MuscleMeat

Iemand ervaring met deze tricep-oefening?

meende zelfs dat er een uitspraak was van dave tate:

what are triceps extentions going to do for my bench what close grip presses didn't already do???

klinkt logisch, misschien dat deze geschikter is om nog wat extra tricepshypertrophy te krijgen aangezien anders je CZS met nog meer zware presses wel een erge opdonder krijgt en hypertrophy is ook belangrijk als het gaat omveel benchen (grotere spieren (mits evengoedaangestuurd door CZS) kunnn meer kracht leveren dan kleine)

What will dumbbell extensions do for my triceps, that 700 pounds boardpresses allready have done ;)

Die ofening is idd lekker, maar hij was volgens mij om de bench te verhogen ofzo. eeerg fijn

L2terzz Europe

Doe ze wel is heel af en toe.

Ik doe hem wel eens. Ik heb enkel het idee dat de rom nogal klein is (kan aan men verstelbare dumbbells liggen)

meende zelfs dat er een uitspraak was van dave tate:

what are triceps extentions going to do for my bench what close grip presses didn't already do???

What will dumbbell extensions do for my triceps, that 700 pounds boardpresses allready have done ;)
Een quote van George Halbert, niet Dave Tate

is idd de tate press. Doe hem wel eens tussendoor, is wel goed te doen. Dips blijven toch net wat lekkerder vind ik gevolgt door extentions.

moet je niet doen!!!! gaan je polsen er aan!!!zeker weten

heb em vanmiddag toevallig in m'n schema gezeten, lijkt me heerlijke oefening.

heb hem eens geprobeerd, en hij is echt een heel stuk zwaarder als dat ie eruit zag:D

gooi hem er denk ik volgend schema ook maar eens in:D!

Terug
Naar boven