MuscleMeat

hulp!!!

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
HI ALL
ben volgend jaar februarie verplan om een kuurtje te gaan gebruiken ben dan precies 1 jaar clean heb daarvoor deca 200mg+sust250 gebruikt wou deze kuur gaan doen primo injec deca +sust kan wel wat hulp gebruike met de juiste schema opstellen

• Topic Starter Topic Starter
wat is je doel? wat zijn je stats?

ennuh... Primo is zoals al velen hier weten praktisch onverkrijgbaar (echte tenminste).

ben 20 jaar 1,85 weeg 96 kilo nu 14% vet doel is 105 kilo pimo is wel echt

weet niemand een goed schematje op te stellen

doe eerst zelf eens wat onderzoek, kom met een schema en dan zullen de mensen hier er wel naar kijken en commentaar op geven.

shut up slasher ruk je armen van je romp

Beetje jammer zo'n reactie, hiermee nodig je het niet echt uit dat mensen je gaan helpen. Ik had je graag willen helpen, maar als je andere mensen vraagt van: "He kan iemand een schematje opstellen" ben ik niet echt overtuigd van je kennis en daarna nog zo'n reactie, tsja...

maar ik zie al dat je je in andere threads ook niet echt populair hebt gemaakt...

Slasher zei:
maar ik zie al dat je je in andere threads ook niet echt populair hebt gemaakt...

Wk 1t/m10: Test enth, cyp of sus 500 mg
Wk 1t/m9: Deca 400 mg
Wk 1t/m6: Primo 100 mg om de dag

Daar zou het mee moeten lukken, nakuur nolva/clomid en pregnyl

Juriaan zei:
Wk 1t/m10: Test enth, cyp of sus 500 mg
Wk 1t/m9: Deca 400 mg
Wk 1t/m6: Primo 100 mg om de dag

Daar zou het mee moeten lukken, nakuur nolva/clomid en pregnyl
mag dan een leek zijn, maar voor een tweede kuur en iemand die al een jaar clean is lijkt het mij veels te veel...

slasher heeft groot gelijk. Ik vind dat als je nog niet eens de kennis hebt om een simpel schematje samen te stellen, ben je nog niet toe aan het kuren.
No hard feelings, maar als je er meer van weet kun je makkelijker iets samenstellen dat voor jou het beste werkt, waar je het meest vrede mee hebt!
Zo werkt het, denk dat weinig mensen het mij oneens zullen zijn.
Welnu, weer ff inhoudelijk in op de zaak ;)

D. zei:
mag dan een leek zijn, maar voor een tweede kuur en iemand die al een jaar clean is lijkt het mij veels te veel...

slasher heeft groot gelijk. Ik vind dat als je nog niet eens de kennis hebt om een simpel schematje samen te stellen, ben je nog niet toe aan het kuren.
No hard feelings, maar als je er meer van weet kun je makkelijker iets samenstellen dat voor jou het beste werkt, waar je het meest vrede mee hebt!
Zo werkt het, denk dat weinig mensen het mij oneens zullen zijn.
Welnu, weer ff inhoudelijk in op de zaak ;)

Ow 2e kuur :D, die test zeker op 500, dan laten we die deca op 200 hangen en die primo kan je er wel inlaten, maar ja wie gaat er in godsnaam een mild middel als primo wat peperduur is en relatief weinig oplevert stacken met test en deca imo nutteloos. :thumbs:

Hee Juriaan,
hoezo de primo om de dag dan? Was toch lange ester of bedoel je winny!? Das wel om de dag en combineert waarschijnlijk beter met de rest dan primo.

@ Shady; wat is je probleem knul?

Floyd zei:
Hee Juriaan,
hoezo de primo om de dag dan? Was toch lange ester of bedoel je winny!? Das wel om de dag en combineert waarschijnlijk beter met de rest dan primo.

@ Shady; wat is je probleem knul?

Primo zet je 400 mg week en het best versprijd :thumbs:

Wie kuurt er tegenwoordig nog met primo?

winstrol depot heeft de primo depot al een tijdje vervangen.

Terug
Naar boven