Fitness Seller

Enkele vragen over Test only kuur.

Ik denk dat er sprake is van gecorrumpeerde onderzoeksresultaten als ik zie welke landen hoog scoren.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Nee niet echt. Maar, ik zie dat het moeilijk is om de juiste context te bepalen, als je alles nog eens doorleest zou dat wel duidelijk moeten zijn. Gemiddeld in deze context verwijst dus naar een normale waarde.
De context van je verhaal verandert niets aan de definitie van gemiddeld.
Moeilijk hè, een foutje toegeven😂

• Topic Starter Topic Starter
De context van je verhaal verandert niets aan de definitie van gemiddeld.
Moeilijk hè, een foutje toegeven😂
Gemiddelde man of het gemiddelde van een reeks cijfers zijn 2 verschillende dingen. Na je eerste antwoord was het wel al duidelijk dat begrijpend lezen niet je sterkste punt is, maar ik heb niets aan het keyboardwarrior gedrag dus reageer gewoon niet als je niets nuttig kan zeggen aub.

Als je de dokters in de states mag geloven zijn de referentiewaardes die wij kennen niet bedoeld voor testosteron therapie. De reden hierachter is dat men supra fysiologisch moet gaan wil je een verbetering zien van gezondheidsparameters. We zien ook dat bij een gezonde jongeman de dagelijkse test produktie ongeveer 6mg is. Dat maakt 42mg per week. Een standaard dosis bij Trt is ongeveer 125mg Test Enanthaat. Ongeveer 70% procent is zuiver testosteron. Dus ongeveer 90mg. Meer dan 2 maal zoveel als wat men natuurlijk produceert.

Waarom zo'n hoge exogene dosis? Er moet iets anders meespelen waarom we hogere doses nodig hebben. Ik heb al de theorie zien voorbij komen dat bij het klieven van de ester er een minimale verandering gebeurd bij het testosteron molecule waardoor dit nog testosteron is maar met de eigenschap dat we er meer van nodig hebben. Iets om over na te denken.

Terug
Naar boven