MuscleMeat

Enkele vragen over Test only kuur.

Ik mis je oestrsdiol en prolactine nog in de bloed test. De prolactine is namelijk een echte killer.
Op jou vet% lijkt het me geen oestrogeenissue maar eerder prolactine.

Als je net hebt laten prikken zou je gelijk contact even kunnen proberen te nemen, ze bewaren je bloed vaak nog een week om extra te kunne testen. Kan nooit kwaad die even nog op te vragen.

Ik het andere geval… Android

• Topic Starter Topic Starter
Ik mis je oestrsdiol en prolactine nog in de bloed test. De prolactine is namelijk een echte killer.

Als je net hebt laten prikken zou je gelijk contact even kunnen proberen te nemen, ze bewaren je bloed vaak nog een week om extra te kunne testen. Kan nooit kwaad die even nog op te vragen.

Is een 2-3 maand geleden geprikt geweest. Ik ga na men vakantie nog eens terug.

Nebido is ook een vorm van test neem ik aan? En kan er bijvoorbeeld een richtwaarde gegeven worden waar ik naartoe wil gaan (die 800-1000ng/dl) Of is dit afwachten hoe ik reageer op de hoeveelheid?
Je moet geen waardes behandelen, maar symptomen. Je hebt geen idee hoe je je voelt op 800-1000. Misschien is dat wel te hoog voor je. Ga er maar even vanuit dat ze je std niet zo hoog gaan zetten.

Je moet geen waardes behandelen, maar symptomen. Je hebt geen idee hoe je je voelt op 800-1000. Misschien is dat wel te hoog voor je. Ga er maar even vanuit dat ze je std niet zo hoog gaan zetten.
Ik zeg toch ook 'bijvoorbeeld'... De meeste symptomen buiten stress komen voort vanuit de lage cijfers die ik heb. En 800-1000 wordt nog steeds aanzien als het gemiddelde.

Een bekende van mij heeft een prolactinoom, de klachten van TS komen mij aardig bekend voor.
Die persoon wordt nu behandeld met dostinex

Een bekende van mij heeft een prolactinoom, de klachten van TS komen mij aardig bekend voor.
Die persoon wordt nu behandeld met dostinex
zonder bloeduitslagen te weten, kun je daar weinig van zeggen.

daarom vroeg ik dit al eerder vorige week
Undecanoaat. erg trage ester drager. daarom krijg je vaak ook gelijk 4ml, als zgn boost.

Maar je klachten hoeven niet eens met low-test te maken te hebben, daar zul je meer onderzoek moeten doen. oa lijkt me oestrogeen en prolactine mede van belang om te bepalen.
Heb je dit via je huisarts of Endocrino/Uroloog ? Huisarts bepekt zich meestal tot basiskennis

zonder bloeduitslagen te weten, kun je daar weinig van zeggen.

daarom vroeg ik dit al eerder vorige week
Yes, binnen 5-7 dagen kunnen ze dacht ik nog extra testen voordat ze de bloedmonsters vernietigen

Dat staat gelijk aan 27-35 nmol en dat is alles behalve gemiddeld.
1723828788566.png
836 is nog het gemiddelde, geen 1000 idd.

Ja ik had hem even van mijn eigen test overgenomen🤗 zit er ook nog veel verschil in met andere landen?
IMG_5480.jpeg
Daar zit uiteraard verschil in. Zowel genetica als omgeving waarin je verblijft spelen een grote rol.
Kijk bijv ook even naar het continent aan de linkerkant. Die kleur verbaast me niet heel erg😜

IMG_5480.jpeg
Daar zit uiteraard verschil in. Zowel genetica als omgeving waarin je verblijft spelen een grote rol.
Kijk bijv ook even naar het continent aan de linkerkant. Die kleur verbaast me niet heel erg😜
Heeft er vast ook mee te maken dat links kledingmaat 2XL hier een XL is zekers🤣

De alphas komen dus uit russia @Spambod !

Terug
Naar boven