AndroidHealthClinic

Hulp nodig PCT 46 weken ON..

• Topic Starter Topic Starter
Er is hier een topic over een gast die 2 jaar ON is geweest. Moet je even zoeken op "powerpct" , dan vind je het topic wel denk ik.

Dit is hem:

http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?p=8914835

Heb het hele topic doorgelezen thanks. Alleen heeft hij geen hcg gebruikt tijdens de tijd dat hij ON was. Ik heb dat wel gedaan. Dus ik heb dan sowieso lagere doseringen nodig in de PCT.
Ik zit zelf te denken aan dit als nakuur:
wk 1-6 20mg nolva
wk 1-6 50mg clomid
wk 7-12 25mg clomid

neem aan dat ik dan wel grotendeels hersteld moet zijn?

Geen nolva en clomid samen nemen. Meer oestrogeen blocken betekent niet een beter herstel. 25 mg clomid ed voor 3 maanden.

Begrijp goed dat herstel lang en zwaar wordt. Zelf geen ervaringen met zulke lange kuren. Maar pct zou wel paar maand doen. Heb je wel constant bloedwaardes gemeten?
Je hebt er zelf geen ervaring mee zeg je. Hoe kan je dan weten dat het herstel lang en zwaar wordt????

Ik zou 20 nolva en 25 clomid doen.
Even kijken hoe het voelt.
Ben zelf een keer prima hersteld op 20 Nolva, ook libido was weer goed.

Je hebt er zelf geen ervaring mee zeg je. Hoe kan je dan weten dat het herstel lang en zwaar wordt????

Hoelang nam je 20mg nolva en na hoeveel weken ON?

Geen nolva en clomid samen nemen. Meer oestrogeen blocken betekent niet een beter herstel. 25 mg clomid ed voor 3 maanden.

Sinds wanneer kan nolva en clomid niet samen? Spreek je uit eigen ervaring dat ik beter 3 maanden 25mg clomid kan pakken?

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Jij zegt dat nolva en clomid wel weer samen kan? Wie moet ik nu geloven? :p
En hoelang ben je on geweest toen je nolva op 20 pakte? En hoelang heb je toen de nolva gepakt?

Clomid en nolva kunnen ook wel samen maar dan wel beide op lagere dosis als normaal als het only neemt.

Sinds wanneer kan nolva en clomid niet samen? Spreek je uit eigen ervaring dat ik beter 3 maanden 25mg clomid kan pakken?

Jep, voor mij geen nolva meer. Veel sneller herstel en mindere dip. Libido was na 2 weken alweer top na 28 weken on.

er worden altijd veelste langen pct's geadviseerd op dbb, maar ik blijf dit wel volgen omdat ik zelf ook ooit off moet gaan. Ik zou t op clomid of nolva houden met hcg shotjes als je geen hcg tijdens je blast/cruise hebt gezet.

en je hebt al kinderen/wil zeker weten geen?

heb er ook wel is wat over opgezocht. Probleem is eigenlijk dat als er iets niet klopt met de concentratie ( waar dan ook door) dat je dan in 1x voor je leven gecastreerd bent..

Bij chemische castratie wordt er 3 a 4 mg maandelijks toegediend. Dan moet er al iets goed mis zijn met de samenstelling.

Nu goed, bij mij werkte een eenmalige toediening van 100mcg niet.

er worden altijd veelste langen pct's geadviseerd op dbb, maar ik blijf dit wel volgen omdat ik zelf ook ooit off moet gaan. Ik zou t op clomid of nolva houden met hcg shotjes als je geen hcg tijdens je blast/cruise hebt gezet.
waarom moet je ooit off gaan ? :D

normaal word de hcg 2x per week 3000-5000 iu gezet voor 6-8 weken geloof ik

Dus jij raadt mij aan om 12 weken 25mg clomid te nemen en dan klaar?

Ja. Genoeg om oestrogeen te blokkeren, geen bijwerkingen (tenminste bij mij), en door de langere tijd is de kans op een oestrogeen rebound kleiner. Wat ik zelf wel deed is dag 1 150 mg clomid nemen, aangezien je met een dosis van 25 mg ed en een halfwaardetijd van 5-7 dagen de stof opbouwt in je lichaam tot gemiddeld 130-150mg~. Door eenmalig hoog te doseren is de stof al opgebouwd en hoef je vervolgens alleen 25 mg ed gedurende de rest van je pct te nemen. Of dit beter werkt weet ik niet, maar mij lijkt het beter om zo snel mogelijk een stabiele dosering in je bloed te hebben.

Ja. Genoeg om oestrogeen te blokkeren, geen bijwerkingen (tenminste bij mij), en door de langere tijd is de kans op een oestrogeen rebound kleiner. Wat ik zelf wel deed is dag 1 150 mg clomid nemen, aangezien je met een dosis van 25 mg ed en een halfwaardetijd van 5-7 dagen de stof opbouwt in je lichaam tot gemiddeld 130-150mg~. Door eenmalig hoog te doseren is de stof al opgebouwd en hoef je vervolgens alleen 25 mg ed gedurende de rest van je pct te nemen. Of dit beter werkt weet ik niet, maar mij lijkt het beter om zo snel mogelijk een stabiele dosering in je bloed te hebben.

Oke thnx! En wanneer bloed laten trekken? Niet gelijk na die 3 maand clomid lijkt me?

wat versta je precies onder magisch dan?

als je op 300-600mg tren niet goed groeit ligt het aan je voeding/training imo. Hoger is alleen maar kut voor je nierwaardes enz

als het geen meerwaarde zou hebben dan zou niemand hoger doseren dan 600mg. Op een gram spatten de aders eruit en de 3d look wordt nog een tikkie extremer dan op 500-600mg. Ik vind een gram gewoon veel lekkerder dan 500mg. En uiteraard kun je prima groeien op de dosering waar jij het over hebt. Maar op 1000mg groei je nog harder, wel met meer bijwerkingen inderdaad.

als het geen meerwaarde zou hebben dan zou niemand hoger doseren dan 600mg. Op een gram spatten de aders eruit en de 3d look wordt nog een tikkie extremer dan op 500-600mg. Ik vind een gram gewoon veel lekkerder dan 500mg. En uiteraard kun je prima groeien op de dosering waar jij het over hebt. Maar op 1000mg groei je nog harder, wel met meer bijwerkingen inderdaad.

hoe hou jze dat vol man op je werk met zo'n dosis tren ? of werk je niet ?

Terug
Naar boven