MuscleMeat

Shocking Hulpdiensten slopen huis om tiener van 400 kg te redden

stroboscopic

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
media_xll_4856340.jpg

De Welshe hulpdiensten zagen zich verplicht een deel van het huis van Georgia Davis (19) in Aberdare te slopen om de zwaarlijvige, in nood verkerende tiener te redden. Davis, die 400 kilo weegt, had een beroerte gekregen.

Volgens The Sun is Georgia Davis met haar 400 kilo de meest zwaarlijvige tiener van Groot-Brittannië. Ze woont in het zuiden van Wales, in Aberdare. Een gat van 3 meter op 3 slaan met voorhamers en cirkelzagen was de enige manier om Davis uit haar slaapkamer te bevrijden en naar het ziekenhuis te brengen.

De hele operatie om Davis te redden duurde acht uren. Er kwam een team van veertig hulpverleners aan te pas, dat een hele stellingconstructie moest bouwen om het meisje te ontzetten. Er werd een perimeter van 300 meter ingesteld en het verkeer werd omgeleid. De tiener werd met de hulp van een kraan afgevoerd op een draagberrie die zelf een gewicht van 70 kilo had. De ambulance werd verstevigd om Davis te kunnen vervoeren.

Daags voor het incident had Georgia Davis op Facebook gepost dat ze in bed lag en er niet meer uitkon. "En daarstraks zat ik twintig minuten vast op het toilet. Als je zo lang op de pot zit dan doet dat verdomd pijn."

Davis woog op haar vijftiende al 210 kg. Ze moest afvallen om haar leven niet in gevaar te brengen. Dat lukte aanvankelijk na een zogenaamd 'bootcamp' aan de Wellspring Academy in de VS: ze verloor meer dan 90 kilo. Maar bij haar thuiskomst had mama geen tijd gevonden om gezond eten klaar te maken voor haar dochter en dus werd het opnieuw fish & chips en was de negentienjarige weer vertrokken. In een mum van tijd schoot Davis' gewicht naar een duizelingwekkende 400 kilo.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GzxJN869WEk

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...pen-huis-om-tiener-van-400-kg-te-redden.dhtml

Vind dit zeer triest , dat de lady in question een eetprobleem heeft is duidelijk maar de trieste ouders en vrienden die haar al dat eten brengen zijn moeten gestraft worden . Want je gaat me toch niet zeggen dat iemand van 400 kilo eventjes zal zeggen ben effe de deur uit naar de frituur .

Laatst bewerkt:
Zeer triest, directe familie is idd net zo schuldig als zij zelf. Maar 400 wtf??

moeder die dr gewoon doelbewust vetmest... als je op je 15de al meer dan 200kg weegt is de moeder echt de enige die als schuldige aan te wijzen is

op het punt dat je niet meer kunt bewegen gaat het snel, want dan heb je een activiteitsfactor van 0 en wordt alles boven je bmr als vet opgeslagen :)

Buff.

Waardevolle participant van de samenleving

would hit

srs

Strong bulk is strong.

binnen 4 jaar van
(210-90)=120
naar 400kg gegaan:eek: wat moet je dan allemaal wel niet eten zeg.

Per dag 0.2 kilo, en vet was toch 9000 cal voor 1 kilo vet? Dan moet je 1800 boven onderhoud eten ??? Dit klopt zeker niet

Waarom is dat onderhoud dan hoger... waarom kost dat vet energie? (uitgaand dat ze toch niet beweegt)

Waarom is dat onderhoud dan hoger... waarom kost dat vet energie? (uitgaand dat ze toch niet beweegt)
BMR gaat ook omhoog bij toename vetmassa al is dat gram per gram minder dan bij spiermassa. Maar bij zo'n hoop vetmassa gaat de BMR wel aardig de hoogte in. Het hart moet harder en sneller pompen zelfs in rust, dat vraagt dus meer energie.

Op gegeven moment is onderhoud ook hoog he, @ 350kg:o
7800 kcal was 1kg volgens mij
LOL wiskunde examen :o

Ik vind deze situaties zeer triest. Ook wat documentaires over andere tieners gezien, en ik scheld die k*t ouders ook elke keer vol. Wat voor verantwoordelijksheidgevoel heb je als je je kind elke dag patat voorschoteld? En dan heb ik het alleen maar over de verantwoordelijkheid van de ouders.

En hoeveel heeft die reddingsoperatie wel niet gekost? Dat gaat al snel naar de honderduizenden ponden

Buffer dan heel DBB.

Succesful bulk, start lifting.

Geef het een inslaap prikje van de dierenarts... Uit zijn lijden verlossen dat smerige beest.

Laatst bewerkt:
Bij 400kg kan je volgens mij wel 3 jaar op alleen water en broccoli leven

Terug
Naar boven