MuscleMeat

Ideeën voor voeding (wat kan ik mn vriend voorschotelen?)

Lady Dee

Novice
Waardering
1
Lengte
1m68
Ik heb superveel van alle topics gelezen maar deze kon ik nergens vinden...
Ik wil op een gezellig avondje met mn vriend iets lekkers voor hem klaarmaken maar ik heb dus geen idee wat....

Ik volg een strak voedingsschema en voor mij is het makkelijk/het beste om er niks naast te eten, hij volgt ook een schema maar ik zie dat hij regelmatig 'andere' dingen erbij eet voor de lekkere trek. Hij zit er niet mee, heeft ie zo weer afgetraind...
Wij zijn allebei voor gezond koken en alles verantwoord en afgemeten... Dus ik zoek iets wat verantwoord is (dus geen stomme frituur opties ofzo) en waarmee ik mn vriend toch kan verwennen want volgens mij geldt ook voor de bb-man dat liefde door de maag gaat...

K ben heel benieuwd of jullie tips/ideeën hebben voor mij?????

Ligt er nogal aan wat ie lekker vindt he.

Je weet toch wel wat je vriend zijn lekkere cheat maaltijd is?
Als je al lang op dieet zit is alles goed hoor :D

groente kan je altijd zo veel eten als je wil

dus leef je fantasie uit op een lekkere groente schotel met ....

vb gevulde aubergines, met tomaat/champignon/linzen...
mooi opgemaakte sla schotel met tomaten gevuld met garnaal, gekookte eitjes (halveren, dooier prakken beetje van het vocht van de tomaten erdoor, peper/zout, daarmee eitjes vullen, stukje augurk erop...)
kleine maiskolfjes, blaadjes witlof als gevulde schuitjes

erg lekker als je blikfruit mag:
halve nerzikken/nectarines(blik) gevuld met tonijn salade (zelf maken) met cotail augurkje versieren
of halve peer vullen met iets van kaas

Visschotel met veel groente... variaties zat te verzinnen

als die van kip houdt.. voor mij is kip altijd een feest, op welke manier het ook is klaar gemaakt en er valt heel veel mee te varieeren!

jij mag niet cheaten of wel? anders zou ik zeggen maak lekker wat sushi of zo. bodybuild waardig en toch niet helemaal clean. ik vond altijd top als ik dit met mijn vriendin ging maken tijdens mijn clean bulk of cut.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 11:57 ----------

zit me alleen wel te bedenken dat ie van sushi(vis) moet houden maar als bodybuilder lijkt me van wel toch?

Schotel jezelf eens voor met hier en daar wat slagroom...gaat die zeker lekker vinden!

boterham met kaas en bier

Flinke steak!

Koop een kilo kip, shoarma kruiden, miss wat ketjap/sweet chilli saus meng dat door elkaar met olie. en doe dat op een paar volkoren/shoarma broodjes met wat saus.

Het poesje van je vriendin zal die ook wel smaken!

Koop wat kipfilet, champions, donker bruin pistoletje en wat sla, klaarmaken en je hebt een heerlijke snack

-rijst
-volkoren pasta
-aardappels (hele gebakken of hele gestoofd,stukjes gebraden,mashed potatoes enz.)
-zoete aardappel
-krieltjes
-volkoren wraps
+
-kip
-zalm
-tilapia
-thuisgemaakte hamburger van magere gehakt
-magere worst
+
-salade naar keuze(verse groenten)
-groentemix (italiaans,bamimix,nasimix enz.)
-broccoli
-verse spinazie
+
-saus naar keuze.
http://www.jannekes.nl/saus/index.htm
Grote keuze sauzen met makkelijke bereiding.

• Topic Starter Topic Starter
Super bedankt voor zoveel reacties dames/mannen!!!
K had niet op zoveel respons gerekend.

Ik heb zeker wat bruikbare tips voorbij zien komen,
dus ik ga maar eens aan de slag met uitproberen wat hij lekker vindt ervan...
Als er iets favoriet wordt dan post ik nog weleens terug met wiens idee de topper was :-)

Gepofte zoete Aardappel met steak en gemengde groente uit de oven. Dan laat je zelf de zoete aardappel weg.

Sushi

Terug
Naar boven