XXL Nutrition

Hydroxycut Hardcore of AMP???

lastig, hydroxycut, stacker en AMP hebben allemaal hun voordelen en nadelen. Prijskwaliteit zou ik zeggen de 3 XPLC maar ik ben geen ervaringsdeskundige.

AMP merk ik echt niets van... Vind het eigenlijk té duur met circa 60 euro per potje voor hetgeen je er voor terug krijgt. De vergelijking die Prometeus met ephedra maakte is dan ook echt lachwekkend.

Stacker E geprobeerd maar die is weer vrij sterk en ik kan zelf niet zo goed tegen yohimbe. k werd er een beetje misselijk van onder het trainen. Viel dus ook af.

Met Hydroxytech hardcore geen ervaring omdat ik gewoon Muscletech niet langer serieus neem. Kwaliteit ondermaats.

Nog andere energizers in de aanbieding?

ik heb stacker e gebruikt en merkte daar weer geen ene moer van.

Als ik een ECA stack gebruik is dat ook echt wel om dat laatste restje hardnekkig "vet" weg te branden, want idd. ik lijk er niet zo veel belang bij te hebben om het te nemen als ik verre van droog sta. Ik denk eigenlijk eerder dat het meer zin heeft als secretiemiddel van onderhuidse vochtretentie, dan echt als fatburner zelf, dus vandaar dat ik er niet zo veel belang van heb om het te gebruiken op een hoog bf%. Beste fatburner is nog altijd gespreid over 6 maaltijden relatief weinig eten + lopen + in de laatste periode een ECA stackje om je cardioprestaties wat te bevorderen en dat beetje onderhuids vocht weg te werken.

Terug
Naar boven