XXL Nutrition

Hydroxycut Hardcore-X Muscletech

BBmaniak

Cool Novice
Waardering
19
Lengte
1m75
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Hydroxycut Hardcore-X

Muscletech

iemand ervaring met dit product??
Ik denk eroverna om 't te halen......maar het is nogal prijzig, dus eerst even de reacties checken.

in je andere recente topic van voedingsschemacheck, zuip je 2 liter melk per dag weg, en voor het slapen gaan tik je 3 bananen weg.
Wat wil je met die hydroxycut dan gaan bereiken?

in je andere recente topic van voedingsschemacheck, zuip je 2 liter melk per dag weg, en voor het slapen gaan tik je 3 bananen weg.
:slap:
Hehe, goed opgemerkt.
Ik heb ze hier ook, maar gebruik ze meer pre-workout.
3 stuks erin en je hebt wat meer energie.
Het is dat het potje op moet, maar vindt het niet heel speciaal.

Ik gebruik het nu ook icm dieet en 5 x cardio in de week buiten me KT maar heb er toch wel profijt van.

Ik heb ze ook altijd gebruikt bij mijn wedstrijd voorbereidingen. Het zijn natuurlijk geen wonderpillen, maar als ik in de cut vast zat, gebruikte ik Hydroxycut en brak ik weer door een plafond. Ik vond het altijd een prettig hulpmiddel.;)

• Topic Starter Topic Starter

haha je hebt gelijk, ik ga niet zeggen dat dat niet zo is. Het is wel zo dat ik van plan mijn schema helemaal te veranderen. Ik heb de reacties gelezen en het is idd veel van hetzelfde en eentonig. Als ik weer begin met trainen wil ik op ongeveer 2000 Kcal gaan liggen ipv 3000+. En op het juiste moment van de dag het juiste soort voedsel weg te werken, en met dat melk ga ik sws minderen.

Heb het vorig jaar gebruikt en het deed geen ruk bij me!

Gewoon goed blijven trainen, cardio erbij en voedingsschemawat aanpassen...

Terug
Naar boven