MuscleMeat

i love techno

K*t man, ik krijg echt wel zin om te gaan. Eerst wou ik niet vanwege de prijs maar die lineup... damn. Toch te laat...

@cyan: sorry voor de valse hoop, heb hem net aan de lijn gehad, hij gaat wel mee

Vraagje... wat doen jullie als ge xtc wilt pakken op I Love Techno? Zowiezo met de trein 's middags komen om de controles 's avonds te omzeilen... maar dan? Het risico pakken om gepakt te worden tijdens een controle aan de deur om ze binnen te kunnen pakken... of gewoon pakken net voor ge binnengaat omdat het toch pas na een half uurke begint te werken? Of nog een andere manier? Want ik moet echt een hele avond en nacht kunnen gaan ;) :D

Niet mee inzitten, de fouillering is enkel op wapens of op grote hoeveelheden... de flikken staan over het algemeen enkel toe te kijken. Gewoon alles inpakken en bij uw ballen stoppen, rustig naar binnen gaan met een smile op uw gezicht en alles komt goed :D

Best van al nog niets op voorhand nemen :p éénmaal binnen, zakje open en feeesteeeeeuh :banana:

wel opletten voor BOB, ze komen soms zelf vragen of je iets zitten hebt... maar meestal kan je ze er zo uithalen ;)

tomorrow =>>>>>>>>> THE GREEN ROOM :cool:

Nog 1 dag gasteeeeuuuhh
Om 21 u kan het feest pas echt beginnen, dan ben ik er :o

@flipmachine: dacht het al, ik kan altijd zo makkelijk voorbij die controles :D en jij bent toch portier ?

Hoppa nog 1 nachtje slapen! Wel zuur dat ik morgenvroeg nog moet werken van 5:30 tot 12:00 maar dat mag de pret niet drukken! Rond 16:30 rijdt onze bus aan en om 20:00u binnen en vlammennnnnnnn! :D

Tot morgen! :rocknana:

3.5 uur rijden :eek:
Wij moeten 1.5 uur

damn ik kijk er naar uit!

Het is een jaarlijkse traditie.
Ik ga slapen, dan kan ik morgen eerst trainen en dan nog hard gaan feesten

Ik ben afgewerkt, nu ff 2 uur plat en dan douchen etc!

Wij moeten 3u rijden dus zijn rond 19:30u daar!

En je weet het, gas erop! :banana:

heeft er nog iemand een ticket te koop? pm me

@jere: probbeer dit nummer. 0497 05 79 21

Hij/zij is van dendermond en verkoopt zijn/haar ticket voor 60 euro.
Doe niet via ebay, maar kapaza. Dat laatste is veel goedkoper.

Oh en ik ga niet gaan naar i love techno dit jaar. Echt stom van mij om zo lang te wachten voor een ticket en dan horen dat het uitverkocht raakt. :o

Volgend jaar beter dan, maar je gaat wat missen :grinny:

I know, voel me echt k*t dat ik het ga missen. Ik heb 3 of 4 dagen geleden de preview gezien op Jim Tv en man, wat een sfeer daar. Mja, het zij zo.

Vraagje... wat doen jullie als ge xtc wilt pakken op I Love Techno? Zowiezo met de trein 's middags komen om de controles 's avonds te omzeilen... maar dan? Het risico pakken om gepakt te worden tijdens een controle aan de deur om ze binnen te kunnen pakken... of gewoon pakken net voor ge binnengaat omdat het toch pas na een half uurke begint te werken? Of nog een andere manier? Want ik moet echt een hele avond en nacht kunnen gaan ;) :D

Dat is altijd een risico man !!
Ni op voorhand nemen, véél te vroeg !! Beter eerst eens nuchter rondlopen ,zo heb je alles tenminste eens gezien ! :p
Voor het binnen te smokkelen , gewoon in een "weedzakje" (met zo'n stripje bovenaan, snap je ?) steken en ik doe ze in dat kleine zakje boven u zijzak van m'n jeans. niks bij mijn ballen ,als je't kwijt bent! :rolleyes:
Idd tamelijk wat controle, met hondjes erbij en... ze controleren !! Mr maar weinigen worden uit de rij gehaald hoor ! Diegene die al iets gepakt hebben halen ze eruit !! Mr de rest mag binnen, zou moeilijk zijn hé, 35000 man ! Die honden reageren constant gewoon ! Je kan wat parfum op dat zakje spuiten, of insmeren met gel, dreft... Niet te véél natuurlijk !
Nu komt het !! Moest je dit allemaal niet doen, BINNEN goed opletten wat je doet !! Niet aan iedereen vragen of ze iets hebben, véééééél bob'ers undercover !! En als ze je gaan meenemen is je avond voorbij ! Ze knn gewoon simpel pv'ke opstellen mr toch... Niet zo leuk hé !
En dat heb ik al veel gehoord hoor !! Er lopen er dan ook veel rond !
Het beste is gewoon voor jezelf zorgen op voorhand ! ;)

