XXL Nutrition

I am ****ed

Ik denk dat zen besluit over de leeftijd en doseringen toch al vaststaat maar ik kan me wel heel goed inbeelden dat zen moeder er erg bezorgd over is zeker met je vader die al aan een hartstilstand ovrleden is.Mijn vader is der ook aan gestorven en men moeder is ook doodongerust over men ganse leven met BB en eerlijk gezegd gelijk heeft ze gezond zijn die roids niet (zelf met verantwoordelijk gebruik) plus het plaatje alleen wonen is niet goedkoop.Nou et blijft een heikel vraagstuk ik kan je er verder alleen maar het beste mee wensen;)

Als je je spullen moet weggooien stuur ze dan maar naar mij :D

Effe de feiten op een rijtje;

Je bent 21
Je bent nu voor de derde keer betrapt
Je bent in 3 á 4 jaar twee keer zo zwaar geworden :rolleyes:
Je vader is overleden aan een (erfelijke) hartconditie

Volgens mij snap jij het niet helemaal hè? Verplaats je eens in de positie van je moeder. En kom dan nog eens hier klagen over privacy en dat soort onzin.

Totaal mee eens.
Als ik later kinderen heb die mij ineens gaan vertellen dat hormonen "niet zo slecht voor ze zijn" , en dat ze weten waar ze mee bezig zijn dan omdat ze er zoveel over gelezen hebben dan krijgen ze echt een probleem met me.

Vind t sowieso bullshit hoe sommige mensen de vergelijking maken van: AAS is slecht, maar dat is roken of drinken ook. Hier heb je een stuk touw, hangt u eige op.

Maar goed, ieders zn ding ... ik respeceer ook mensen die de beslissing nemen om (verantwoordelijk) te kuren.

Wat je moeder betreft... 3x al betrapt... die maakt zich nu ernstig zorgen om je, wees een vent en wees eerlijk. Accepteer de consequenties van je beslissingen! Misschien krijg je ook begrip als je het goed aanpakt...who knows.

Je moet je gear beter verstoppen bro,
op een plaats waar ze makkelijk aan kunnen is erg riskant,
zeker als ze iets vermoeden.
Ik heb nu een plaats wat in 5 jaar tijd nog niet ontdekt geweest is.
En ik heb ook ouders die geregeld mijn kamer doorzoeken naar allerhande
substanties :D .
Vroeger liep ik hier strak van de coke dwaas te doen in huis en sindsdien
zijn ze wat achterdochtig :o .

Om terug te komen op mijn plaatsje, laten we zeggen dat ik het één en ander
uit mekaar moet halen om aan de gear te kunnen :D
Tv's, dvd'sspelers, pc"s, je zou verbaasd zijn hoeveel plaats er vanbinnen is. :cool:

Totaal mee eens.
Als ik later kinderen heb die mij ineens gaan vertellen dat hormonen "niet zo slecht voor ze zijn" , en dat ze weten waar ze mee bezig zijn dan omdat ze er zoveel over gelezen hebben dan krijgen ze echt een probleem met me.

Vind t sowieso bullshit hoe sommige mensen de vergelijking maken van: AAS is slecht, maar dat is roken of drinken ook. Hier heb je een stuk touw, hangt u eige op.

Zeker geen bullshit. Kom maar eens met bewijs dat gezonde volwassen mannen grote schade oplopen door AAS gebruik (dus geen personen met erfelijke aandoeningen)

Zelfs in de wereld van prof bodybuilding zijn het aantal slachtoffers op 1 a 2 handen te tellen. En waarschijnlijk komt dit door duretica.

Wie doet ermee met verstoppertje spelen:D ?

Wie niet weg is is gezien!

• Topic Starter Topic Starter
Om terug te komen op mijn plaatsje, laten we zeggen dat ik het één en ander
uit mekaar moet halen om aan de gear te kunnen :D
Tv's, dvd'sspelers, pc"s, je zou verbaasd zijn hoeveel plaats er vanbinnen is. :cool:

had het eerst ook in een oude comp, maar vond het was lastig worden om deze steeds open te schroeven
:o

Te laat ik had de GH al :D

Ik heb het trouwens eerlijk gezegd tegen mijn moeder. Ze vind het niet leuk maar het is niet anders. Ik heb ook al gezegd dat vanaf deze week IGF in de koelkast komt te staan. De HCG ligt tussen de chocola in de kelder en de AAS ligt gewoon in een kastje boven.

Eerlijk zijn en voorlichten lost een hoop van je problemen op. Tevens is het fijn dat mensen in je omgeving weten waar je mee bezig bent mocht er iets mis gaan.

Gewoon condoom eromheen en bij je vriendin in haar doos stoppen als je wat nodig heb hoef je alleen maar te vragen of ze haar benen spreid.:D

• Topic Starter Topic Starter
k ga btw niet stoppen met juicen

zoiezo zou ik binnen zeer korte tijd n huis kopen
alleen was het w8en op een vast contract

daar zat de bank nog mee, dus voor zo lang ff ergens inwonen

k ga btw niet stoppen met juicen

zoiezo zou ik binnen zeer korte tijd n huis kopen
alleen was het w8en op een vast contract

daar zat de bank nog mee, dus voor zo lang ff ergens inwonen

Heb je geen vriendin waar je tijdelijk kunt wonen of een maatje? Maar hoe moet je nou later je moeder onder ogen komen. Uiteindelijk wil ze toch de waarheid horen en heeft ze het maar te accepteren. Anders heb je geen moeder meer en wat moet je dan je vader ben je al kwijt, klinkt hard maar het is kiezen of delen.

ja,als ik van jou was zou ik gewoon eerlijk zijn met met je moeder,zij geeft tenslotte heel veel om je.probeer het gewoon uit te leggen en betrek haar daarin.mijn ouders konden er ook niet mee lachen in het begin,maar nu kookt mijn moeder extra dingen enz als ik aan het kuren ben.

Terug
Naar boven