MuscleMeat

ideale vetverbranding om zwembroekklaar te zijn

duckieduncie

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
1m 90 93 kilogram BF 21,5 procent

natuurlijk lees ik hier tal van schema's en voorstellen, maar waar hou ik best rekening mee als ik tegen de zomer op zo'n laag mogelijk vetpercentage wil zitten?
Ik eet geen vlees, wel vis, heb thuis een zeer degelijke hometrainer.

dus wanneer wat eten? wanneer trainen en hoeveel?

is het raadzaam om creatine te gebruiken? heb best wel al wat spieren, of zou ik er dan te opgeblazen uitzien? misschien met een aangepaste dosis.

Ik weet het: veel vragen en ik vraag niet dat iemand ze hier meteen allemaal perfect beantwoordt. maar alle tips zijn welkom. alvast bedankt!

wanneer eten en wanneer trainen is wel veel te vinden op dit forum
creatine moet je sowieso niet gebruiken als je lager bf% wil krijgen

(en als je bang bent dat je er te opgeblazen uit zal zien vind ik wel een luxe probleem :P )

wat is je prioriteit? spiermassa winnen of vet verlagen. Je moet een van de twee een soort van voorrang geven. Aangezien je nog heel wat tijd hebt tot aan de zomer(als die er komt) zou ik op onderhoud gaan eten of er iets boven nog.

• Topic Starter Topic Starter
voornaamste is nu vet kwijtraken.

Oke, ga dan de stickies doorlezen voor het Cutten, dan krijg ej beetje beeld van waar je op moet letten...Als je dan cut specifieke vragen hebt NA het lezen van de stickies horen we ze graag :D

Ik ga er nu al eens stacker7 tegenaan gooien, beetje hardlopen enzo en kijken hoe mn lichaam reageerd, als mn bf goed eraf gaat weer opnieuw wat massa erbij winnen en over een maand of 2 zwembroekklaar de zomer in

gewoon dieet aanpasse en krachttraining combineere met 4 a 5 maal 45 min cardio

Zwembroekklaar? Daarmee lijk je te zeggen dat je er alleen in de zomer goed uit wil zien? Als je er goed uit wilt zien, moet je je hele levensT en eetpatroon aanpassen heh. Niet iedere voor de zomer ineens je leven beteren en dan daarna, tja. Het is meer dan een paar maanden.

o rly

• Topic Starter Topic Starter
Zwembroekklaar? Daarmee lijk je te zeggen dat je er alleen in de zomer goed uit wil zien? Als je er goed uit wilt zien, moet je je hele levensT en eetpatroon aanpassen heh. Niet iedere voor de zomer ineens je leven beteren en dan daarna, tja. Het is meer dan een paar maanden.

ik wil derna ook zwembroekklaar blijven hoor.

Met een bf van 21% zou ik zeker nu gaan beginnen met cutten. Onder onderhoud eten, hoog in eiwitten, veel cardio.

Of op onderhoud, maar dan moet je weer meer cardio doen, dat is zwaarder..

Je moet inderdaad een doel stellen.. Gaan spieren voor, of afvallen? Als afvallen voor gaat, kies dan optie 1

Zit zelf ongeveer met dezelfde stats.

Ik eet nu op onderhoud om de twee uur gemiddeld dus bijna geen carbs (soms een cracker bij mijn zalmblikje en twee volkoren sneetjes voor bij mijn kalkoenfilet) en veel eiwitten uit vis,kip,kwark en whey als toevoeging etc) en val ongeveer een kilo per 2 weken af. Kilo's zeggen mij niet zo veel aangezien ik 5 x per week een uur cardio doe en daarbij ook nog 3x per week krachtraining(borst,schouders,rug) doe. Ik zou ook benen moeten trainen, maar om die in combinatie met een uur cardio te doen is een moeilijke opgave.
Ik zie mijzelf wel droger worden en kijk na een maand ofzo wel wat dan mijn vetpercentage is.
Daarnaast heb ik firecaps van CMI als toevoeging en slik ik caps van "de tuinen" met omega 3 6 en 9 vetzuren. Iemand nog wat extra tips die ik in mijn cut kan gebruiken??

GreetSK

1m 90 93 kilogram BF 21,5 procent

natuurlijk lees ik hier tal van schema's en voorstellen, maar waar hou ik best rekening mee als ik tegen de zomer op zo'n laag mogelijk vetpercentage wil zitten?
Ik eet geen vlees, wel vis, heb thuis een zeer degelijke hometrainer.

waarom eet je geen vlees?

je doet ook aan krachttraining neem ik aan?

GEWOON TRAINEN VOOR JE LEVEN !!

NIETS GAAT VANZELF :thumbs:

Terug
Naar boven