Fitness Seller

Hydroxycut Hardcore of AMP???

Reneetje81

Novice
Waardering
0
Oké voor ik nu even die 6 tientjes ga uitgeven aan zo'n burner. Ik heb al heel veel over AMP gehoord. In het andere topic sprak een kerel over Hydroxycut Hardcore. Ik wil er eens 1 bestellen en daar de gedurende circa ruime maand mee aan de slag naast mijn training van

3x per week 2,5u:
30 cardio
1uur en 15 minuten KT
45 cardio

Welke van deze 2 fatburners kan ik het beste gebruiken als het aankomt op vet verbranden, energie krijgen en honger gevoel stillen??

Advies graag. En alvast bedankt

He Rene,

Ik weet dat er behoorlijk wat wedstrijd jongens keer op keer de Hydroxycut Hardcore gebruiken als hulp bij het ripped worden.
In mijn eigen wedstrijd periode had je nog niet de Hardcore versie maar de gewone Hydroxycut en daar ging ik zelf al behoorlijk goed op. Uiteraard i.c.m. uitgekiende voeding.
Op dit board zijn er ook die bij wedstrijd voorbereidingen baat hebben gehad bij dit product. Wellicht kunnen die je ook hun bevindingen vertellen.

Groeten,

Bas

AMP merk ik echt niets van... Vind het eigenlijk té duur met circa 60 euro per potje voor hetgeen je er voor terug krijgt. De vergelijking die Prometeus met ephedra maakte is dan ook echt lachwekkend.

Stacker E geprobeerd maar die is weer vrij sterk en ik kan zelf niet zo goed tegen yohimbe. k werd er een beetje misselijk van onder het trainen. Viel dus ook af.

Met Hydroxytech hardcore geen ervaring omdat ik gewoon Muscletech niet langer serieus neem. Kwaliteit ondermaats.

Nog andere energizers in de aanbieding?

als je al een fatburner nodig hebt. heb je dat pas nodig als je vet al 10% of lager is.

kun je daar niet zonder fatburner komen moet je eerst eens naar je voeding en training kijken.

fatburners zijn geen wondermiddelen moet je weten.

ik ben dus erg benieuwd naar je voedingsschema aangezien ik je trainingsschema van een dergelijk laag niveau is dat ik het idee heb dat je nog niet genoeg weet om goed af te kunnen vallen en dus snel zult stranden.

is verder niet erg. is goed dat je op dit board zit en wil je graag helpen.

dus post je voedingsschema maar ff en vertel me hoe je aan dit schema bent gekomen

geen bron. gewoon logisch denken.
als je vet% hoog is is je stofwisseling hoger omdat er meer leptine in je lichaam is.

het heeft dan nog weinig zin je stofwisseling nog verder verhogen [het effect zal heel minimaal zijn.

hou gewoon je stofwisseling hoog met krachttraining.
tijdje later ook wat cardio.

pas als je vet heel laag is en je stofwisseling dus echt naar beneden gaat heeft zoiets als AMP effect doordat het dan wel je stofwisseling kan verhogen [of iig niet laten zakken] en heb je dus wel effect.

maar zelfs dan kun je met bv refeed of carb cyclen nog je stofwisseling hooghouden.

en stel nu dat je AMP aan het begin van je dieet neemt.
en je valt er sneller vanaf. dan zal ook je stofwissleing sneller dalen en is het netto resultaat 0 en als je dan stopt met je AMP daalt je stofwisseling nog eens. geen goed plan dus.

lees dit ook maar eens

http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/refeed-deel-1-a-16423/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/refeed-deel-2-a-18233/

AMP merk ik echt niets van... Vind het eigenlijk té duur met circa 60 euro per potje voor hetgeen je er voor terug krijgt. De vergelijking die Prometeus met ephedra maakte is dan ook echt lachwekkend.

Stacker E geprobeerd maar die is weer vrij sterk en ik kan zelf niet zo goed tegen yohimbe. k werd er een beetje misselijk van onder het trainen. Viel dus ook af.

