- Waardering
- 2.744
Dit!
Overigens gaat liefde niet door de maag, maar door de k*t.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit!
Overigens gaat liefde niet door de maag, maar door de k*t.

Deze optie valt ook zeker wel in mijn straatje! en leuk dat je ook meedenkt wat ik mag...![]()
Waarom mag jij geen zoete aardappel dan?
Vertek even aan wat voor dieeteisen het moet voldoen, dat is wat handiger.

Waarom de aardappel weglaten? Gewoon de rest van je schema er op aanpassen. Ennuh, krijg je echt niets van hoor..1 dag een beetje uit de bocht vliegen.Deze optie valt ook zeker wel in mijn straatje! en leuk dat je ook meedenkt wat ik mag...![]()

Wie ben jij om te bepalen wat ze moet eten, als zij zich daar prettiger bij voelt?Waarom de aardappel weglaten? Gewoon de rest van je schema er op aanpassen. Ennuh, krijg je echt niets van hoor..1 dag een beetje uit de bocht vliegen.
Dat overdreven gedoe altijd.. Alsof je morgen 2kg zwaarder bent omdat je vandaag als avondeten wat anders op hebt.![]()

Wel lezen he. Ik bepaal niets, ik vraag iets en geef aan dat het heus niet dramatisch is om een uitstapje te maken.Wie ben jij om te bepalen wat ze moet eten, als zij zich daar prettiger bij voelt?
Dat opdringerige gedoe altijd![]()

Nee, de yam, bataat en de gewone aardappel zijn volgens mij niet eens familie. Smaakt ook heel anders, net alsof je er worteltjes doorheen hebt geprakt. En de kans is erg groot dat je lichaam er totaal anders op reageert. Tussen de yam en bataat zit ook weer verschil (al vraag ik altijd of die oranje of wit van binnen is, want de namen wisselen nog wel eens bij de groenteboeren).@ Patriciaa: Ik wist niet eens dat het niet vergelijkbaar is, k zal het even uit gaan zoeken... ik dacht gewoon dat het een 'familie-variant' was... Nooit op gelet