MuscleMeat

Iemand ervaring met in bovenbeen injecteren?

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die in het bovenbeen injecteren?

Het lijkt me toch wat handiger ipv voor de spiegel staan kloten om m in t juiste quadrant op je bibs te mikken. Voordeel lijkt me ook dat je dr bij kunt zitten en je spieren niet aangespannen zijn.

Leviathan zei:
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die in het bovenbeen injecteren?

Het lijkt me toch wat handiger ipv voor de spiegel staan kloten om m in t juiste quadrant op je bibs te mikken. Voordeel lijkt me ook dat je dr bij kunt zitten en je spieren niet aangespannen zijn.

ik injecteer o.a. in het bovenbeen.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn ervaringen zijn dat als ik tren alleen injecteer in je bovenbeen ik helemaal niks voel, alleen wanneer er test bij komt (van ieders 1ml) ik wel ontzettend veel last krijg van m'n bovenbeen. Daarom steek ik het test-tren maar in m'n reet, daar valt t nog enig zins mee

Ik kreeg inderdaad ook last van 2,5 ml enanthaat in mijn bovenbeen. Tenminste ik kreeg een zwelling vlak boven m'n knie en kon een paar dagen nauwelijks lopen.

Toch is het een goeie plek, zeker om even te oefenen voor je begint met de bilspieren of schouders. Het nadeel is de vrij grote kans een zenuw te raken. Ik raad je daarom ook aan niet zoals iedereen zegt te "darten", maar gewoon heel rustig de naald naar binnen te laten glijden. Je hebt vervolgens twee handen vrij, fluitje van een cent.

Op het moment gebruik ik m'n benen voor het zetten van HCG, dat gaat prima.

Wanneer ga jij trouwens beginnen?

wow 6ml, al een x gedaan ja. da's best veel

Thorwulf zei:
Wanneer ga jij trouwens beginnen?

Ik ga over n paar wkn n week naar Spanje, na terugkomst begin ik. Dat wordt begin Juli ongeveer.

Zat te denken aan:

week 1: 500mg sustanon (verdeeld) , 200 mg boldenone
week 2 t/m 10 : 500 mg enanth + 200 mg boldenone

mss de laatste 4 wkn nog winstrol erbij 30 a 40 mg/dag)

nakuren met clomid in elk geval

Leviathan zei:
Ik ga over n paar wkn n week naar Spanje, na terugkomst begin ik. Dat wordt begin Juli ongeveer.

Zat te denken aan:

week 1: 500mg sustanon (verdeeld) , 200 mg boldenone
week 2 t/m 10 : 500 mg enanth + 200 mg boldenone

mss de laatste 4 wkn nog winstrol erbij 30 a 40 mg/dag)

nakuren met clomid in elk geval

Ziet er goed uit. Succes alvast!

Injecteren in het bovenbeen gaat prima...
zet hem wel goed hoog erin...

schrik de eerste 2 dagen niet... als je nauwelijks kunt lopen
je spieren groeien gigantisch de eerste paar keer :p

succes !

Ik injecteer in het bovenbeen.

Volgende kuur zal het steeds 500mg Test. in m'n bil, en 400mg Boldone in m'n been worden.

De week daarop wissel ik van kant.

Voor m'n bil gebruik ik 08x38mm en voor m'n been wil ik aankomende keer 0,6x25mm gebruiken.

Test prop wil ik m'n schouder doen met ook een 0,6x25mm naald.

MrJ zei:

Volgende kuur zal het steeds 500mg Test. in m'n bil, en 400mg Boldone in m'n been worden.

Voor m'n bil gebruik ik 08x38mm en voor m'n been wil ik aankomende keer 0,6x25mm gebruiken.

Goede keuze van naalden.

Baco zei:
Injecteren in het bovenbeen gaat prima...
zet hem wel goed hoog erin...

schrik de eerste 2 dagen niet... als je nauwelijks kunt lopen
je spieren groeien gigantisch de eerste paar keer :p

succes !

Je bedoelt toch niet dat je gelooft dat je lokale spiegroei krijgt van spotinjecties? De pijn heeft daar niet zoveel mee te maken hoor...

Je capslock blijft hangen bro...

(Shit, geen ForumFun pic gevonden... :( )

Ik mixte 5ml tren met 1ml test prop, dat in mijn bovenbeen en voelde er nooit wat van.
Wel voorzichtig in steken, want soms voeld het gemener dan anders. Maar dan zit je waarschijnlijk op een zewuw.

MrJ zei:

Ik heb alleen 0.8 x 40mm naalden, maar that'll work.

Terug
Naar boven