AndroidHealthClinic

Hulp nodig!!

Pioneer

Dutch Bodybuilder
Waardering
40
Guys,

Ik type nu even voor me pa.

Hij loopt constant met een probleem op met elk soort testosteron variant. En dat is infectie.

Na een dag nadat hij test injecteerd krijgt hij ontzettend veel pijn, en na 3 4 dagen infectie. Wat we dan doen is de infectie en de vloeistof eruit zuigen. En dan stopt de infectie en de pijn.

Hij kuurt al jaren lang bijna 25 jaar. Maar de laatste 2/3 jaar heeft hij dit probleem met elk soort testosteron.
We hebben alles geprobeerd andere naalden/ laag dosis test/ ijs erop/ etc..
Niks werkt hij verteld mij wel als hij deca bij pakt dat het niet gebeurd???!!
We hebben meestal HG thuis liggen UG ook geprobeerd maar geen oplossing.

Wat kan het zijn?

Dus gewoon deca erbij zetten? lol

ps wel raar man

Misschien te lang gebruikt ? ik zou het niet weten wel intresant dit... misschien is nieuwe injectie spot proberen ???

Mischien een soort van alergie reactie (door de jare heen antistoffen op gebouwt tege iets in de test)

Anders zou ik het ook niet wete

• Topic Starter Topic Starter
Hij is nu 1 jaar off bijna, hij wilt nu echt gaan cutten, en we waren nu bezig met een cut cycle samen stellen maar als dit weer gebeurd hebben we er niks aan..

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Hij is nu 1 jaar off bijna, hij wilt nu echt gaan cutten, en we waren nu bezig met een cut cycle samen stellen maar als dit weer gebeurd hebben we er niks aan..

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
hCG kan gebruikt worden als TRT dose(kan de bron even niet vinden), heeft hij toch nog de basis aan testo. 875iu per week staat gelijk aan je natuurlijke aanmaak, dus met 2x500iu per week zit hij goed(zorgt ook voor iets meer testo). En dan misschien wat tren oid? Heb je ook nog een anabool middel wat voor leuke lookz zorgt. Of primo, maar dat zou ik niet zo vertrouwen.

Beetje mast bij voor de libido en A/E verhouding en je hebt een goede cut kuur met TRT dose testo zonder testo te hoeven injecteren.

hCG kan gebruikt worden als TRT dose(kan de bron even niet vinden), heeft hij toch nog de basis aan testo. 875iu per week staat gelijk aan je natuurlijke aanmaak, dus met 2x500iu per week zit hij goed(zorgt ook voor iets meer testo). En dan misschien wat tren oid? Heb je ook nog een anabool middel wat voor leuke lookz zorgt. Of primo, maar dat zou ik niet zo vertrouwen.

Beetje mast bij voor de libido en A/E verhouding en je hebt een goede cut kuur met TRT dose testo zonder testo te hoeven injecteren.

Als je het leest klinkt het allemaal logisch.
Toch vind ik het allemaal goed doordacht en verwoord.

Im gonna follow you

Guys,

Ik type nu even voor me pa.

Hij loopt constant met een probleem op met elk soort testosteron variant. En dat is infectie.

Na een dag nadat hij test injecteerd krijgt hij ontzettend veel pijn, en na 3 4 dagen infectie. Wat we dan doen is de infectie en de vloeistof eruit zuigen. En dan stopt de infectie en de pijn.

Hij kuurt al jaren lang bijna 25 jaar. Maar de laatste 2/3 jaar heeft hij dit probleem met elk soort testosteron.
We hebben alles geprobeerd andere naalden/ laag dosis test/ ijs erop/ etc..
Niks werkt hij verteld mij wel als hij deca bij pakt dat het niet gebeurd???!!
We hebben meestal HG thuis liggen UG ook geprobeerd maar geen oplossing.

Wat kan het zijn?

Gewoon geen AAS meer nemen of naar een dokter gaan.

Hcg only is wel slecht voor het zaad maar ik neem aan dat je pa geen kinderen meer wil haha

Misschien injecteert hij alleen nog maar in littekenweefsel? Ik ben er iig erg benieuwd naar

Hcg only is wel slecht voor het zaad maar ik neem aan dat je pa geen kinderen meer wil haha

Misschien injecteert hij alleen nog maar in littekenweefsel? Ik ben er iig erg benieuwd naar
hCG met of zonder test is tijdelijk slecht voor je zaad, maar dat was in erg hoge doseringen en tijdelijk.

hCG met of zonder test is tijdelijk slecht voor je zaad, maar dat was in erg hoge doseringen en tijdelijk.
Ik pas op met dit soort zaken :p de eene keer wordt gezegd dat het g2g is en een jaar later weer van niet. 2 jaar later weer van wel en 5 jaar later weer van niet :roflol: vertrouw niet zo op uitspraken van mensen.. Wil mbt de zaadjes echt bewijs zien ;)

Hoe hoger de dosering hcg hoe veel meer zaadcellen verminkt zijn
Met doseringen van 2000 iu per week of hoger was meer dan de helft misvormd dacht ik
Bron staat op ergogenics

Ot:
Hcg zet wel heel erg om in oestrogeen dus ik zou op die leeftijd liever gewoon test zetten
Maar in zijn geval weer niet
Het lijkt me niet dat hij dat probleem met tren ook heeft?

Hoe hoger de dosering hcg hoe veel meer zaadcellen verminkt zijn
Met doseringen van 2000 iu per week of hoger was meer dan de helft misvormd dacht ik
Bron staat op ergogenics

Ot:
Hcg zet wel heel erg om in oestrogeen dus ik zou op die leeftijd liever gewoon test zetten
Maar in zijn geval weer niet
Het lijkt me niet dat hij dat probleem met tren ook heeft?
Het zet meer om naar oestrogeen maar zorgt er wel voor dat je iets aan testo hebt, veel beter dan helemaal niks:p.

Ik vind het verder wel vreemd dat hij het alleen met testo heeft, maar het valt te proberen met hCG/tren/mast.

Bold is prima vervanger voor test

Terug
Naar boven