Fitness Seller

I am ****ed

Tsja je woont in hun huis met hun regels. Ik zou van mijn (van volwassen leeftijd, let op nog niet volwassen alleen de leeftijd) kind die in mijn huis woont ook willen weten wat hij/zij uitspookt. Als je op jezelf woont moet je het zelf weten.

Beetje eerlijkheid kan geen kwaad he, waarschijnlijk weten ze allang dat je gebruikt en doe je ze alleen maar meer pijn door stug door te liegen. Wees gewoon een vent en kom ervoor uit.

Het is niet goed maar het is zeker niet schadelijker dan roken bij verstandig gebruik... Maar zij zullen zich inbeelden dat AAS slechter is, mede door de negatieve feedback vd media en hun onwetendheid over gebruik

• Topic Starter Topic Starter
Beter koop je een kluis net als ik, dan kunnen ze het nooit vinden of ze moeten in de gft bak gaan kijken voor spuitjes.

denk dat ze het heeeeel raar zullen vinden als ik een kluis koop, ze zullen me dan wel een soort van dwingen hem opente maken vooral omdat ze me al vaker betrapt hebben

hahaha, ik heb dezelfde shit meegemaakt man.

mijn zusje heeft mij erbij verlinkt, ik werd meteen op straat gezet, aangezien ik beloofd had nooit aan de shizzle te gaan. zonde man m'n hele kuur verdoet, ik was net lekker aan het knallen.

efin, ik woon weer thuis gelukkig.

enne, de equipose en test ligt al weer klaar:D

denk dat ze het heeeeel raar zullen vinden als ik een kluis koop, ze zullen me dan wel een soort van dwingen hem opente maken vooral omdat ze me al vaker betrapt hebben

Mijn pa heb alleen gezegd kijk je uit met die troep, voor de rest niks. Het valt ook niet enorm op als ik snel groei zie ze namelijk elke dag alleen familie staat nog wel is raar te kijken als je een stuk gegroeit ben.

Maarja als je al bang bent dat ze je gaan dwingen daarvoor zal je echt moeten verhuizen of ermee stoppen.

• Topic Starter Topic Starter
hahaha, ik heb dezelfde shit meegemaakt man.

mijn zusje heeft mij erbij verlinkt, ik werd meteen op straat gezet, aangezien ik beloofd had nooit aan de shizzle te gaan. zonde man m'n hele kuur verdoet, ik was net lekker aan het knallen.

efin, ik woon weer thuis gelukkig.

enne, de equipose en test ligt al weer klaar:D

ik zou de eerste keer ook op straat gezet worden echter heeft iemand anders mn ma toen gerust gesteld, mijn vader weet dat ik juice, maar die is tijd terug overleden, hartaanval (zit in de familie dus was te verwachten) maar dit is nu de 3e keer al en ja, nu ben ik denk echt de lul

Hartaanvallen zitten in de familie en jij zit je lekker vol te juicen? Is dat wel een wijs besluit dan, neem aan dat je toch wel een beetje oud wil worden?

Je kan altijd het excuus gebruiken van de belgische wielrenner Frank Vandenbroucke "Die clenbuterol was voor mn hond" :D

Effe de feiten op een rijtje;

Je bent 21
Je bent nu voor de derde keer betrapt
Je bent in 3 á 4 jaar twee keer zo zwaar geworden :rolleyes:
Je vader is overleden aan een (erfelijke) hartconditie

Volgens mij snap jij het niet helemaal hè? Verplaats je eens in de positie van je moeder. En kom dan nog eens hier klagen over privacy en dat soort onzin.

Je mag toch doen waar je zin in hebt jongen, geef haar gewoon de keus.
Of ze past de regels aan of je bent weg;)

je ma heeft je liever juicend thuis dan juicend uit huis

Ik denk dat je je privacy de eerste keer al heb verschoten.Nu het de derde keer is lijkt het mij verstandig er gewoon voor uit te komen en er open over te zijn naar je ma.Eerlijkheid duurt het langst en je ma is ook niet achterlijk.Ga er maar vanuit dat ze je vanaf de eerste keer al niet meer vertrouwde want anders ging ze niet een 2e en 3e keer op zoek naar je a.s. vooraad.Ongetwijfeld zal ze het niet begrijpen en vooral ongerust zijn om jou.Je moeder zal vast en zeker willen dat je ermee kapt.Ik weet niet hoe open minded je moeder is maar de mijn ouders hadden me er bij de eerste keer al uitgeflikkerd.
Gewoon eerlijk zijn dus..

Je bent 21

Volgens mij snap jij het niet helemaal hè? Verplaats je eens in de positie van je moeder. En kom dan nog eens hier klagen over privacy en dat soort onzin.

Mijn gedacht

Je bent 21

Zeer goede opmerking!

Misschien niet zo verwonderlijk dat je ouders een beetje ****t up reageren, onwetendheid is een belangrijke factor daarin. Aan jou om ze op een goede manier van hun ongelijk te overtuigen. Als jij je goed in de materie verdiept kun je ze met de feiten om de oren slaan. Het zijn en blijven je ouders en benader ze met respect, ze zijn alleen meer bezorgd om je.

Succes bro.

Wow 21 en nu al meer dan 2gr Test gebruiken. Ik dacht altijd dat jij rond de 30 ofzo was. 3de keer gepakt is ook 3de kuur?? Of heb je meer kuurtjes gedraaid??

ik laat mijn bloed enz vaak testen:o

Zeggen de bloedcontroles wat over de toestand van je hart?
Denk dat er niets anders op zit dan de waarheid. En ik kan me de "angst" van je ma wel voorstellen alsw er een hartkwaal in de familie zit. t*ring kerel 21 jaar 120+ en meer dan 2 gram test per week. Je zit er lekker aan ouwe:D

Terug
Naar boven