Met Hydroxytech hardcore geen ervaring omdat ik gewoon Muscletech niet langer serieus neem. Kwaliteit ondermaats.

Nog andere energizers in de aanbieding?

Ben het een heel eind met je eens Karl. Ons assortiment Muscletech was ook eerst veel groter maar veel producten voldeden niet aan de prijs/kwaliteit verhouding.
We hebben 2 producten uiteindelijk in het assortiment gehouden waaronder de Hydroxycut Hardcore omdat de feedback van de klanten erg positief daarover waren. Het is vanwege de prijs wel een vrij specifiek product die je niet zomaar moet gebruiken maar pas moet overwegen als je serieus gaat cutten.

geen bron. gewoon logisch denken.
als je vet% hoog is is je stofwisseling hoger omdat er meer leptine in je lichaam is.

Bij mijn weten, en ik ben geen nobody binnen dit gebied, hebben vetcellen een extreem lage stofwisseling en hebben spiercellen een erg snelle stofwisseling.

Hoe meer vet, des te lager is je stofwisseling (je houdt o.a. ook makkelijker warmte vast, hetgee je kacheltje spaart). Juist mensen met een lage stofwisseling hebben meer kans om aan te komen, ze verbranden gewoon weinig.

Spiercellen hebben veel energie nodig voor hun turn over. Ze verhogen je stofwisseling, je hebt energie nodig om je lichaam te onderhouden.

Dit is toch het tegenovergestelde van jouw bericht lijkt mij...

Fatburners werken dus vooral bij mensen met een lage stofwisseling, mensen met een relatief hoog vetpercentage.

• Topic Starter Topic Starter
ja en wanneer spreek je dan over serieus cutten??????Pak ik mijn situatie dan eigenlijk niet goed aan of juist wel. Of kan ik beter mijn lichaam eerst een week of 3 aan t nieuwe schema laten wennen voordat ik met hydroxycut hardcore begin?

ja en wanneer spreek je dan over serieus cutten??????Pak ik mijn situatie dan eigenlijk niet goed aan of juist wel. Of kan ik beter mijn lichaam eerst een week of 3 aan t nieuwe schema laten wennen voordat ik met hydroxycut hardcore begin?

Een krachtige vetverbrander werkt natuurlijk op z'n best als voeding en training ook zo optimaal aangepast zijn aan je doel.
Een vetverbrander kan een goede ondersteuning zijn bij het behalen van je doel, maar is geen heilig middel op zich natuurlijk.

Serieus cutten is voor iedereen anders weer. De 1 heeft het over 4% wedstrijdcut de ander heeft het over van 20 naar 8% gaan om lekker droog te zijn.

Je moet een fatburner zien als een extra boost IMO. Niet meteen vanaf week 1 die vetburner erin rammen. Als het goed is, dieet en training goed zijn, val je in het begin toch redelijk snel af. Daarna kom je op een plateu dat er niks meer van af lijkt te komen :eek: (tenminste dat is mijn ervaring). Dan met de fatburners beginnen werkt veel beter dan direct al in het begin.

Ik heb Hydroxycut Hardcore ook niet meteen vanaf 12 weeks out in mijn wedstrijdvoorbereiding geknalt, maar pas veel later. Bij mij heeft het zeker gewerkt. Maar het werkt alleen als ook je voeding en training optimaal is IMO. Anders is het weggegooid geld.

Ho ho 20 naar 8 is wel veel.
Nou even de feiten op een rij. Ik ben zonder een aanvullend middel van 22 naar 18 gegaan, dat met 2 keer per week 4 uur trainen.

Nu ga ik 3 x 2,5 uur circa trainen. Mijn doel is eigenlijk om van 18 naar b.v. circa 12 tot 8 te gaan. Mits dat haalbaar is natuurlijk.

Hoho maar ja gaat het gewoon om goede voeding of echt dieten??? Ik ben aan het opbouwen. Tuurlijk let ik op mijn voeding. Maar ben niet aan het dieten voor een wedstrijd natuurlijk. Ik ben echt bezig met de opbouw. En tuurlijk heb ik van gevorderde mensen tips opgenomen in mijn voedingsgewoonte. 5 circa 6 maal daags eten, niet teveel eten, die voeding mijden etc etc.

