XXL Nutrition

I am legend!

Ik ga er vanavond heen (H). Ik zal na afloop mijn mening met jullie delen..

Ik ga er vanavond ook heen :D

Lijkt mij ook een leuke film. Ga hem ook zeker kijken.

Ik denk dat ik eerst het boek ga lezen. Dan kan ik daarna de film zien en intelligent doen door te zeggen hoeveel beter het boek was. Chicks digg that.

Downlooien!

is de dvd-rip al uit? zal wel niet... nog paar maandjes wachten dan maar.

korte inhoud: Een mysterieus virus houdt de aarde in zijn greep. Vrijwel iedereen op aarde is door dit virus in een bloeddorstige vampier veranderd, behalve Neville: hij is één van de laatste gezonde mensen op aarde, dus gaat hij de strijd met de mutanten aan om de mensheid te redden.

tnx voor de tip , ziet er idd goed uit !

heb hem net gezien ik vond hem vrij saai het is wel spannend ofzo maar wel erg flauw met die soort monsters. Goedkope film dus

is de dvd-rip al uit? zal wel niet... nog paar maandjes wachten dan maar.

korte inhoud: Een mysterieus virus houdt de aarde in zijn greep. Vrijwel iedereen op aarde is door dit virus in een bloeddorstige vampier veranderd, behalve Neville: hij is één van de laatste gezonde mensen op aarde, dus gaat hij de strijd met de mutanten aan om de mensheid te redden.

damn, dat klinkt echt dom ???

dat zeg ik het is goedkoop en net een soort tekenfilm. dit is de samenvatting van de film :
hij gaat rondjes rijden met zijn hond in new york hij komt dat monsters tegen die gaat ie schieten en hij gaat ook op herten schieten dan neemt hij 1 monster mee en dan spuit hij die vol dus hij heeft er een middel tegen en dan geeft hij dat middel aan een vrouw en will pleegt zelfmoord???:D stomme film he:cool:

Deel 2 hebben ze een andere n*ger voor gecast, de film gaat "I am John Legend" heten. Niemand weet nog wie de vervanger gaat worden :rolleyes:

Dit kreeg ik net door van een betrouwbare bron.

whehehe scherp

Terug
Naar boven