Fitness Seller

Breaking News Huntelaar eindelijk opgerot bij ajax

Ben benieuwd. Wolfswinkel dit weekend rood.
Denk dat ajax Elia wel haalt. Elia gaat echt niet verlengen meer bij twente. En als twente geld wilt vangen, moeten ze hem toch snel verkopen.

van Wolfswinkel halen ze alleen als zich een buitenkansje voor doet en Vitesse flink wil gaan zakken kwa vraagprijs....zien ze evntueel als een investering in de toekomst en breedte. Op dit moment wacht Ajax welke spelers ze in de winterstop kunnen verkopen en verhuren;).

Elia een beetje hetzelfde verhaal, Ajax wil best een speler in de ruil betrekken + enkele miljoenen maar gaan zeker geen gekke bedragen voor hem neertellen.

ze zullen wel gekke bedragen moeten neertellen anders laten ze hem nooit gaan denk ik

12 miljoen voor een Elia.. Het is toch niet te hopen dat Ajax dit voor deze speler neer gaat leggen! Veel en veel te veel imo. Met een fitte , Suarez, Suljemani, Cvitanich en een doorstromende Bodul heb je voorin wel behoorlijk wat kwaliteiten. Ajax kan beter een ervaren verdediger kopen, daar heeft Ajax nu meer behoefte aan.. :o

Ach, Huntelaar smuntelaar. Cvitanich is de nieuwe toppert.

Een verdediger zou wel welkom weze. GVD die spanjaard was weer lekker bezig

Ja Oleguer viel eindelijk door de mand vandaag. die gast is gehaald als iemand met veel ervaring en routine die rust in de achterhoede moest brengen.

pff wat een prutser!

Gelukkig kun je nog steeds op die 2 belgen vertrouwen dat ze hun best doen.

Ajax heeft inderdaad eerder een goede verdediger nodig dan een aanvaller. Al zou iemand met kwaliteit achter de hand hebben voorin wel lekker zijn, ik vind Kennedy en Rommedahl niet goed genoeg. Ik hoop dat van Basten inziet dat Oleguer niet brengt wat er van verwacht wordt, en voortaan met Vermaelen en van der Wiel centraal speelt, en Silva rechtsback.

• Topic Starter Topic Starter
Ajax heeft inderdaad eerder een goede verdediger nodig dan een aanvaller. Al zou iemand met kwaliteit achter de hand hebben voorin wel lekker zijn, ik vind Kennedy en Rommedahl niet goed genoeg. Ik hoop dat van Basten inziet dat Oleguer niet brengt wat er van verwacht wordt, en voortaan met Vermaelen en van der Wiel centraal speelt, en Silva rechtsback.

Inderdaad...mja de spoeling is verder heel erg dun dan. 2 goede verdedigers zijn welkom. Een hele goed voorstopper voor de basis. En een tweebenige centrumverdediger voor de breedte als er blessures/schorsingen zijn.

Inderdaad...mja de spoeling is verder heel erg dun dan. 2 goede verdedigers zijn welkom. Een hele goed voorstopper voor de basis. En een tweebenige centrumverdediger voor de breedte als er blessures/schorsingen zijn.

Yep, achterin heb je verder bijna niemand. Vertonghen vind ik ook beter op het middenveld, al is hij opbouwend vanaf de linksachter positie wel heel erg goed. Een echte goede centrale man naast Vermaelen ontbreekt.

Al zie ik de hand van Van Basten wel in de verdediging. Ajax krijgt veel minder goals tegen uit voorzetten van vrije trappen en corners.

Ach, Huntelaar smuntelaar. Cvitanich is de nieuwe toppert.
dat vind ik altijd van die domme uitspraken...
hij scoort een wedstrijd 3x en is gelijk een topper...het was gewoon 1 goede wedstrijd en er zaten ook ballen bij die niet gemist konden worden

Ajax volgt op dit moment ook de verdedigers Rens van Eijden (Willem II) en Jeffery van Nuland (RKC)...allebij talentvolle spelers en nog betaalbaar;).

Blijft nog steeds ff afwachten of Ajax Barinogwat, Rommendahl, Gentenaar en Delorge kan verkopen + of er een verhuur komt voor Manucharyan, Anita en Schilder;), van Wolfswinkel (Vitesse) blijft op het lijstje staan maar staat in de wachtkamer.

ik denk dat ajax bij bijna elke speler wel de hoofdprijs moet betalen...elke club weet dat ze geld hebben dus zullen wel veel vragen voor een speler

Ajax volgt op dit moment ook de verdedigers Rens van Eijden (Willem II) en Jeffery van Nuland (RKC)...allebij talentvolle spelers en nog betaalbaar;).

Blijft nog steeds ff afwachten of Ajax Barinogwat, Rommendahl, Gentenaar en Delorge kan verkopen + of er een verhuur komt voor Manucharyan, Anita en Schilder;), van Wolfswinkel (Vitesse) blijft op het lijstje staan maar staat in de wachtkamer.

Ben jij Ajax informant ofzo? :D

Hahaha dat vroeg ik me ook al af.... of ken je iemand heel dichtbij MvB himself?

Ik vind het ook een beetje voorbaarig om te zeggen dat cvitaniks de nieuwe topper van is. Suarez blijft toch de drijfveer van de hele voorhoede van ajax.

als ze slim zijn laten ze hem ook voor geen enkel bedrag gaan. als die nu ook vertrekt weten ze zeker dat ze geen kampioen meer worden.

Hahaha dat vroeg ik me ook al af.... of ken je iemand heel dichtbij MvB himself?

Ik vind het ook een beetje voorbaarig om te zeggen dat cvitaniks de nieuwe topper van is. Suarez blijft toch de drijfveer van de hele voorhoede van ajax.

als ze slim zijn laten ze hem ook voor geen enkel bedrag gaan. als die nu ook vertrekt weten ze zeker dat ze geen kampioen meer worden.
Suarez is idd 1 van de beste aankopen van Ajax in de laatste jaren, het is echt te hopen dat Sulejmani, Suarez en Cvitanich op elkaar in gespeeld raken, denk dat je dan echt fabelachtig mooie voetbal kan krijgen.

Ben wel bang dat eind dit seizoen Suarez weer pleite gaat, en Ajax zoals vrijwel elk jaar, weer terug bij af is met het smeden van een goed elftal.

Er komt mij weleens wat info ter oren, ook uit dat circuit;):D....verder blijft het inschatbaar hoe er bedrijfseconomisch gedacht wordt, dat werkt overal
zo'n beetje hetzelfde, tenzij je iemand je financieen laat doen die bij feyenoord heeft gewerkt of zo:D.

Als liefhebber mag ik me ook graag met dit soort dingen bezig houden en ook wie er beschikbaar is;).

Huntelaar heeft z'n debuut gemaakt bij Real Madrid. Grote kans die goed gered werd door de keeper, verder een goede wedstrijd.

Fantastische goal van Robben trouwens.

http://www.youtube.com/watch?v=8OOgZf3kxF0

Terug
Naar boven