Ho ho 20 naar 8 is wel veel.
Nou even de feiten op een rij. Ik ben zonder een aanvullend middel van 22 naar 18 gegaan, dat met 2 keer per week 4 uur trainen.

Nu ga ik 3 x 2,5 uur circa trainen. Mijn doel is eigenlijk om van 18 naar b.v. circa 12 tot 8 te gaan. Mits dat haalbaar is natuurlijk.

8% is zeker haalbaar. Je doet het in ieder geval verstandig door het stap voor stap te nemen en tussendoelen te stellen. Dat is ook voor je motivatie zeer belangrijk.
Het zou te ver gaan om in deze thread uitgebreid het hele voedings-en trainingsverhaal tijdens een cut uit de doeken te doen. Daar staat hier op DBB gelukkig veel goede info over.

Verder is de post van DavyO prima. weinig aan toe te voegen.
Hydroxycut werkt erg goed voor de meesten i.c.m goede voeding en training.
En inderdaad vooral gebruiken when the going gets tough!;)

Bij mijn weten, en ik ben geen nobody binnen dit gebied, hebben vetcellen een extreem lage stofwisseling en hebben spiercellen een erg snelle stofwisseling.

Hoe meer vet, des te lager is je stofwisseling (je houdt o.a. ook makkelijker warmte vast, hetgee je kacheltje spaart). Juist mensen met een lage stofwisseling hebben meer kans om aan te komen, ze verbranden gewoon weinig.

Spiercellen hebben veel energie nodig voor hun turn over. Ze verhogen je stofwisseling, je hebt energie nodig om je lichaam te onderhouden.

Dit is toch het tegenovergestelde van jouw bericht lijkt mij...

Fatburners werken dus vooral bij mensen met een lage stofwisseling, mensen met een relatief hoog vetpercentage.

ja kijk nu hebben we ff misverstandje.

al je een ecto met een endo vergelijkt heb je gelijk mensen met meer vet hebben een minder snelle stofwisseling.

ik bekijk het in 1 en de zelfde persoon. das heel wat anders

Hoho maar ja gaat het gewoon om goede voeding of echt dieten??? Ik ben aan het opbouwen. Tuurlijk let ik op mijn voeding. Maar ben niet aan het dieten voor een wedstrijd natuurlijk. Ik ben echt bezig met de opbouw. En tuurlijk heb ik van gevorderde mensen tips opgenomen in mijn voedingsgewoonte. 5 circa 6 maal daags eten, niet teveel eten, die voeding mijden etc etc.

wat bedoel je daarmee?

als je al een fatburner nodig hebt. heb je dat pas nodig als je vet al 10% of lager is.

kun je daar niet zonder fatburner komen moet je eerst eens naar je voeding en training kijken.

fatburners zijn geen wondermiddelen moet je weten.

ik ben dus erg benieuwd naar je voedingsschema aangezien ik je trainingsschema van een dergelijk laag niveau is dat ik het idee heb dat je nog niet genoeg weet om goed af te kunnen vallen en dus snel zult stranden.

is verder niet erg. is goed dat je op dit board zit en wil je graag helpen.

dus post je voedingsschema maar ff en vertel me hoe je aan dit schema bent gekomen
Hoi
Weet je ook iets meer over kuren en wat je dan moet eten, maw oeveel gr carbs , prot en fats??
grtz

Check ebay maar eens, het is de helft goedkoper!:eek:

Nouja heren ben nu circa ruim 5 weken bezig denk ik. Ben kwa lichaamsgewicht schat iets meer dan 3 kilo kwijt. Maarja weet niet echt of het product tot nu toe helpt. Ik train nog steeds veel. Let op mijn voedingspatroon. Zweet wel als een gek, maar verder??? Hmmmm het materiaal is bijna op. Ik twijfel of ik een nieuwe bestel of een ander product zoals.
AMP of Stacker3 XPCL.......Iemand advies?

Terug
Naar boven