AndroidHealthClinic

humalog pen in en uit de koelkast

Jaytjuh

Freaky Bodybuilder
Waardering
294
Lengte
1m98
Massa
120kg
Ik heb begrepen dat je die pen gewoon buiten de koelkast kan bewaren voor een maand, maar is het erg als ik hem soms een dag buiten de koelkast heb en dan weer in de koelkast leg? Ik vergeet hem soms in de koelkast te leggen namelijk...

Ik heb begrepen dat je die pen gewoon buiten de koelkast kan bewaren voor een maand, maar is het erg als ik hem soms een dag buiten de koelkast heb en dan weer in de koelkast leg? Ik vergeet hem soms in de koelkast te leggen namelijk...

Jay,

Effe losstaand van je vraag.
Heb jij zo'n een wegwerp pen (dus prefilled met humalog) of zo een waar je humalog cartridges moet insteken?
Ik vroeg me af waar je zo'n pen (voor cartridges) op een eenvoudige manier (lees: zonder teveel vragen) kan krijgen.

Gr

• Topic Starter Topic Starter
Jay,

Effe losstaand van je vraag.
Heb jij zo'n een wegwerp pen (dus prefilled met humalog) of zo een waar je humalog cartridges moet insteken?
Ik vroeg me af waar je zo'n pen (voor cartridges) op een eenvoudige manier (lees: zonder teveel vragen) kan krijgen.

Gr

Ik heb volgens mij een wegwerppen. Ik zie niet echt waar ik die cartride eruit kan halen namelijk :P

Hierna kan ik alleen nog cartridges krijgen, dus hopelijk kan je idd zo;n ding gewoon los kopen en ze in doen. Ik denk alleen dat het op voorschrift is...

Na het "klaarmaken" van je pen, moet hij bewaard worden tussen de 18 - 28graden.
Dus op kamer temp. staat ook op de bijsluiter

[Link niet meer beschikbaar]

Deze doseerder hebben jullie nodig wss?

• Topic Starter Topic Starter
Na het "klaarmaken" van je pen, moet hij bewaard worden tussen de 18 - 28graden.
Dus op kamer temp. staat ook op de bijsluiter

[Link niet meer beschikbaar]

Deze doseerder hebben jullie nodig wss?

Doet het bij mij niet.

Dus dat ik hem steeds in de koelkast heb liggen is juist niet goed?

Beter van niet.
Probeer die link nog ff te posten straks

Terug
Naar boven