XXL Nutrition

Hulpmiddel

Ja het is apart, maar zijn er middelen om je even (iig 12 min.) een mega boost te geven dat je geen last heb van je conditie? B12 depot zegt mastaguy, maar dat lijkt me nog te netjes en ik kan mezelf niet vlak voor de test inspuiten oid. Tijdens de test glucose nemen gaat hem ook niet worden :)
Hoezo niet? Elke 2 ronden een dextrosetabletje innemen?
En als je nog even tijd hebt voor te oefenen zou ik een paar keer intervaltraining doen en je benen goed trainen in de gym. Maak dat je wel herstelt bent om aan de test te beginnen + warm je ook zeker op, anders loop je pas warm als je over de helft zit :)

Laatst bewerkt:
als het maar voor een keer is zou ik gewoon een lintje pakken of xtc ofzo. anders ga er gewoon op trainen dast simpelste...

als het maar voor een keer is zou ik gewoon een lintje pakken of xtc ofzo. anders ga er gewoon op trainen dast simpelste...

Drugs is niet goed man ! Gewoon lekker gaan oefenen! Interval training 1 keer in de week, en een goede zware. Altijd een goed warming up doen, en je bent er vanzelf. Maar hoelang moet je nog voor die test?

Je bent niet echt spraakzaam :P 2 posts!

Drugs is niet goed man ! Gewoon lekker gaan oefenen! Interval training 1 keer in de week, en een goede zware. Altijd een goed warming up doen, en je bent er vanzelf. Maar hoelang moet je nog voor die test?

Je bent niet echt spraakzaam :P 2 posts!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hij wilt wat zwaarder dan shakes, en niet trainen. van wat test of clen ga je niet plots wat langer gaan lopen. ik zeg gewoon wat die zou kunnen gebruiken. wat ie met men advies doet is zijn probleem. ik geef toe dat het een zot idee is. maar hij zal zelf wel slim genoeg zijn om uit te maken wat het betse is zekers?

hahaha, een cooper test met x??? Zie dat nog niet echt helpen :p Voelt hij zich die dag wel intens gelukkig dus heeft ie dat wel mee iig ;)

• Topic Starter Topic Starter
Nog een paar weken de tijd marten :D
Soms zie je bij gewichtheffen op tv van die gaste die een sniffie nemen van iets, werkt dat voor rennen ook?

Ok, dus behalve harddrugs, dextro, caffeine, bietensap, epo en testos, zijn er dus geen "hulpmiddelen" waar je snel een sniffie, likkie, slokkie, slikkie van kan nemen voor die 12min. durende megaboost?

Bedankt voor info.

Soms zie je bij gewichtheffen op tv van die gaste die een sniffie nemen van iets, werkt dat voor rennen ook?

Ok, dus behalve harddrugs, dextro, caffeine, bietensap, epo en testos, zijn er dus geen "hulpmiddelen" waar je snel een sniffie, likkie, slokkie, slikkie van kan nemen voor die 12min. durende megaboost?

Bedankt voor info.

dat is ammoniak. Maar dat is hier niet van toepassing! En nee, er zijn geen wondermiddelen!

Bedankt voor info.

Oh een 'sniffie', zeg dat dan:

methyl (1R,2R,3S,5S)-3-(benzoyloxy)-
8-methyl-8-azabicyclo[3.2.1]octaan-2-carboxylaat

Ideaal voor het lopen van een coopertest en shuttlerun voor luie wow verslaafden! Alle middelbarescholieren gebruiken het. Gewoon doen!!

.................kneus

Oh een 'sniffie', zeg dat dan:

methyl (1R,2R,3S,5S)-3-(benzoyloxy)-
8-methyl-8-azabicyclo[3.2.1]octaan-2-carboxylaat

Ideaal voor het lopen van een coopertest en shuttlerun voor luie wow verslaafden! Alle middelbarescholieren gebruiken het. Gewoon doen!!

.................kneus

Nee, hij bedoeld geen cocaine kneus. Hij bedoeld ammoniak! Powerlifters heeft ie het over!

Een 'boost' voor een coopertest...... zucht......

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Nee, hij bedoeld geen cocaine kneus. Hij bedoeld ammoniak! Powerlifters heeft ie het over!

Snap ook wel dat hij niet cocaine bedoelde, was een grap sjaak! Kan iemand toch niet serieus nemen die zoekt naar een hulpmiddel om zijn coopertestje te halen....

Een 'boost' voor een coopertest...... zucht......

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Snap ook wel dat hij niet cocaine bedoelde, was een grap sjaak! Kan iemand toch niet serieus nemen die zoekt naar een hulpmiddel om zijn coopertestje te halen....

Ik had het over een sniffie. met een sniffie bedoelde hij geeen cocaine. Hij bedoelde ammoniak! Maar inderdaad, het is inderdaad niet best dat hij iets nodig heeft om de coopertest te halen. Wat doe je dan uberhaupt op een bodybuilding forum, als je niet de moed hebt om ergens voor te trainen!

Ik had het over een sniffie. met een sniffie bedoelde hij geeen cocaine. Hij bedoelde ammoniak! Maar inderdaad, het is inderdaad niet best dat hij iets nodig heeft om de coopertest te halen. Wat doe je dan uberhaupt op een bodybuilding forum, als je niet de moed hebt om ergens voor te trainen!

Jup, gastje moet gewoon gaan trainen, waarschijnlijk is hij te druk met wow spelen ofzo ;)

Terug
Naar boven