Fitness Seller

iemand die gebuikt heeft kan nooit meer zeggen dat hij naturel is!

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
laatste tijd hoor ik heel vaak dat mensen die vroeger gebruikt hebben en die het ook eerlijk toegeven nou ineens beweren naturel te zijn. hier ben ik het absoluut niet mee eens gebruikt is gebruikt. dus geen naturel meer. het is ieder zijn eigen keuze maar als je er voor uit komt dat je gebruikt heb moet je later niet zeggen dat je nu weer naturel bent. als dat zo zou wezen zou ik ook kunnen zeggen van nou volgend jaar kom ik weer door een dopingstest heen laat ik volgend jaar de nk naturel maar gaan doen. bij de junioren zal ik zeker 1 ste of 2 de worden. maar dat doe ik niet want vind het belachelijk om met een nadrukkelijke naturel wedstrijd te gaan meedoen terwijl ik al gebruikt heb.

...en terecht...

no offence, maar vroeg kuren en dan nog roepen dat je naturel bent... no no!

respect :thumbs:

als iemand gebruikt is hij idd geen naturel meer

maar als iemand (bv 3xl) iets heeft gebruikt, maar de spieren waarmee hij nu rondloopt volledig naturel heeft verkregen, dan is hij in dat opzicht naturel.

ligt er maar aan waar je de grens trekt.

• Topic Starter Topic Starter
braadkip zei:
als iemand gebruikt is hij idd geen naturel meer

maar als iemand (bv 3xl) iets heeft gebruikt, maar de spieren waarmee hij nu rondloopt volledig naturel heeft verkregen, dan is hij in dat opzicht naturel.

ligt er maar aan waar je de grens trekt.

ben ik het niet mee eens als hij gebruikt heeft is hij geen naturel meer. weet verder niet wat 3xl doet maakt me ook niet uit. heb zijn fotos ook gezien die is ****ing groot als hij dat naturel of met gebruikt doet dat maakt niet uit.

het gaat mij over dat iemand die toegeeft gebruikt te hebben later ineens zegt ik ben naturel gebruikt is gebruikt.

bevoorbeeld geoffke geeft eerst meerdere keren toe dat hij gebruikt en nou zegt hij dat hij naturel is dat vind ik niet kloppen.

Naturel niet misschien, maar ik vind dat je wel degelijk moet kijken hoe lang iemand al "clean" is. Iemand 2-3 kuurtjes gedaan heeft en daarna een jaar of 4-5 niks kan je niet van zeggen dat 'ie nu een gebruiker is. Alles wat hij daarna heeft weten te behouden is binnen z'n natuurlijke limiet.

het woord clean vind ik beter inplaats van beweren dat je naturel bent

Er is toch een verschil tussen NFL (natural for life) of natural (clean) met dus een kuurverleden...

Als je zegt dat je natural bent, dan moet je dus eerlijk zijn en erbij zeggen of je NFL bent of een kuurverleden hebt. Ook als stelt dat niet veel voor en heb je 99% van je winst door naturel te trainen. Mijn 0.2 c

admin zei:
Er is toch een verschil tussen NFL (natural for life) of natural (clean) met dus een kuurverleden...

Als je zegt dat je natural bent, dan moet je dus eerlijk zijn en erbij zeggen of je NFL bent of een kuurverleden hebt. Ook als stelt dat niet veel voor en heb je 99% van je winst door naturel te trainen. Mijn 0.2 c

maar ik vind niet dat iemand die ooit een x gebruikt heeft een nadrukkelijke naturel wedstrijd mee mag doen. ookal staan daar ook veel gebruikers tussen.

de zijn genoeg wedstrijden waar niet gecontroleerd word.

admid check je pm

Ik vind dat als je gebruikt hebt dat je niet aan natural wedstrijden mee moet gaan doen,
maar ik vind wel dat je het recht hebt om te zeggen dat je natural bent.
Bij de meeste sportscholen hoef je niet niet te zeggen dat je gebruikt hebt want
dan lult iedereen gelijk weer over je achter je rug om.

eens met de stelling. ondanks t feit dat t een tijd terug is. gebruikt is gebruikt

Ben ik het ook wel mee eens. Ook al heb je een tijd geleden een keer gekuurd en je bent alles weer verloren. Als je ooit een bepaald gewicht bent geweest is dit makkelijker weer te bereiken (door spiergeheugen) denk ik.

kameraad van me heeft vroeger behoorlijk veel gekuurd toen die 15 was :eek: . ja erg he. toen kende ik hem trouwens nog niet. hij gebruikt nou een jaar niet meer. en nou zegt hij dat hij naturel is :rolleyes: dan klopt er volgens mij iets niet. maarja ergste is ook nog dat hij de hele tijd zeurt over van jij gebreukt bla bla bla. word ik dus hastikke gek van en dan zeg ik van ja maar jij heb vroeger ook gebruikt dus je moet niet zeuren. (met nog wat meer scheldwoorden erbij) het mooiste is de eene x zegt hij van oh met dat spul was ik wel 10kg aangekomen enzo. en als hij over mij zit te zeuren zegt hij van maar toen ik dat gebruikt heb was maar een paar weken en merkte er nix bla blala word ****ing gek van dat gezeik. voorarl omdat hij mij al bekent heeft dat hij binnenkort weer wat ging gebruiken. en toch blijven zeuren over mij. krijg toch de t*ring vieze homo.

Wanneer iemand non-competetief is, vind ik dat diegene over AS gebruik mag liegen. Maar wanneer iemand een competitie ingaat voor bodybuilders die alleen op supplementen en voeding teren, en dan toch een aantal kuurtjes achter de rug heeft, vindt ik dit wel cheaten.

En ja, wanneer je als natural een tijd niet traint en wat massa verliest, win je dit zo weer terug als je alles weer correct oppakt. Dus iemand die een kuur heeft gehad zal dat spiergeheugen wel meer hebben dan een natural.

ik heb het ook niet over liegen je hoeft niemand te vertellen dat je gebruikt of niet maakt ook niet uit. gaat er meer om dat bevoorbeeld gebruikers met een naturel wedstrijd gaan meedoen. of mensen die zelf hebben toegegeven te gebruiken en later doen of dat het niet waar is.

!!BarmaN!! zei:
kameraad van me heeft vroeger behoorlijk veel gekuurd toen die 15 was :eek: . ja erg he. toen kende ik hem trouwens nog niet. hij gebruikt nou een jaar niet meer. en nou zegt hij dat hij naturel is :rolleyes: dan klopt er volgens mij iets niet. maarja ergste is ook nog dat hij de hele tijd zeurt over van jij gebreukt bla bla bla. word ik dus hastikke gek van en dan zeg ik van ja maar jij heb vroeger ook gebruikt dus je moet niet zeuren. (met nog wat meer scheldwoorden erbij) het mooiste is de eene x zegt hij van oh met dat spul was ik wel 10kg aangekomen enzo. en als hij over mij zit te zeuren zegt hij van maar toen ik dat gebruikt heb was maar een paar weken en merkte er nix bla blala word ****ing gek van dat gezeik. voorarl omdat hij mij al bekent heeft dat hij binnenkort weer wat ging gebruiken. en toch blijven zeuren over mij. krijg toch de t*ring vieze homo.

Kijk, dat vind ik dus wel heel erg hypocriet van die gozer,
kun je je nog wel vrienden noemen als hij zo met je om gaat ?

Ja denk dat ik wel eens ben met je stelling.
en ook met T

Dus, als je clean bent met een kuur verleden, mag je dat wel gewoon zeggen.
En als je NFL bent dan ben je dus echt natural.

Jopie

Ik ben NFL for life! :P

admin zei:

second that!

Terug
Naar boven