Fitness Seller

I wanna rip the gym!

madsteve

Cool Novice
Waardering
0
Hallo fellow sporters!

Ik ben Stefan ik ben nieuw op dit forum en ik vind het heerlijk om fanatiek te fitnessen 4-5x per week. Ik train nu 3 maanden vrij serieus en ik merk dat ik wel aardige aanleg heb om te groeien. Ik ben wel 2 meter lang dus lange spieren... Zie je wel minder snel helaas ;). Maar als het er eenmaal is dan heb je ook wat!

Sinds een paar weken ben ik ook wat meer aan het opletten met voeding, heb een pot whey-shake aangeschaft en ik eet de hele dag door vetarme proteine/eiwitrijke producten.

Ondanks ik vind dat ik redelijk bezig ben in de sportschool. Heb ik toch het idee dat het veel beter kan, en daarbij heb ik toch wat hulp nodig van de experienced mofos op dit forum ;).

Ik train dus 4-5x per week met een afwisselend push/pull schema. Ik zoek een schema waarbij ik savonds na het werken al mijn leftover energie in kan steken om flinke massa te bouwen.

Kan iemand met dezelfde motivatie en met meer ervaring als mij hierbij helpen?

Nog even wat stats (misschien nuttig?):

geslacht: man
leeftijf: 22 jaar
trainingservaring: 3 maanden serieus (daarvoor nog aangekloot)
gewicht: tussen de 95 en 100 kilo
lengte: 2 meter (woot)
vetpercentage: geen idee?

Foto's vorige week:

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Graag alleen serieuze posts, ik heb genoeg rondgekeken voor een schema, ik wil graag gewoon persoonlijk advies. Vraag maar raak als je nog iets wilt weten =).

Vriendelijke groet,

Ik ben bang dat het niet komt aanwaaien, en dat je je moet gaan verdiepen in de verschillende schema's. Of op de gym weten ze ook vast wel iets moois in elkaar te flansen (ondanks dat de helft k*tschemas maakt:P)

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben bang dat het niet komt aanwaaien, en dat je je moet gaan verdiepen in de verschillende schema's. Of op de gym weten ze ook vast wel iets moois in elkaar te flansen (ondanks dat de helft k*tschemas maakt:P)

Succes!

Haha, sja op mijn gym weten ze niet eens hoe de apparaten werken :) Basic-fit train ik. 16 eu per maand. Hier heb je je pasje en zoek het maar uit ;).

Doe wat goed voelt bij jou...elk lichaam is anders, elk lichaam reageerd anders...probeer zelf verschillende schema's uit...probeer ervoor te zorgen dat je spieren genoeg rust hebben (groei = training+rust+voeding) en verwissel vaak van schema om je spieren te laten "schrikken."

Ik heb het doorgenomen gedeeltelijk, wat een lap text haha. Ik word er alleen niet echt heel veel duidelijker op. Heel veel informatie over bepaalde oefeningen en deticatie maar ik heb niet echt kunnen vinden welke schema's voor wat etc.

Dan heb je het toch niet goed gelezen. In de 3e post staat het schema.

Zoals Obeb al zei: het komt niet zomaar aanwaaien. Als je de moeite al niet kunt opbrengen van eens iets te lezen, dan vrees ik dat je de motivatie ook niet zult hebben om lang door te zetten in je trainingen.

Doe wat goed voelt bij jou...elk lichaam is anders, elk lichaam reageerd anders...probeer zelf verschillende schema's uit...probeer ervoor te zorgen dat je spieren genoeg rust hebben (groei = training+rust+voeding) en verwissel vaak van schema om je spieren te laten "schrikken."

Heel hard "BOE" roepen kan ook wel eens helpen.

Terug
Naar boven