El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bocca zei:nice stuff geen ervaring mee .
The Apex Pharmaceutical range of products are used and enjoyed by top bodybuilders worldwide. is het hier te krijgen dan?

xcraft zei:Als het een scam is, waarom verkopen ze dan niet op de site?
Maar aan de andere kant vindt ik het well raar dat hun website in italia gehost wordt.
ook raar is als je op google zoek vindt je alleen een apex pharmaceuticals in india!

skydirk zei:het probleem is dat de spullen hier moeten geraken. veel kans dat ze onderschept worden door de douane als het van US of Mexico komt.
waar baseer jij je op? waarom denk je dat ze in NL geen pakjes zouden controleren die van een ander EU land komen? verklaar je nader?xcraft zei:Denk niet dat ze door heel europe op pakjes controlleren. Wat ze well doen is pakjes die uit nederland kommen checken, special in italia (zoek op google op "operation kryptonite"), sweden en Portugal.
Maar dat nederland check op packjes die uit andere EU landen geloof ik niet.
bocca zei:Supply: 10ML
Contents: Nandrolone Decanoate NOW 200mg /ml
deze wil ik bestellen

bocca zei:neenheb niets. kheb suplier voor roids dus niet nodig enkel wanneer het mooie prijslijst is en dan nog goede prijs ben ik wel geintreseerd misschien ik wil gewoon die nandrolone van die site even testen
![]()
dat mag je niet zeggen hoor stouterd