AndroidHealthClinic

Iemand bekend met deze pharma?

nice stuff geen ervaring mee .
The Apex Pharmaceutical range of products are used and enjoyed by top bodybuilders worldwide. is het hier te krijgen dan?

bocca zei:
nice stuff geen ervaring mee .
The Apex Pharmaceutical range of products are used and enjoyed by top bodybuilders worldwide. is het hier te krijgen dan?

Heeft verdacht veel weg van een SCAM.

Ook die zin die je post: "The Apex Pharmaceutical range of products are used and enjoyed by top bodybuilders worldwide" ...???

Klinkt niet erg betrouwbaar, tenminste in mijn oren.

???

Als het een scam is, waarom verkopen ze dan niet op de site?
Maar aan de andere kant vindt ik het well raar dat hun website in italia gehost wordt.
ook raar is als je op google zoek vindt je alleen een apex pharmaceuticals in india!

xcraft zei:
Als het een scam is, waarom verkopen ze dan niet op de site?
Maar aan de andere kant vindt ik het well raar dat hun website in italia gehost wordt.
ook raar is als je op google zoek vindt je alleen een apex pharmaceuticals in india!

Nee, ze gaan alles op de locatie doen waar ze zitten, nu kan justitie hun makkeljk vinden :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
IK vraag dit aangezien iemand in het buitenland wil bestellen aangezien ie een positief geluid had gehoord van een collega.

Het blijft natuurlijk giswerk en een groot risico.

het probleem is dat de spullen hier moeten geraken. veel kans dat ze onderschept worden door de douane als het van US of Mexico komt.

skydirk zei:
het probleem is dat de spullen hier moeten geraken. veel kans dat ze onderschept worden door de douane als het van US of Mexico komt.

Er werd gezegd dat de site gehost wordt vanuit Italie, mocht het bedrijf daar gevestigd zijn dan is het geen enkel probleem aangezien ik eerder via luchtpost as vanuit Italie heb gehad.

ja, maar pakjes binnen EU beginnen ze ook te controleren. en ze doen het omdat ze weten dat er binnen EU veel stimulerende middelen circuleren. ik heb mij daarover laten informeren. ik heb daar vroeger ook nooit problemen mee gehad. ik wacht nog altijd op een pakje dat ik in NL besteld heb twee maanden geleden. ligt waarschijnlijk bij de douane. ik zal het binnenkort wel horen.

Nl

Denk niet dat ze door heel europe op pakjes controlleren. Wat ze well doen is pakjes die uit nederland kommen checken, special in italia (zoek op google op "operation kryptonite"), sweden en Portugal.
Maar dat nederland check op packjes die uit andere EU landen geloof ik niet.

begrijp ook niet wat voor website dat is van apex pharmaceuticals, er staat geen eens een contact op!

Erg raar, het is ook geen informatieve site. Normaal heb je 30 ikoontjes waar je mee kunt bestellen.

xcraft zei:
Denk niet dat ze door heel europe op pakjes controlleren. Wat ze well doen is pakjes die uit nederland kommen checken, special in italia (zoek op google op "operation kryptonite"), sweden en Portugal.
Maar dat nederland check op packjes die uit andere EU landen geloof ik niet.
waar baseer jij je op? waarom denk je dat ze in NL geen pakjes zouden controleren die van een ander EU land komen? verklaar je nader?

Oh even dit nog: Deze site is van een source. Wie zijn email niet heeft kan dus ook niet bestellen. Wel leuk eigenlijk, :D

Dusss...dan laat je ons een paar zeer interessante producten zien, en dan kunnen we er niks mee!!! :headbang:

Grapje....(not! :eyebrow: )

Het zijn erg leuke producten moet ik zeggen, als ik dat eens in me vingers kreeg...!!!!!

Supply: 10ML

Contents: Nandrolone Decanoate NOW 200mg /ml

deze wil ik bestellen

neen :) heb niets. kheb suplier voor roids dus niet nodig enkel wanneer het mooie prijslijst is en dan nog goede prijs ben ik wel geintreseerd misschien ik wil gewoon die nandrolone van die site even testen :)

bocca zei:
neen :) heb niets. kheb suplier voor roids dus niet nodig enkel wanneer het mooie prijslijst is en dan nog goede prijs ben ik wel geintreseerd misschien ik wil gewoon die nandrolone van die site even testen :)

:eek: dat mag je niet zeggen hoor stouterd ;)

EDIT: oeps...ik dacht dat je zei: ik BEN supplier......sorry :o

Laatst bewerkt:
Ik ben wel supplier. Ik voorzie mn vriendin van liefde,coïtus en genegenheid, alleen niet tegen betaling :D

Ik wel. Als ik een meisje zo ver krijg dat ze me ervoor wil betalen dan neem ik dat graag aan. Word ik ook es een keer gepimpt. :D

Terug
Naar boven