Have Fun !!... I will !! :cool:

Hoppa nog 1 nachtje slapen! Wel zuur dat ik morgenvroeg nog moet werken van 5:30 tot 12:00 maar dat mag de pret niet drukken! Rond 16:30 rijdt onze bus aan en om 20:00u binnen en vlammennnnnnnn! :D

Tot morgen! :rocknana:

Ik heb ook de vroege gehad vandaag... Om 5 uur moeten opstaan , tot 14 uur gewerkt maar heb daarnet uurtje geslapen, kan niet meer nu...
Veel te veel zin om EEN FIIIIIESTJE te bouwen !! Echt opgepept !! HAHA !:D
Wat ga dat vanavond dan wel niet zijn , :D

I'll catch you on the flipside !!

Begin er toch ook zin in te krijgen.

Ik denk dat de line-up wel al bekent is. Moet er ongeveer zo uitzien!

Orange

19:30- 21:30 Cosy Mozy
21:30- 22:30 Klaxons
22:30 -00:30 Boys Noize
00:30 - 01:30 Goose
01:30-03:30 Erol
03:30- 04:30 Justice
04:30- ? Felix da housecat

BLUE

20:00- 22:00 Monica electronica
22:00- 23:00 simian mobile disco
2300- 00:30 DR. lektroluv
00:30- 01:30 Digitalism
01:30- 03:00 Ellen Allien
03:00- 04:00 Miss Kittin
04:00- ? Mstrkrft

YELLOW

19:00- 20;45 2000 AND one
20:45- 22:00 Trentemoller
22:00- 23:30: Stephan Bodzin
23:30- 00:30 Alter Ego
00:30- 02:30 Marco bailey
02:30- 04:30 Ben sims
04:30- ? Technasia

GREEN :woot:

20:00- 21:30 Electronmike
21:30- 23:30 Felix Krocher
23:30- 00:30 SVEN WITTEKIND
00:30- 02:30 RUSH
02:30- 04:30 MARCO REMUS
04:30- ? Ghost

RED

21:00- 23:00 Len faki
23:00-00:00 Redshape
00:00- 02:00 Adam Beyer
02:00- 04:00 DAVE CLARKE
04:00- ? Britssh Murder Boys

De red-room is omgedoopt tot de Dave Clarke -room !! PRACHTIG gewoon !
Mooi teken van respect voor die man !
Vroeger nog veel naar hem gaan luisteren in de Fuse ! He's the king !!
Dus idd, je weet waar ik ga zitten van 2 tot 4 !! Zeker, mssn wel bijna gans de avond in de redroom ! Alhoewel dar RUSH ook wel bangelijk goe is !!
Voor op te warmen ga ik naar Trentemoller!! goeie muziek !!!

Can't hardly wait mannen !!! Da ga zooo goe worden tonight !!! Ben volledig in form !! Alles ligt al klaar!! Mij kant er niks meer fout lopen !Doe nog niks vandaag , zie dat ik mijn been breekt ofzo ! Mag er niet aan denken ! :p

Gasten , mede-DBB'ers... Geeft er ne lap op !!
Zij voorzichtig !! recht blijven é!
En nog niet uitgefeest na ILT ?! => 1 adres... Decadance @ Overpoort !!

@ Cyan: Daar kunt ge toch naartoe gaan ,moet ge geen kaart hebben en is bijna even goe vanavond, allé naar de ochtend toe !
Schandalig eigenlijk, ge zij van Gent en ge gaat ni ! Anderen moeten 3,5 uur rijden en die komen wel. Ik heb al 2 maanden mijn kaart !! ;)

Horen morgen wel het uitgebreid verslag é !!

GrtzZz...
:cool:

Die 'undercover' controle tegenwoordig verdoet echt de feestjes man. Loop je daar beetje scheef te zijn en moet je de hele tijd beetje para opletten dat niemand je in je kraag grijpt. Die onzin werkt sowieso niet want er wordt echt niet minder om geslikt.

Maar je kan altijd wel wat pillen bij je zak stoppen, daar wordt toch nooit gekeken. Ik neem ook nog altijd een redelijk potje G en een spuitje mee naar binnen en ook nog nooit gezeik mee gehad.

Toch vind ik het allemaal steeds minder goed afwegen bij die grote parties. De stress om spullen mee naar binnen te nemen, lange reistijd, en dan op het feest zelf moet je ook nog hele tijd goed opletten.

Op onbekede kleine feestjes loop je zo naar binnen, geen gezeik en kan je lekker in je element zijn zonder bang te hoeven zijn voor die ****ing controle enzo. Awakenings laatste keren vond ik ook minder relaxed.

Anyways, het zal toch weer onwijs gaaf worden, dus veel plezier vanavond mannen! :thumbs:

Terug
Naar boven