Fitness Seller

I am legend!

net terug van de bios , vond em wel leuk maarja niet zo leuk als dat iedereen tegen mij heeft gezegd om eerlijk te zijn ( ergens tussen de 7.5 en 8 )

dat zeg ik het is goedkoop en net een soort tekenfilm. dit is de samenvatting van de film :
hij gaat rondjes rijden met zijn hond in new york hij komt dat monsters tegen die gaat ie schieten en hij gaat ook op herten schieten dan neemt hij 1 monster mee en dan spuit hij die vol dus hij heeft er een middel tegen en dan geeft hij dat middel aan een vrouw en will pleegt zelfmoord???:D stomme film he:cool:

Hoezo spoiler?

5.5/10 Heb toevallig een paar weken geleden het boek gelezen, ik denk dat als ik dat niet had gedaan dat ik de film een stuk leuker had gevonden. Ik vraag me af of de schrijvers van de film uberhaupt het boek hebben gelezen. De kernboodschap uit het boek komt helemaal niet meer terug in de film. Het kickass einde is totaal verdoet. En de Neville uit het boek kwam bij mij over als een totaal ander persoon als de Neville uit de film. Het boek is trouwens echt een aanrader!

• Topic Starter Topic Starter
5.5/10 Heb toevallig een paar weken geleden het boek gelezen, ik denk dat als ik dat niet had gedaan dat ik de film een stuk leuker had gevonden. Ik vraag me af of de schrijvers van de film uberhaupt het boek hebben gelezen. De kernboodschap uit het boek komt helemaal niet meer terug in de film. Het kickass einde is totaal verdoet. En de Neville uit het boek kwam bij mij over als een totaal ander persoon als de Neville uit de film. Het boek is trouwens echt een aanrader!

de film is ook vooral gemaakt voor de unieke beelden. En niet omdat het zo n goed verhaal is. ik vond het een vermakelijke film. 8 uit 10.

Ok, relaxt die spoilers in dit topic. MMN komt in aanmerking voor negatieve karma. Volgens mij de derde keer in 4 jaar dat ik dat uitdeel. Opbokken met je k*tspoilers.

hij is bwa. Leuk om gezien te hebben, maar geen aanraden. Het is ook een vrij korte film leek me, eerste uur komt er zo goed als geen "actie" in voor. Mobs vallen idd wel tegen. Ik vind het eerder een blade/28days later achtige film.

Wat met die herten...?

hij is bwa. Leuk om gezien te hebben, maar geen aanraden. Het is ook een vrij korte film leek me, eerste uur komt er zo goed als geen "actie" in voor. Mobs vallen idd wel tegen. Ik vind het eerder een blade/28days later achtige film.

Wat met die herten...?

zo goed klootzakken
denk dat hij die herten wou opeten wat anders ? maar vraag me niet waarom
WILL GAAT DOOD EN DAN

Laatst bewerkt:
Vond het wel een spannende film voor in de bios. Ook mooi gemaakt.
Wat aan de korte kant misschien door de lange stukken die er in zitten.

7/10

aan de korte kant door de lange stukken???

In het begin was het meer rondslenteren en dat was eentonig.
Mocht wel wat uitgebreider worden van halverwege de film naar het einde toe vanwege de aktie.
De film duurd maar iets van 1:30 uur, naarmate het einde kwam hoe vlugger alles ging in vergelijking met het begin deel.

Download is binnen, dalijk even kijken.

Vond er niet veel aan.

Geloof mij maar, dan had je hem echt niet leuker gevonden :roflol:

Wat een matige film. Het eerste deel valt mee, maar naarmate het "verhaal" vordert, wordt het steeds minder. Kwam al een alternatieve titel tegen: I am overrated. Wel toepasselijk.

heb de DVDscreener van Hookah gezien (zelfde source als IMBT?) maar die is nuked door out-of-sync audio naar het einde toe (max.2seconden)

verhaal valt wel mee, typische WS-humor, vind enkel het hoogtepunt wat zwak
geef hem 7/10

Niet slecht maar ook niet goed, geef hem een 6,5-7 uit 10.

Vond hem goed, tot hij de religieuze kant op ging.
Al die verwijzingen naar god hebben hem helemaal verpest voor mij.

Terug
Naar boven