- Waardering
- 134
laatste tijd hoor ik heel vaak dat mensen die vroeger gebruikt hebben en die het ook eerlijk toegeven nou ineens beweren naturel te zijn. hier ben ik het absoluut niet mee eens gebruikt is gebruikt. dus geen naturel meer. het is ieder zijn eigen keuze maar als je er voor uit komt dat je gebruikt heb moet je later niet zeggen dat je nu weer naturel bent. als dat zo zou wezen zou ik ook kunnen zeggen van nou volgend jaar kom ik weer door een dopingstest heen laat ik volgend jaar de nk naturel maar gaan doen. bij de junioren zal ik zeker 1 ste of 2 de worden. maar dat doe ik niet want vind het belachelijk om met een nadrukkelijke naturel wedstrijd te gaan meedoen terwijl ik al gebruikt heb.

. ja erg he. toen kende ik hem trouwens nog niet. hij gebruikt nou een jaar niet meer. en nou zegt hij dat hij naturel is
dan klopt er volgens mij iets niet. maarja ergste is ook nog dat hij de hele tijd zeurt over van jij gebreukt bla bla bla. word ik dus hastikke gek van en dan zeg ik van ja maar jij heb vroeger ook gebruikt dus je moet niet zeuren. (met nog wat meer scheldwoorden erbij) het mooiste is de eene x zegt hij van oh met dat spul was ik wel 10kg aangekomen enzo. en als hij over mij zit te zeuren zegt hij van maar toen ik dat gebruikt heb was maar een paar weken en merkte er nix bla blala word ****ing gek van dat gezeik. voorarl omdat hij mij al bekent heeft dat hij binnenkort weer wat ging gebruiken. en toch blijven zeuren over mij. krijg toch de t*ring vieze homo.