- Waardering
- 5
Mugje zei:
Mwa, zo groot is het niet hoor en met zijn lengte lijken ze dan idd ook nog eens een stuk kleiner.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mugje zei:
KaLe zei:ik ken iemand, die zal de 20 niet redden... die weegt net 50 kg bij 1.90(no joke)

Medus@ zei:Nou kale dat lijkt me toch echt onmogelijk, mijn pols is al 18 a 19cm dus 20 is wel extreeeeeeem weinig![]()

KaLe zei:ik ken iemand, die zal de 20 niet redden... die weegt net 50 kg bij 1.90(no joke)
Ik was altijd 62kg @ 1m89 voor ik begon!!BarmaN!! zei:toen ik 15 was was ik ook 60kg met 1.92 dus zeer klein. hoe groot mijn armen toen waren geen id. in iedergeval heeeeel klein.

Zoutzak zei:46 cm lijkt groot, totdat je een meetlint om je arm legt en zelf 46 cm meet, dan wil je ook meer zoals iedereen hier nu met een 35/40/etc armomvang meer wilt

Ik heb 37 en nu vinden mensen al dat ik grote armen heb. Kan me nu nog niet voorstellen hoe het is om 46cm armen te hebben!!BarmaN!! zei:klopt helemaal denk dat zelf ronnie coleman zich zelf nog klein vind.
en met mijn lengte 1.92 is 46cm erg klein![]()
Dat moet echt wel groot zijn. En als ik ze heb dan weet ik zeker dat ik toch nog klein vind. Is maar goed ook, anders ging je nooit door.SR1985 zei:Eum k die's extreem ectoTijd om te trainen dacht ik zo
![]()

En ik was 57kg @ 1m83 toen ik begon met trainen. M'n armpjes zijn nog iets dunner dan die van jou op die foto, zeker m'n polsen (al is dat laatste wel echt genetisch, moeder heeft ook dunne polsen).benchMarc zei:Ik was altijd 62kg @ 1m89 voor ik begon
Heb nog een pic van mijn schriele armpjes:
[Abeelding niet meer beschikbaar]
Adema zei:barman gaat voor de 60 cm...freak! dan heb je zowat grotere armen dan mijn bovenbenen![]()
wazzup zei:35 cm(bij een lengte van 190 cm en een gewicht van 84 kilo)
)*woot* 37 bij 75kgwazzup zei:*Woot* ... meet ze net weer op en ... 36 cm... (bij 85,5 kilo)
(nou ja rechts dan, links is een halve cm kleiner)
1m89 zoiets 
wazzup zei:*Woot* ... meet ze net weer op en ... 36 cm... (bij 85,5 kilo)
(nou ja rechts dan, links is een halve cm kleiner)

benchMarc zei:Ik heb 37 en nu vinden mensen al dat ik grote armen heb. Kan me nu nog niet voorstellen hoe het is om 46cm armen te hebbenDat moet echt wel groot zijn. En als ik ze heb dan weet ik zeker dat ik toch nog klein vind. Is maar goed ook, anders ging je nooit door.
Zoutzak zei:46 cm lijkt groot, totdat je een meetlint om je arm legt en zelf 46 cm meet, dan wil je ook meer zoals iedereen hier nu met een 35/40/etc armomvang meer wilt