AndroidHealthClinic

Iedereen! Post hier jouw armomvang! (koud)

32cm. blah :P

dr. Gonzo zei:
Hip, mijn ouder dokken ook voor me, zelfde reden als jij. En ik zit nog eens bij een rete dure sportschool; bijna 300 euris per jaar.

dat noem jij duur ??? .....ik betaal n kleine 40 euro per maand...reken maar uit op jaarbasis.

btw...heeft iemand een fatsoenlijk meetlint voor me te leen...ik zal 1 dezer dagen ff opnieuw meten want mn omvang is waarschijnlijk meer geworden ten opzichte van laatste keer.

Laatst bewerkt:
42 cm , onderarmen gespannen: 40.5 ( popeye )

Leviathan zei:
dat noem jij duur ??? .....ik betaal n kleine 40 euro per maand...reken maar uit op jaarbasis.

btw...heeft iemand een fatsoenlijk meetlint voor me te leen...ik zal 1 dezer dagen ff opnieuw meten want mn omvang is waarschijnlijk meer geworden ten opzichte van laatste keer.
wees unz creatief :P
pak je oplader van je mobiel (neem aan dat je er eentje hebt :D )
rag em om je arm hou je vinger op de plaats waar ze elkaar kruisen, en leg dat langs een liniaal :P

Homer17 zei:
wees unz creatief :P
pak je oplader van je mobiel (neem aan dat je er eentje hebt :D )
rag em om je arm hou je vinger op de plaats waar ze elkaar kruisen, en leg dat langs een liniaal :P

sorry, maar ik snap echt niet wat jij bedoelt???

Hehe, me armen zijn nu iets over de 38.5 cm, koud aangespannen, at 9% bodyfat. Wil in September boven de 40 zitten.

net ff gemeten allemaal koud dus, bij 8 a 9%:
onderarmen 35cm
bovenarmen 43cm
buik 83cm
borst 127cm

die laatste 2, is dat niet een goede V-shape indicator? 127/83 = 1,53
hmm mayb maar eens een thread over maken :D

dr. Gonzo zei:
Hip, mijn ouder dokken ook voor me, zelfde reden als jij. En ik zit nog eens bij een rete dure sportschool; bijna 300 euris per jaar.

300 euro valt wel mee, per jaar. Ik (ik bedoel mijn ouders) betalen hetzelfde. 25 euro per maand. (ik voel me altijd genaaid in februari)

Damn, Zoutzak, ooit al eens aan gedacht om als security guard aan de gang te gaan met die stats, maar vooral jouw lengte? :D

Marky zei:
Damn, Zoutzak, ooit al eens aan gedacht om als security guard aan de gang te gaan met die stats, maar vooral jouw lengte? :D
ofcourse :D

heb et ook wel meerdere keren gedaan, op kleine feestjes en evenementen. heb zelfs nog al het leermateriaal voor cursus horeca portier gehaald...

maargoed ik vind het leuk om als bijverdienste tijdens mn studie te doen, dus ik kom je wellich nog ns tegen :D

35cm

Heb wel een mooie bicepsbal die uitsteekt :)

Ik heb vandaag op de sportschool ff gemeten...

Laatste keer : 38cm (maand of 4/5 terug)

Nu : 41 cm

Terug
Naar boven