Fitness Seller

Hulp/Trainbuddy gezocht

Stephh12

Novice
Waardering
1
Lengte
1m69
Massa
63kg
Hallo,

Ik ben net nieuw op het forum en zal mij dus even voorstellen. Mijn naam is Stephanie, ben 21 jaar oud, 169cm lang en weeg op dit moment 63 kilo. Ik woon in Lelystad maar train in Almere bij fit for free.
De aanleiding van mijn post is dat ik op zoek ben naar iemand die mij kan helpen om verder te komen met bodybuilding. Mijn doel is een strak lichaam met mooie definitie op de juiste plaatsen. Vorming van zichtbare spieren is ook zeker iets waar ik blij van wordt. Ik train nu een jaar en ben in het afgelopen jaar 10kg afgevallen. Dat is uiteraard al heel wat maar ik ben nog steeds niet tevreden met hoe ik er uit zie. Ik train vaak alleen, maar heb niet het gevoel dat dit helpt of dat ik het goed genoeg doe om mijn doel te bereiken..
Ik heb mijn levensstijl hier op aangepast, ik train 4x per week en ik eet redelijk goed en gezond, maar niet gevarieerd omdat ik zelf niet zo heel goed weet hoe ik alles moet aan pakken. Het voelt voor mij alsof ik het allemaal niet in mijn eentje aan kan om te erachter te komen wat het beste voor mij is, en hoe ik het beste en het mooiste resultaat kan krijgen.
Vaak als ik op bodybuilding fora kijk, zie ik veel mensen die binnen een jaar velen malen meer bereikt hebben als ik en dit werkt zowel motiverend als tegenwerkend: Ik heb dus echt het gevoel dat ik iets fout doe.
Ik ben dus op zoek om in contact te komen met een bodybuilder, het liefste een vrouw, die ''de kneepjes van het vak'' goed verstaat en wel van aanpakken weet. Ik zou met diegene willen praten over een aantal zaken en het zou helemaal geweldig zijn als diegene nog in de omgeving zou wonen ook!

Nu weet ik niet precies hoe het allemaal hier in z'n werking gaat op een forum & snap er de ballen van hihi :-), dus ik laat het voorlopig hierbij. Ook weet ik niet hoe ik in contact kan komen met iemand en of ik hier wel op het juiste adres ben.. Een personal trainer via een website ''aanschaffen'' vertrouw ik niet zo een twee drie, natuurlijk kan altijd alles tegen betaling maar ik heb via deze weg het gevoel dat ik oprechte mensen kan spreken die in ieder geval weten waar ze het over hebben! Ik ben erg enthousiast!!

Ik zie graag jullie reacties tegemoet, als iets niet duidelijk genoeg is hoor ik dat graag, mocht iemand meer willen weten over mij hoor ik dat graag, en stuur me maar een pm

Gr van Stephanie

Laatst bewerkt:
Mooi en duidelijk omschreven :)! Hulp is vast al ruimschoots onderweg gok ik ;)

Ik zou je emailadres ff eruit laten en via pm met mensen praten tot je zeker weet iemand te hebben.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 22:41 ----------

Zou er maar snel mee zijn, na 2 min je telefonnummer en echte naam gevonden, haha.
Trolla op dit forum vinden dit maar al te leuk, tip voor je.

Ik zou je emailadres ff eruit laten en via pm met mensen praten tot je zeker weet iemand te hebben.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 22:41 ----------

Zou er maar snel mee zijn, na 2 min je telefonnummer en echte naam gevonden, haha.
Trolla op dit forum vinden dit maar al te leuk, tip voor je.
Ja idd, en foto's zijn ook zo gevonden...

Jij hebt zo 100 mannen achter je aan. Succes!

Weg bij fit for free.
Echte gym zoeken met begeleiding.

In Almere zit ook rhyno gym van Rinus.
Google maar

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 22:55 ----------

Oh je zoekt nog acteurs? :D

Zal je mail weghalen, telefoonnummer,naam alles staat op google ;).

Te laat. Rel topic incoming.

pics?

Zou wat voorzichtiger zijn met persoonlijke details geven.

geweldig de potentiele reltopics schieten als paddestoelen uit de grond :D

Ze is ook niet meer online gekomen?

Wat dom.

Anyway.....

Wat leuk!
Ik ben op zoek naar precies hetzelfde, alleen ik woon in Nijmegen/Arnhem regio dus dat gaat hem helaas niet worden qua afstand.

Succes!

Haha mooi weer!
Kijk maar uit anders stuurt ze John op DBB af ;)

• Topic Starter Topic Starter
Oepss, wat erg ja. Totaal ontschoten dat ik dit nog had geplaatst :eek: zal even de reacties bekijken nu.

Laatst bewerkt:
Vrouw 21 jaar, wil trainingsbuddy...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Was ook stom van mn mail adres, ik had er niet zo bij stilgestaan, sorry! Gelukkig is er niets raars gebeurd, sterker nog helemaal niemand heeft mij een PM of mail gestuurd, jammer maar helaas.

Heb inmiddels contact met iemand die mij helpt met trainen, wel een man maar het gaat de goede kant op. Als er nog meer mensen in de omgeving zijn die willen trainen met mij of mij hulp/tips willen geven dan hoor ik dat uiteraard graag :D

Hallo stefhanie

Ja je traint bij fit for free zeg toch al genoeg.
Het is zeker moeilijk om jou coach te vinden maar ze zijn er wel!!!
Hoe is jou houding ,hoe train je ,ben je oké met je voeding hoe ga je met andere mensen om??
Neem je het echt serieus ,want die vertrouwde coach gaat een heleboel energie in jou steken
en met de status bedoeling dat jij goed vooruit komt in je sport.Maak een denkbeeldige foto
van jezelf en ga ook voor de spiegel staan en kijk waar jij het anders wil gaan zien.
Heb je die foto dan hou hem goed in je geheugen..het komt met de jaren als je deze sport beoefend stefhanie
way of live en geloof in jezelf kom t allemaal goed .
Heb je vragen ...vraag maar ....ik ben fitnessinstructeur en voedinsadviseur ..kijk maar be strong stefhanie

Terug
Naar boven