AndroidHealthClinic

I am ****ed

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
I am fucked

Nou heb nu een groot probleem, ik woon dus bij mijn ouders en die weten niets van mijn gebruik, nu hebben ze dus mijngear gevonen, voor de 3 e keer op rij, en nu weeeeeeer zeggen het is niet van mij geloven ze nooit, wat moet ik doen? kan het ook niet geloven dat ze weer zijn wezen zoeken, wat een bemoei zucht

Tja, is ervoor uitkomen niet een goeie??
Die weten echt wel dat je gebruikt hoor, waarschijnlijk al na de eerste keer..

Zou het gewoon eerlijk toegeven ipv te liegen. Mijn pa is er toen ik 23 of 24 was ook op uitgekomen. Ik heb hem gezegd dat ik het op een verantwoorde manier deed en dat ik vaak mn bloed liet controleren. Stel hen gerust dat je weet waarmee je bezig bent

• Topic Starter Topic Starter
Tja, is ervoor uitkomen niet een goeie??
Die weten echt wel dat je gebruikt hoor, waarschijnlijk al na de eerste keer..

Tja, ik zeg dat maar, maar toch vind ik het erg klote, denk dat ik op mijn eigen ga wonen, snap ook niet wat het hele probleem is

eerlijk zijn misschien? het zijn je ouders...

ik zou er zowiezo geen geheim van maken voor je naasten.

Tja, ik zeg dat maar, maar toch vind ik het erg klote, denk dat ik op mijn eigen ga wonen, snap ook niet wat het hele probleem is

Erover liegen lijkt me veel vervelender dan het uit te leggen..
Goed zullen ze het nooit vinden, kan me dat niet voorstellen, maar miss onder verzachtende omstandigheden dat je wel uit hun zicht kunt blijven gebruiken??
Op je zelf wonen is ook een optie, maaja, alleen om te kunnen gebruiken? :rolleyes:

Idd ik denk dat een goed gesprek hier wel op z,n plaats is.
Wees eerlijk en open ze weten toch waarschijnlijk al voldoende,kijk ze zullen er mss niet blij mee zijn maar om verdere spanningen te voorkomen kan je beter eens goed gaan praten met ze.

Succes kerel.....

Ik zou het gewoon vertellen, dat is niet alleen voor jou het beste maar ook voor hun.
Mijn ouders weten het ook altijd en dan kijken ze nooit raar op als je weer eens agressief uit de hoek komt of als je weer eens zo alluhjesus veel eet.

Op het begin zal het best een lastige discussie zijn maar het is uiteindelijk wel het beste.

Sukses ermee.

Idd ik denk dat een goed gesprek hier wel op z,n plaats is.
Wees eerlijk en open ze weten toch waarschijnlijk al voldoende,kijk ze zullen er mss niet blij mee zijn maar om verdere spanningen te voorkomen kan je beter eens goed gaan praten met ze.

Succes kerel.....

Het gaat hier wel over ouders eh, die gaan voort op wat ze op tv zien en in de kranten lezen, anabolen=drugs=ongezond=dodelijk enz...

Mijn ouders zitten al te zagen over proteinen en vitaminepillen, "waarom neem je al die pillen en poedertjes nu, kan toch niet gezond zijn? enz..."

Het beste wat je kan doen is je spullen goed wegstoppen en ze duidelijk maken dat je recht hebt op privacy (bij mij werkt dit, ze hebben nog nooit iets gevonden...)

Gr.

Je bent 21 en het is al de derde keer dat ze je betrappen...

Je bent 21 en het is al de derde keer dat ze je betrappen...

in 1,5 jaar tijd he, ja ik weet het erg onverstandig blabla, hoge doseringen en latere leeftijd, maar die keuze heb ik al een hele lange tijd terug gemaakt, het gaat er nu om, hoe ik het best erover kan praten

Het gaat hier wel over ouders eh, die gaan voort op wat ze op tv zien en in de kranten lezen, anabolen=drugs=ongezond=dodelijk enz...

Mijn ouders zitten al te zagen over proteinen en vitaminepillen, "waarom neem je al die pillen en poedertjes nu, kan toch niet gezond zijn? enz..."

Het beste wat je kan doen is je spullen goed wegstoppen en ze duidelijk maken dat je recht hebt op privacy (bij mij werkt dit, ze hebben nog nooit iets gevonden...)

Gr.

de mijne ook al, ik kan het 100 x uitleggen maar ze blijven toch bij hun standpunt dat het slecht is. aaargh!! :mad:

:roflol:

sorry :')

denk dat ze met opzet gezocht hebben, het begon nu wel erg abnormale vormen aan te nemen, vooral vergeleken met het ventje wat ik vroeger was haha en dat ik nu 2 x zo zwaar ben, en dat in een jaar of 3 a 4

Beter koop je een kluis net als ik, dan kunnen ze het nooit vinden of ze moeten in de gft bak gaan kijken voor spuitjes.

Terug
Naar boven