Bacchianini
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 18%
Idd de schuld bij Feyenoord is grotendeels opgebouwd onder Ruud Gullit, nooit begrepen waarom ze iemand zover lieten gaan
, terwijl hij ook nog geen enkel netwerk of inzicht had....ik vind dat een grove fout op directie niveau. Willen ze wat in de toekomst, zul jezelf weer moeten opleiden en met de weinige centen die je hebt gerichte aankopen doen voor de plaatsen waarvan je zeker weet dat daar niets uitkomt m.b.t. de jeugdopleiding.
Wat ik al aangaf, hoe lullig het ook is...ze moeten gaan kijken in de keuken van Ajax en Heerenveen....Geld is er namelijk niet om direct weer uitgegeven te worden, soms moet je het ff vasthouden om er daarna tientallen jaren van te kunnen profiteren. Opleiden en bedrijfsmatiger denken...hoe moeilijk dat ook soms is in het voetbal.
haha Dave ik snap het wel Ruud Gullit is een ras Amsterdammer

, nooit begrepen waarom ze iemand zover lieten gaan
, terwijl hij ook nog geen enkel netwerk of inzicht had....ik vind dat een grove fout op directie niveau. Willen ze wat in de toekomst, zul jezelf weer moeten opleiden en met de weinige centen die je hebt gerichte aankopen doen voor de plaatsen waarvan je zeker weet dat daar niets uitkomt m.b.t. de jeugdopleiding.
. Opleiden en bedrijfsmatiger denken...hoe moeilijk dat ook soms is in het voetbal.
....Wielaert zijn transfer moet gewoon afketsen, zie meer in het halen van een talent als in deze speler