Guys,
Ik type nu even voor me pa.
Hij loopt constant met een probleem op met elk soort testosteron variant. En dat is infectie.
Na een dag nadat hij test injecteerd krijgt hij ontzettend veel pijn, en na 3 4 dagen infectie. Wat we dan doen is de infectie en de vloeistof eruit zuigen. En dan stopt de infectie en de pijn.
Hij kuurt al jaren lang bijna 25 jaar. Maar de laatste 2/3 jaar heeft hij dit probleem met elk soort testosteron.
We hebben alles geprobeerd andere naalden/ laag dosis test/ ijs erop/ etc..
Niks werkt hij verteld mij wel als hij deca bij pakt dat het niet gebeurd
!!
We hebben meestal HG thuis liggen UG ook geprobeerd maar geen oplossing.
Wat kan het zijn?
Ik type nu even voor me pa.
Hij loopt constant met een probleem op met elk soort testosteron variant. En dat is infectie.
Na een dag nadat hij test injecteerd krijgt hij ontzettend veel pijn, en na 3 4 dagen infectie. Wat we dan doen is de infectie en de vloeistof eruit zuigen. En dan stopt de infectie en de pijn.
Hij kuurt al jaren lang bijna 25 jaar. Maar de laatste 2/3 jaar heeft hij dit probleem met elk soort testosteron.
We hebben alles geprobeerd andere naalden/ laag dosis test/ ijs erop/ etc..
Niks werkt hij verteld mij wel als hij deca bij pakt dat het niet gebeurd
!! We hebben meestal HG thuis liggen UG ook geprobeerd maar geen oplossing.
Wat kan het zijn?

de eene keer wordt gezegd dat het g2g is en een jaar later weer van niet. 2 jaar later weer van wel en 5 jaar later weer van niet
vertrouw niet zo op uitspraken van mensen.. Wil mbt de zaadjes echt bewijs zien