Fitness Seller

Hulp van experts....???!!!!

Deukster

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
108kg
Hallo iedereen, ik wil gelijk ff melden dat ik ben een leek met trainen en dieeten dus zou graag wat hulp willen.... Ik weeg 108 kilo en wil naar de 95 kg... Ik drink als ik wakker word een whey eiwitten shake met een broodje kalkoen file wat dan 31 gram eiwit is.. Dan om 9 uur eet ik weer 2 broodjes op elkaar met een weer pak kalkoen file.. Om 12 uur 500 gram magere kwark dan om 3 uur weer 2 x snede brood met pak kalkoen file.... Dan ga ik trainen en als ik klaar ben drink ik een whey eiwitten shake... Met avond eten eet ik alleen de groente mee en een stuk kip.... Ik train gewoon fitness met herhalingen van 4 x 10 reps en daarna ga ik 20 minuten steppen 15 minuten hardlopen... Dat dan 5 x in de week... De reden dat ik zo eet is dat iemand mij vertelt heeft veel eiwitten te eten en weinig koolhydraten.... Ik zou graag tips willen weten van jullie experts of ik zo in de goede richting ga..... Alvast bedankt....!!!

Helaas geen expert, sorry.

Ik ben ook geen expert, maar kan je wel vertellen dat veel eiwitten en weinig koolhydraten je niet echt opweg helpen.

Lees de sticky's en maak een fatsoenlijk voedingsschema.

Ik ben expert in het corrigeren van interpunctie, kan ik je helpen ?

• Topic Starter Topic Starter
Ten eerste erg bedankt voor het reageren en zoals ik al zij eet ik zoals ik eet omdat dit mij zo verteld is.... Volgens die persoon is het een basis regel dat als je wilt afvallen je eiwitten om hoog moet gooien en je koolhydraten laag moet houden... Vandaar die kalkoen file want daar zit veel eiwitte in.... Blijkbaar is dit volgens jullie niet goed dus hebbe jullie een ander idee mrt betrekking tot eten.... Ik ben geen koker dus vond dit wel een makkelijke uitkomst voor over dag....???

Het is ook niet goed.
Maak een schema. Zie post van Wovano

Mister10 kom er maar in.

Ik ben een expert in bierdrinken.

Laatst bewerkt:
Ik ben een expert in het ontwikkelen van medicijnen

Terug
Naar boven