falcon
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe beter, 30.5Var zei:

dr. Gonzo zei:Hip, mijn ouder dokken ook voor me, zelfde reden als jij. En ik zit nog eens bij een rete dure sportschool; bijna 300 euris per jaar.
.....ik betaal n kleine 40 euro per maand...reken maar uit op jaarbasis.wees unz creatiefLeviathan zei:dat noem jij duur.....ik betaal n kleine 40 euro per maand...reken maar uit op jaarbasis.
btw...heeft iemand een fatsoenlijk meetlint voor me te leen...ik zal 1 dezer dagen ff opnieuw meten want mn omvang is waarschijnlijk meer geworden ten opzichte van laatste keer.

) 
SAHR zei:
Homer17 zei:wees unz creatief
pak je oplader van je mobiel (neem aan dat je er eentje hebt)
rag em om je arm hou je vinger op de plaats waar ze elkaar kruisen, en leg dat langs een liniaal![]()

hahahKaLe zei:

doe em om je bovenarm waar je em wilt meten, en dan leg dat stuk wat je gemeten hebt langs een liniaaldr. Gonzo zei:Hip, mijn ouder dokken ook voor me, zelfde reden als jij. En ik zit nog eens bij een rete dure sportschool; bijna 300 euris per jaar.
ofcourseMarky zei:Damn, Zoutzak, ooit al eens aan gedacht om als security guard aan de gang te gaan met die stats, maar vooral jouw lengte?![]()

tom-i zei:
Train 6 maanden overigens. Begon op 28 / 29cm ofzo.zullen we ook een Bicep-Piek indicator maken? metingen om elleboog/bicep-pieksanniejj zei: