MuscleMeat

Breaking News Huntelaar eindelijk opgerot bij ajax

Idd de schuld bij Feyenoord is grotendeels opgebouwd onder Ruud Gullit:o, nooit begrepen waarom ze iemand zover lieten gaan:no:, terwijl hij ook nog geen enkel netwerk of inzicht had....ik vind dat een grove fout op directie niveau. Willen ze wat in de toekomst, zul jezelf weer moeten opleiden en met de weinige centen die je hebt gerichte aankopen doen voor de plaatsen waarvan je zeker weet dat daar niets uitkomt m.b.t. de jeugdopleiding.

Wat ik al aangaf, hoe lullig het ook is...ze moeten gaan kijken in de keuken van Ajax en Heerenveen....Geld is er namelijk niet om direct weer uitgegeven te worden, soms moet je het ff vasthouden om er daarna tientallen jaren van te kunnen profiteren;). Opleiden en bedrijfsmatiger denken...hoe moeilijk dat ook soms is in het voetbal.

haha Dave ik snap het wel Ruud Gullit is een ras Amsterdammer

Idd de schuld bij Feyenoord is grotendeels opgebouwd onder Ruud Gullit:o, nooit begrepen waarom ze iemand zover lieten gaan:no:, terwijl hij ook nog geen enkel netwerk of inzicht had....ik vind dat een grove fout op directie niveau. Willen ze wat in de toekomst, zul jezelf weer moeten opleiden en met de weinige centen die je hebt gerichte aankopen doen voor de plaatsen waarvan je zeker weet dat daar niets uitkomt m.b.t. de jeugdopleiding.

Wat ik al aangaf, hoe lullig het ook is...ze moeten gaan kijken in de keuken van Ajax en Heerenveen....Geld is er namelijk niet om direct weer uitgegeven te worden, soms moet je het ff vasthouden om er daarna tientallen jaren van te kunnen profiteren;). Opleiden en bedrijfsmatiger denken...hoe moeilijk dat ook soms is in het voetbal.

Zet FC Twente daar ook maar bij... Niet veel aankopen maar wel alleen goede

Jammer voor Ajax, maar ik denk dat de komst van Wielaert niet noodzakelijk is. Ik had Oleguer hoger ingeschat (en ik denk van Basten ook), maar voor de Nederlandse competitie is hij goed genoeg. Nu hopen dat van Basten Toby Alderweireld een kans geeft om zich te bewijzen, schijnt ook een getalenteerde verdediger te zijn.

Hij is overgeheveld naar de A-selectie;):D....Wielaert zijn transfer moet gewoon afketsen, zie meer in het halen van een talent als in deze speler:o.

Toby Alderweireld stond al in de basis vandaag, gelijk drie goals tegen.

Wielaert is belangrijk voor Twente... Laat hem daar maar blijven

Idd de schuld bij Feyenoord is grotendeels opgebouwd onder Ruud Gullit:o, nooit begrepen waarom ze iemand zover lieten gaan:no:, terwijl hij ook nog geen enkel netwerk of inzicht had....ik vind dat een grove fout op directie niveau. Willen ze wat in de toekomst, z.

Ruud Gullit heeft niet eens geinvesteerd in de spelersgroep , lekker makkelijk meer dan 30 miljoen schuld afschuiven op een trainer die er net 10 maanden heeft gezeten.

Of stel je voetbalkennis bij of doe niet van die debiele uitspraken zeg......

Ruud Gullit heeft niet eens geinvesteerd in de spelersgroep , lekker makkelijk meer dan 30 miljoen schuld afschuiven op een trainer die er net 10 maanden heeft gezeten.

gelukkig waren er toen niet 68 contractspelers...

Jammer voor Ajax, maar ik denk dat de komst van Wielaert niet noodzakelijk is. Ik had Oleguer hoger ingeschat (en ik denk van Basten ook), maar voor de Nederlandse competitie is hij goed genoeg. Nu hopen dat van Basten Toby Alderweireld een kans geeft om zich te bewijzen, schijnt ook een getalenteerde verdediger te zijn.

Voor barca was hij goed genoeg maar voor de nederlandse competitie niet??

Geef hem nog wat tijd.. hij heeft wisselvallend gespeelt maar ik denk dat hij de 2e seizoenshelft beter gaat spelen.

Gullit had wel de vrijheid zelf spelers te kopen wat hij wilde, en meerendeel daarvan is geflopt.
Maar je hebt gelijk dat niet alles aan hem ligt hoor, er is de afgelopen jaren gewoon te lang wanbeleid gevoerd.. en daar betaal je nu de prijs voor.

Bij Barça was hij niet goed genoeg. Denk je dat hij anders voor 3 miljoen naar Ajax gaat om hier een relatief middelmatig salaris te verdienen? Bij Barça was hij niet veel meer dan een mascotte, lieveling bij de supporters en de clubmensen.

Het is een opbouw van factoren, op management, commercieel en technisch gebied...het is heel simpel al een schuld hebben, het hebben van een enorme selectiekern en daarbij een trainer die blijft doorkopen en dus uitgeven.

ipv van kopen zonder netwerk, had het dus saneren moeten worden en het neerzetten van een degelijke organisatie structuur. Jammergenoeg zit het e.a. zo in elkaar, je had van kunnen weten dat ik nooit wat roep zonder onderbouwing...dat laat ik aan anderen over;).

Voor barca was hij goed genoeg maar voor de nederlandse competitie niet??

Geef hem nog wat tijd.. hij heeft wisselvallend gespeelt maar ik denk dat hij de 2e seizoenshelft beter gaat spelen.

Bij Barcelona heeft hij ook niet veel gespeeld, zeker de laatste jaren niet. En als hij speelde, was het vaak als verdedigende rechtsback. Misschien gaat hij een betere tweede seizoenshelft tegemoet, ik hoop het van harte, maar ik zag voor de winterstop in ieder geval geen stijgende lijn.

Ajax en FC Twente akkoord over Rob Wielaert

Amsterdam, 12 jan 2009
Ajax en FC Twente hebben overeenstemming bereikt over de transfersom voor de onmiddellijke overgang van Rob Wielaert naar Ajax.
Ajax en FC Twente werken momenteel aan de overige zaken die bij de overgang van de speler komen kijken. Verder worden de details van het contract tussen de verdediger en Ajax nader besproken en uitgewerkt en vindt er op korte termijn een medische keuring plaats. Het is de bedoeling dat Wielaert een contract tekent dat hem tot 1 juli 2011 aan de club verbindt, waarbij Ajax een optie heeft om het contract met nog een jaar te verlengen.

Wielaert, geboren in Emmeloord op 2 december 1978, stond vanaf de zomer van 2006 bij FC Twente onder contract. Hij speelde 101 officiële wedstrijden voor de club uit Enschede en daarin scoorde hij 7 keer. Daarvoor speelde hij vijf seizoenen bij NEC en kwam hij uit voor FC Den Bosch en PSV.

Schijnt een bedrag van 3 miljoen euro te zijn.

Bij Barcelona heeft hij ook niet veel gespeeld, zeker de laatste jaren niet. En als hij speelde, was het vaak als verdedigende rechtsback. Misschien gaat hij een betere tweede seizoenshelft tegemoet, ik hoop het van harte, maar ik zag voor de winterstop in ieder geval geen stijgende lijn.

Daar heb je wel gelijk in idd, maar ik barca bank is echt wel eredivisie niveau hoor :)

Maar spaanse jongens hebben vaak aanpassings problemen, ik vond het begin van em matig, toen beter en dat zwakte het weer wat af.

Daar heb je wel gelijk in idd, maar ik barca bank is echt wel eredivisie niveau hoor :)

Maar spaanse jongens hebben vaak aanpassings problemen, ik vond het begin van em matig, toen beter en dat zwakte het weer wat af.

Oh ja absoluut, dat zie je aan een speler als Gabri, die niet eens bij het eerste elftal zat, maar ik een van de beste spelers van Ajax vind. Maar je hebt ook wel gelijk, veel goede voetballers hebben een jaar nodig om bij Ajax te wennen. Zelfs Ibrahimovic speelde het eerste jaar niet goed. Alleen kreeg die de tijd om te wennen, andere spelers worden vaak te snel afgeschreven.

Terug
Naar boven