounds: Squat, Deadlift, Bench Press, Military Press, Bent Over Rows en dan evt. nog wat Chin-ups, Dips & wat isolatiewerk voor achterliggende spiergroepen(niet te veel!)
& véél eten, zorg dat je genoeg eiwitten en koolhydraten binnenkrijgt.

Een hoop van je resultaten zijn te danken aan goeie voeding, ga dus veel lezen in de Voeding Sectie en bereken wat je nodig hebt.
Voor de rest gewoon veel lezen, lees ook eens bij de logs, kan je ook veel van leren.

& Alle sticky's lezen, daar staat altijd een hoop handige informatie in! :rolleyes:

& oja een wasbordje kweken, is het resultaat van een laag vetpercentage, je kan ze wel iets groter maken, maar hoe groot ze ook zijn je ziet ze niet als er een laagje vet overheen zit!

Succes!

Terug
Naar boven