XXL Nutrition

I am legend!

Was wel een lache film, spannend. Vond het einde wat minder

7/10

zo goed klootzakken
denk dat hij die herten wou opeten wat anders ? maar vraag me niet waarom
WILL GAAT DOOD EN DAN

ter***lijer:p

Vond het wel een vet filmpje opzich, wel totaal anders als ik verwacht had.

Alleen vond ik het er allemaal maar een bietje fake uitzien, bijvoorbeeld die herten...dacht dat ze tegenwoordig wel wat meer konden op dat gebied (300, harry potter enz)

ik had er toch wel meer van verwacht.het verhaal was nie echt orgineel en er gebeurde ook nie zoveel

wat een abrubt einde... alsof hun funding op was ofzo....

Het ging op de set echt van "mensen, we zitten op 1 uur en 20 minuten filmmateriaal. Ik weet dat er getekent is voor een 3 uur lange blockbuster... maar we hebben nog maar voor 7 minuten geld, maak er wat van :thumb: "

Vond het wel een vet filmpje opzich, wel totaal anders als ik verwacht had.

Alleen vond ik het er allemaal maar een bietje fake uitzien, bijvoorbeeld die herten...dacht dat ze tegenwoordig wel wat meer konden op dat gebied (300, harry potter enz)
Die herten en leeuwen leken wel uit Jumanji (1995?) te komen :roflol:

vind ze eigenlijk wel meevallen, die monster vind ik slechter

kvond em wel goe

heb hem ook gezien, vond het ook niks bijzonders eerlijk gezegd. Will heeft wel een goed fysiek moet ik zeggen!

heb hem ook gezien, vond het ook niks bijzonders eerlijk gezegd. Will heeft wel een goed fysiek moet ik zeggen!

Zo een fysiek heeft elke acteur binnen 6 maanden.

- hoeven niet te werken
- personal trainer
- supplementen
- roids

En ga zo maar door, Christian Bale is ook zo een voorbeeld ;) .

Oke film. Begin duurt te lang en te weinig actie. Einde te abrupt imo. Had ook iets langer gemogen.
Maar heb hem erg hard gekeken en was toch soms best spannend.

Niet de absolute top, maar ach erg nice om gezien te hebben hoor.

Zo een fysiek heeft elke acteur binnen 6 maanden.

- hoeven niet te werken
- personal trainer
- supplementen
- roids

En ga zo maar door, Christian Bale is ook zo een voorbeeld ;) .

je zult wel de bouw ervoor moeten hebben, die dingen die jij noemt kloppen wel maar daar blijft het niet bij.

Ik vond Will Smith écht goed. De 3D effecten (zombies) stoorden me totaal niet. Het was ook maar een bijproduct van de film. Het draaide vooral om Dr. Neville. Schitterende film.

Als je kijkt naar bijvoorbeeld Spiderman 2 is het gewoon lachwekkend. De effecten zijn erg slecht en dat terwijl de film daarom draait en er ook daadwerkelijk is getracht om iets realistisch te creeren. Hier is dat een stuk minder aan de orde denk ik.

Ik had hem gister gezien en het is echt een aanrader!

newsgroepen lang leven het snelste downloaden wat er is!!

Terug
Naar boven