MuscleMeat

Iemand ervaring met deze site?

niels009

Novice
Waardering
1
Hey iedereen, ik ben Niels en heb na veel rondneuzen op dit forum ook uiteindelijk een account aangemaakt.
Heb al veel opgestoken via dit forum over zowel voeding als supplementen, waarvoor dank.
Nu was ik aan het rondkijken voor mijn volgende bestelling en kwam op volgende site
Er loopt een actie.
Ik zou graag mijn bestelling plaatsen voor 200 euro en de gratis purple wraath verkopen aan een vriend van me zodat ik slecht 100 euro betaal voor mijn sups.
Mijn vraag is of iemand hier reeds genoten heeft van deze actie of dat dit enkel een truk is om bestellingen uit te lokken.

Graag ervaringen anders plaats ik vandaag nog mijn bestelling:p

nope, geen ervaring mee

Neen geen ervaring mee, ff snel iets opgezocht , doe ik vaak om meteen te zien hoe de pryzen liggen maar is me ook meteen duidelijk geworden, te duur voor my

vb. Optimum Nutrition > 100 % Whey - 2.272 kg

€64.90

Nee, dank je!

ga voor XXl veel goedkoper :D

• Topic Starter Topic Starter
Maar als ik bij een aankoop bv een purple wraath gratis krijg van +- 100 euro dan mag 100 % whey nog 64 euro kosten dan heb ik nog steeds een betere prijs voor mijn sups!

Maar als ik bij een aankoop bv een purple wraath gratis krijg van +- 100 euro dan mag 100 % whey nog 64 euro kosten dan heb ik nog steeds een betere prijs voor mijn sups!

1) je moet al bij de eerste 30 zijn die op hun site bestellen om van deze stunt te kunnen genieten
2) je moet minimum aan 200€ producten bestellen vooraleer je kans maakt op zo'n purple wraath
3) als ik whey koop, vind ik aminozuren supplement overbodig
4) ik blijf erbij, er zijn voordeligere site's te vinden dan deze maar elk kiest uiteraard waar ie besteld.
succes!

Ze rijzen als paddestoelen uit de grond, die webshops en de nieuwste zijn meestal de duurste. Belgische shops zijn meestal duurder dan Nederlandse.

Kijk, ik weet dat Nederlandse winkels "meestal" goedkoper zijn.;)
Normaal plaats ik mijn bestellingen enkel in Amerika "nog goedkoper":p
Maar nu heb ik mijn bestelling eens ingegeven en ik kom op € 213 voor:
1x 100% whey 5 lb (opt)
1x NO Shotgun
1x Vitargo 2 kg
1x Green Bulge
1x Purple Wraath:eek:

Zelfs als ik bij bodybuilding.com bestel betaal ik meer voor dit pakket nu de verzendingen duurder zijn.

Als iemand weet waar ik goedkoper kan bestellen laat dan maar iets weten:p

Heeft echt niemand een nog goedkoper alternatief:D

Terug
Naar boven