Fitness Seller

icf, ss oid 5 dagen per week?

woeste beir

Dutch Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m70
Massa
77kg
Vetpercentage
15%
Hey dbb,
Een maatje van me wil samen met me trainen, maar ik ga 5 dagen per week ( ma, di, do, vr, za ) en hij wil perse alleen met mij gaan en ook icf volgen maar das voor 3 dagen..
dus weet ik niet wat ik hem moet laten doen :D
hij wil een soortgelijk schema maar dan voor 5 dagen maar zo ken ik er dus geen 1 :p iemand advies?

Schema dat ik nu doe:

dag 1: myo reps. set 15-20 reps, daarna 3-5x diep ademhalen, nog een set 3-5 reps en herhalen tot fail.
beginnen met 1 set per spiergroep
dag 2: heavy, 3-6 reps, beginnen met 2-3 sets. Niks tot fail

(eventuele rustdag)

dag 3: Moderate intensity, higher volume. 6-12 reps, beginnen met 2-3 sets. Niks tot fail

dag rust, repeat

En dan per train: Bench/CBGP, Row/pull up, OHP, deadlift. Verdere isolatie en abs naar voorkeur. Per training 1 van de 2 oefeningen bij de / kiezen.

Het is flink pittig, maar wel hele zieke krachtgains

---------- Post added at 18:20 ---------- Previous post was at 18:19 ----------

Een push/pull/legs/upper/lower kan ook, moet je ff dehaantje pm'en, die had een mooi schema

• Topic Starter Topic Starter
Ik train zelf met een lb/ub+plp :p maar dat vind hij niks.
hij was aant denken aan een fb 5x per week maar ik kan zo niet 123 iets bedenken :D
ik ga hem dit al eens laten lezen :)
edit* ik was ook al richting wendler aant denken maar dan met een vijfde dag.. of is dat een slecht idee?

Ik train zelf met een lb/ub+plp :p maar dat vind hij niks.
hij was aant denken aan een fb 5x per week maar ik kan zo niet 123 iets bedenken :D
ik ga hem dit al eens laten lezen :)
edit* ik was ook al richting wendler aant denken maar dan met een vijfde dag.. of is dat een slecht idee?

Ja kan, heb zelfs zoiets geprobeerd maar lange termijn werkt het vaak niet echt lekker.

Terug
Naar boven