Aftershockz
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 16%
Beste DBB'ers,
Ik ben ongeveer 2 en half jaar geleden begonnen met sporten, met een paar tussenstops wegens medische redenen. Toen ik begon was ik 67 kilo. Anyways, ik ben eigenlijk altijd aan het bulken geweest, en daar ondertussen een beetje in doorgeslagen waardoor ik nu 105 kilo weeg. Het zijn wel aardig wat spiertjes, maar ook een behoorlijke laag vet. Volgens de vet% meter in de sportschool zit ik op de 21%. Graag wil ik nu "cutten", sowieso tot rond de 10%. Ik ben al een tijdje overal aan het lezen hoe andere mensen cutten en welke dingen je van jezelf moet weten. Toch wil ik graag een beetje persoonlijk advies. Ik zie ook dat er vaak reacties worden gegeven van "lees de stickies", geloof me, die heb ik al verschillende keren doorgelezen.
Gegevens:
Lengte: 190 cm
Gewicht: 105 kg
Vet%: 21%
VVM: 83 kg
Caloriebehoefte:*3300 calorieën (was het gemiddelde tussen de Katch-Mcardle en Harris-benedict formula)
Voedingsschema: (a la Onder caloriebehoefte zitten)
-7:30/ 2 volkoren broodjes kipfilet
-8:00/ Whey shake
-8:30/ Zwarte koffie
-10:30/ Koffie + 1 mandarijn of eierkoek
-12:30/ 4 volkoren broodjes met kipfilet/scharreleisalade
-12:30/ 3 crackers met kipkerriesalade/scharreleisalade
-15:00/ Groene thee met 1 suiker, 1 mandarijn
-17:15/ Whey Shake
-17:30>19:00/ Krachttraining, elke dag 2 spiergroepen.
-19:00> 20 minuten cardio.
-19:20/ Megagrow (XXL)
-19:30/ Avondeten; wat de pot schaft. (aardappels, groente, stukje vlees)
-22:00/ Bak kwark, daarna slapen.
Dit is mijn voedingsschema van de laatste weken, eerst was het een half brood per dag en te veel ***zooi..
Ik wil graag tips over mijn voedingsschema, meer cardio, minder KT, supplementen, etc etc, alles is welkom.
Dit schema geld voor Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. Van 8:30 tot 17:15 werk ik. In het weekend misschien ook cardio erbij gaan doen? Dan eet ik overigens nog minder dan dit schema lately.
Ik ben ongeveer 2 en half jaar geleden begonnen met sporten, met een paar tussenstops wegens medische redenen. Toen ik begon was ik 67 kilo. Anyways, ik ben eigenlijk altijd aan het bulken geweest, en daar ondertussen een beetje in doorgeslagen waardoor ik nu 105 kilo weeg. Het zijn wel aardig wat spiertjes, maar ook een behoorlijke laag vet. Volgens de vet% meter in de sportschool zit ik op de 21%. Graag wil ik nu "cutten", sowieso tot rond de 10%. Ik ben al een tijdje overal aan het lezen hoe andere mensen cutten en welke dingen je van jezelf moet weten. Toch wil ik graag een beetje persoonlijk advies. Ik zie ook dat er vaak reacties worden gegeven van "lees de stickies", geloof me, die heb ik al verschillende keren doorgelezen.
Gegevens:
Lengte: 190 cm
Gewicht: 105 kg
Vet%: 21%
VVM: 83 kg
Caloriebehoefte:*3300 calorieën (was het gemiddelde tussen de Katch-Mcardle en Harris-benedict formula)
Voedingsschema: (a la Onder caloriebehoefte zitten)
-7:30/ 2 volkoren broodjes kipfilet
-8:00/ Whey shake
-8:30/ Zwarte koffie
-10:30/ Koffie + 1 mandarijn of eierkoek
-12:30/ 4 volkoren broodjes met kipfilet/scharreleisalade
-12:30/ 3 crackers met kipkerriesalade/scharreleisalade
-15:00/ Groene thee met 1 suiker, 1 mandarijn
-17:15/ Whey Shake
-17:30>19:00/ Krachttraining, elke dag 2 spiergroepen.
-19:00> 20 minuten cardio.
-19:20/ Megagrow (XXL)
-19:30/ Avondeten; wat de pot schaft. (aardappels, groente, stukje vlees)
-22:00/ Bak kwark, daarna slapen.
Dit is mijn voedingsschema van de laatste weken, eerst was het een half brood per dag en te veel ***zooi..
Ik wil graag tips over mijn voedingsschema, meer cardio, minder KT, supplementen, etc etc, alles is welkom.
Dit schema geld voor Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. Van 8:30 tot 17:15 werk ik. In het weekend misschien ook cardio erbij gaan doen? Dan eet ik overigens nog minder dan dit schema lately.
Laatst bewerkt: