AndroidHealthClinic

Hulp nodig

Bezoekers in dit topic

net alsof het artrose
Dat bedoel ik ... hoe kan je iets met artrose vergelijken als je niet eens weet wat artrose is.....

Nogmaals Vraag het aan je dokter!!
 
Men o men, succes met je herstel. Zou komende maanden rustig aan doen en hopen dat alles herstelt 🤝
 
Dat bedoel ik ... hoe kan je iets met artrose vergelijken als je niet eens weet wat artrose is.....

Nogmaals Vraag het aan je dokter!!
Heb 3 huisartsen gepasseerd, ze weten alle 3 niet wat het zou kunnen zijn. Ze zeggen allemaal dat het zou wegtrekken met de tijd maar daar merk ik niks van...
 
Is er nu niemand die dit heeft meegemaakt ofwat, ik zoek overal achter dezelfde situatie verhalen en vind niks!
 
Ik heb ook 1 maand roaccutane gebruikt maar heb dat afgeschaft nadien ik nog meer puisten kreeg, kunnen die bijwerkingen dat ik heb ook van die roaccutane komen of van wat kan dat komen zoek overal naar oorzaken en oplossingen maar ik vind niks, ik word gek!
 
Stop met stressen gewoon en focus op maximaal recupereren de komende maanden. Goed eten en goed slapen. Je kunt collageen en visolie proberen voor je gewrichten en pezen maar dat heeft allemaal z'n tijd nodig. Probeer dagelijks een uurtje buiten te wandelen om je zinnen te verzetten. Voor de rest zou ik een Amerikaans forum proberen want volgens mij zijn ze enkel daar zo crazy met kuren als jij.
 
In je intro zeg je dat je enkele maanden geleden een kuur was gestart... vervolgens zeg je dat die kuur 5 maanden heeft geduurd... wat al langer is dan enkele maanden.
Daarna (?) Heb je nog ROA gebruikt... dus das al 6 maanden....
Dus hoe lang ben je nu gestopt?
In hoeveel tijd heb je 3 huisartsen gehad?
Waarom niet om doorverwijzing gevraagd als het zo verschrikkelijk erg is?
En weet ook dat hoe drukker je je maakt om van alles dat het ook allemaal erger kan lijken omdat je echt op ieder dingetje gaat letten (wil niet zeggen dat jij dit doet maar is wel algemeen een bekend iets).
 
In je intro zeg je dat je enkele maanden geleden een kuur was gestart... vervolgens zeg je dat die kuur 5 maanden heeft geduurd... wat al langer is dan enkele maanden.
Daarna (?) Heb je nog ROA gebruikt... dus das al 6 maanden....
Dus hoe lang ben je nu gestopt?
In hoeveel tijd heb je 3 huisartsen gehad?
Waarom niet om doorverwijzing gevraagd als het zo verschrikkelijk erg is?
En weet ook dat hoe drukker je je maakt om van alles dat het ook allemaal erger kan lijken omdat je echt op ieder dingetje gaat letten (wil niet zeggen dat jij dit doet maar is wel algemeen een bekend iets).
Ben mijn kuur in Januari begonnen en geeïndigd in Juni, heb vanaf juni 1 maand Roaccutane gepakt tegen acné maar het verergde dus daarmee gestopt. Ben Sind 17 Juli continu nazr dokters aan het gaan voor oplossingen, die hebben mij doorverwezen naar fysische geneeskunde, reumatologie en naar de endocrinoloog. Die afspraken zijn pas midden Oktober en midden November... fucking lang dus want wil nu al een oplossing krijgen dit is dus een nachtmerrie die al bezig is sinds 17 Juli!
 
Al vanaf 17 juli....:o
Net 2 maanden.... ga eerst eens een half jaartje herstellen...
En dan nog.. afspraken in oktober/november is nog snel. Gemiddelde wachttijden zijn vaak nog veel langer.

Doe t rustig aan, stop met stressen en ga eerst een fatsoenlijke tijd herstellen. Eten en rusten (mentaal en fysiek)
Kloten met je hormonen voor 5 maanden gaat niet in 2 maandjes herstellen.
 
Tonnano als je Nederlands bent, laat je doorverwijzen naar de anabolenpoli van dr. Pim de Ronde.
Ik ben van België, lukt het dan ook om naar hem doorverwezen te worden?
 
Dit bloedonderzoek is toch totaal niet compleet? Hoe staat je hormoonhuishouding ervoor? is je test uberhaupt wel hersteld in de afgelopen twee maanden? Daarbij heb je tren gebruikt en wil je wel pct-en maar heb je geen nakuur gebruikt. Lees de volgende artikelen op reddit is door

Nandrolone and Trenbolone
Manifold Health Risks
  • 19-nors Trenbolone and Nandrolone—excluding Trestolone (MENT), which has a half-life of forty minutes and is twice as fast to recover from as Testosterone—are highly suppressive for up to 12 to 18 months. No one should take nandrolone or other 19-nor compounds unless they're on blast and cruise (BnC), because full recovery from PCT will be rendered largely ineffective.
  • Trenbolone metabolites 17α-trenbolone, 17β-trenbolone and trendione are all able to convert into one another, which substantially prolongs the elimination time
Zie de onderstaande reddit post voor verdere informatie

 
Laatst bewerkt:
Wat moet ik vragen dan?

Aangezien je met deze kuur met je hormonen hebt lopen fucken denk je niet dat het handig is daar te beginnen? testosteron, vrij testosteron, oestrogeen, lh, fsh shbg..wie weet ben je nog helemaal niet hersteld van je kuur en is je test 0 of zijn je verhoudingen helemaal ontregelt, lijkt me handig dat als eerste uit te sluiten voordat je überhaupt naar andere oorzaken gaat kijken toch?
 
Aangezien je met deze kuur met je hormonen hebt lopen fucken denk je niet dat het handig is daar te beginnen? testosteron, vrij testosteron, oestrogeen, lh, fsh shbg..wie weet ben je nog helemaal niet hersteld van je kuur en is je test 0 of zijn je verhoudingen helemaal ontregelt, lijkt me handig dat als eerste uit te sluiten voordat je überhaupt naar andere oorzaken gaat kijken toch?
Oké, ik zal dit doen, bedankt voor de informatie.
 
Om dan te beseffen dat er waarschijnlijk nog veel meer van dit soort types rondlopen en gebruiken.
Manmanman🤣🤣👌s/o na jezelf en je gyno/gewrichten/acne libbie
 
Om dan te beseffen dat er waarschijnlijk nog veel meer van dit soort types rondlopen en gebruiken.
Manmanman🤣🤣👌s/o na jezelf en je gyno/gewrichten/acne libbie
Makker niet stoer doen moest ik dit weten had ik niet gebruikt, deze shit is zwaar rommel en beter niet lachen voordat jij die shit ook krijgt
 
Ik zal eens lief zijn voor dit trieste geval.
 
Laatst bewerkt:
Makker niet stoer doen moest ik dit weten had ik niet gebruikt, deze shit is zwaar rommel en beter niet lachen voordat jij die shit ook krijgt
Sorry to say...
Maar als jij je goed had ingelezen had je dit geweten.
 
Back
Naar boven