Dave123
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat zeg ik het is goedkoop en net een soort tekenfilm. dit is de samenvatting van de film :
hij gaat rondjes rijden met zijn hond in new york hij komt dat monsters tegen die gaat ie schieten en hij gaat ook op herten schieten dan neemt hij 1 monster mee en dan spuit hij die vol dus hij heeft er een middel tegen en dan geeft hij dat middel aan een vrouw en will pleegt zelfmoordstomme film he
![]()
5.5/10 Heb toevallig een paar weken geleden het boek gelezen, ik denk dat als ik dat niet had gedaan dat ik de film een stuk leuker had gevonden. Ik vraag me af of de schrijvers van de film uberhaupt het boek hebben gelezen. De kernboodschap uit het boek komt helemaal niet meer terug in de film. Het kickass einde is totaal verdoet. En de Neville uit het boek kwam bij mij over als een totaal ander persoon als de Neville uit de film. Het boek is trouwens echt een aanrader!
HAHAHA
hij is bwa. Leuk om gezien te hebben, maar geen aanraden. Het is ook een vrij korte film leek me, eerste uur komt er zo goed als geen "actie" in voor. Mobs vallen idd wel tegen. Ik vind het eerder een blade/28days later achtige film.
Wat met die herten...?
aan de korte kant door de lange stukkenVond het wel een spannende film voor in de bios. Ook mooi gemaakt.
Wat aan de korte kant misschien door de lange stukken die er in zitten.
7/10

Geloof mij maar, dan had je hem echt niet leuker gevonden5.5/10 Heb toevallig een paar weken geleden het boek gelezen, ik denk dat als ik dat niet had gedaan dat ik de film een stuk leuker had gevonden. Ik vraag me af of de schrijvers van de film uberhaupt het boek hebben gelezen. De kernboodschap uit het boek komt helemaal niet meer terug in de film. Het kickass einde is totaal verdoet. En de Neville uit het boek kwam bij mij over als een totaal ander persoon als de Neville uit de film. Het boek is trouwens echt een aanrader!

Best goede film opzich, doet me denken aan Resident Evil.