MuscleMeat

Hulpmiddel

Vleesman

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Hallo,

Welke opties zijn er beschikbaar om je lichaam een boost te geven om een rentest/coopertest te halen? Sla de simpele energy drankjes, creatine, shakes etc over.

Alvast bedankt.

Planning, training en dicipline.

b12 depot

wil je 20 rondjes afklokken mss =)

Zou in het begin redelijk snel starten en dan jezelf elke ronde met een beetje glucose aanvullen.
Maak natuurlijk dat je een goeie koolhydratenmaaltijd 2 uur ervoor hebt gegeten. Ook genoeg water drinken.
Kan je nog een pre-wo booster nemen ook en dan ga je iedereen achter je laten hoop ik :P

Laatst bewerkt:
wtf??? Voor een cooper-test??? Bang dat je geen voldoende krijgt ofzo??

Conditie krijg je niet door supps, beetje extra energie oid wel maar conditie moet je trainen. Een 'short-cut' voor de coopertest... zucht....

• Topic Starter Topic Starter
Ja het is apart, maar zijn er middelen om je even (iig 12 min.) een mega boost te geven dat je geen last heb van je conditie? B12 depot zegt mastaguy, maar dat lijkt me nog te netjes en ik kan mezelf niet vlak voor de test inspuiten oid. Tijdens de test glucose nemen gaat hem ook niet worden :)

Ga naar de sportschool.

Het moet niet gekker worden.

Ga naar de sportschool.

Het moet niet gekker worden.

Volledig mee eens..
Waarom heb je iets nodig? Het is een coopertest? Ik heb in het verleden weet niet hoeveel van die dingen gelopen, zo simpel!! Zelfs al heb je 0,0 conditie, gewoon beetje trainen en lopen maar..

Verstandige manier om conditie te trainen (qua outdoor rennen), download 'fit voor de keuring', pdf file van Mindef.

Energy drinks etc gaan bijna geen verschil uitmaken hoor. Bij dit soort testen komt vooral je cardiovasculaire systeem om het hoek kijken. Dus vooral de mate van zuurstof opnamen, gebruik en efficientie. Werking van je longen, spier conditie etc. Daar gaat wat suiker in wat energy drinks echt niets op uitmaken. Enig manier is oefenen heel veel oefenen. Alleen epo zou wat voor je kunnen doen op korte termijn. Maar ja op een bloed doping te doen voor een cooper test is wel heel extreem en lame.

B12 depot zegt mastaguy, maar dat lijkt me nog te netjes en ik kan mezelf niet vlak voor de test inspuiten oid. )

Je moet er ook iets van 10 dagen van te voren mee beginnen. Conditie verbeterd een stuk. Dan 45 min van te voren nox pump o.i.d. Persoonlijk kan ik bij deze combinatie een stuk langer door. Maar coopertest is een 12 min test dacht ik en dan zul je ook snelheid moeten hebben

De middelen waar jij op doelt noem ik ook niet meer echt een hulpmiddel.

Laatst bewerkt:
Simpel hé: 7 red bulls en 2 efedra-pillen. Eventuele hartklachten, extreem zweten en trillen neem je er maar bij. :)

Gewoon vlees man.

Je kan inderdaad even wat pep pakken :P Maar denk ook niet dat dat je bedoeling is. Waarvoor moet je lopen ? Keuring defensie ?

Ga maar interval trainingen doen, en schoon voedsel naar binnen slaan! Heb je een buikje ? Werk hier dan nog een paar kilo van af. Scheelt een hele hoop! En doorgaan tot je er bij neer valt. Is iets dat maar weinig mensen doen, maar ren alsof je leven er van afhangt!

Er bestaan naast een aantal soorten drugs, verder geen middelen die je een boost geven! is allemaal nep! Gewooon oefenen! Zou niet vreemder moeten worden! Lui de coopertest gaan halen!

Laatst bewerkt:
Black Cats
Pure caffeine

en natuurlijk trainen maar dat wist je al;-p

paar nakke pep naarbinnen knallen en gaan.

nu ff serieus.. ga de weken van te voren door elke avond te gaan hardlopen. elke avond een stukje verder/sneller. hierdoor stijgt je conditie en zul je een hoger cijfer halen.

succes!

zoek gewoon het woord testosteron eens op bij WIKI bvb
Merk daarna dat het tegenwoordig onderdrukt wordt door een aantal feministische groeperingen ;-) en laat het volledig los tijdens je trainingen.(en daarmee bedoel ik niet het zich naar de vrouwenkleedkamers begeven)
Dat volstaat
Velen zoeken naar een hulpmiddel terwijl ze dat zelf al kennen.
De meeste hebben het zelf al eens ervaren, wanneer kan je meer aan dan normaal?
juist, wanneer je eens GOED kwaad bent.
En heb je op dat moment eerst een (wonder)hulpmiddel genomen???, nee, je bent gewoon razend.
DAT is testosteron. Je eigen ingebouwde testo-pompje geeft je op dat moment die stoot.
Probeer dat wat meer in je trainingen te stoppen maar overdrijf alleen niet.
Als je dat eerst probeert toe te passen zal je ook meer uit hulpmiddelen kunnen halen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven