AndroidHealthClinic

Iemand ervaring met Meridia?

Cagri51

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Is er iemand die misschien ervaring heeft met deze product. Daarmee bedoel ik Meridia.

Het blijkt je honger behoorlijk te stillen:cool:

Een vd weinige dingen die ik nog niet zelf geprobeerd heb maar ik hoor er goede berichten over...

Ik heb het niet op eetlustonderdrukkende middelen. Dan is clen of ephedrine een betere optie,alhoewel ephie in te hoge doseringen ook flink eetlustremmend werkt.

denk dat het nog niet veel gebruikt wordt maar daar zal snel verandering in komen nu gs het op de markt brengt.
het lokt mij in iedergeval niet

ja ja meridia, ik ken dat... het stilt het hongergevoel en als je je een beetje aan je dieet houd dan val je best heel snel kilo's af.... sterk produkt zou ik zeggen en heel goed voor mensen die 10a 15kg kwijt willen.

Het maakt dat je honger niet meer voelt en eten je min of meer tegenstaat. Dat je er van afvalt is dus niet zo raar. Om het een goed middel te noemen is hetzelfde als zeggen dat als je wilt afvallen je moet stoppen met eten. Is dat niet juist wat we willen bestrijden?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dit middel interessant omdat ik zelf tijdens het cutten gewoon niet volraak. Ik eet van nature ook heel veel dus wil ik iets proberen wat gewoon mijn honger behoorlijk stilt.
Als ik geen honger heb ik kan nog heel wat eten, dus daar ben ik niet bang voor Dani.

Heb zelf ook clen en ephedrine gebruikt maar het honger stillen deden ze bij mij niet

Naar mijn weten is het een gepatenteert medicijn en heeft het dus een bewezen werking! Het wordt echter alleen aan mensen uitgeschreven met obesitas.
Het werkt direkt op de neurotransmittors in de hersenen en geeft hier een signaal af van verzadiging, waardoor het lichaam denkt genoeg te hebben gegeten.
Het is dus een goed middel voor mensen die niet kunnen stoppen met eten (vraatzucht?) , maar voor ons BB'ers denk ik minder interesant.
Mijn vriendin was er daarentegen weer erg geintereseerd in dit middeltje, maar ik wacht met aanschaffen voor haar totdat ik wat meer gebruikerservaringen heb gehoord.
Ik denk dat die ervaringen niet lang op zich laten wachten, daar GS dit middel in zijn assortiment heeft opgenomen.

Het meisje is erg benieuwd naar gebruikerservaringen... PM of
post ze hier aub!

Heeft iemand een schema van een meridia cycle?

Wil graag weten hoe de doseringen worden bepaald

15mg max staat in gebruikshandl
meerinfo:
[Link niet meer beschikbaar]

Cagri51 zei:
Ik vind dit middel interessant omdat ik zelf tijdens het cutten gewoon niet volraak. Ik eet van nature ook heel veel dus wil ik iets proberen wat gewoon mijn honger behoorlijk stilt.
Als ik geen honger heb ik kan nog heel wat eten, dus daar ben ik niet bang voor Dani.
Heb zelf ook clen en ephedrine gebruikt maar het honger stillen deden ze bij mij niet

Eet meer onverzadigde vetten.. die stillen je honger beter dan koolhudraten of eiwitten.

Ontopic: ben zelf ook erg benieuwd naar dit product maar lijkt me dat je ook redelijk wat spiermassa kunt verleizen als je dit spul gaat gebruiken. In de cut willen we allemaal teslotte dat ons lichaam vet als brandstof gebruikt en geen spiermassa. Persoonlijk ga ik het eerst met een keto-dieet proberen dit voorjaar.

ik heb meridia gebruikt en i love it. mijn probleem is als ik veel vet kwijt wil het weinig eten want ik ben gek op lekker eten. dus als ik bijv clen of zo ga nemen krijg ik ook meer honger en heb moeite om me aan me dieet te houden. 1 tabletje meridia per dag, soms 2, en ik ben helemaal niet meer met eten bezig. dat scheelt een hoop kcal per dag!!

Hallo,

Kan iemand me iets vertellen over de halfleven tijd/detectie tijd van Meridia?

Neemt je spiermassa ook af als je dit product gebruikt ?????

ken iemand die het nu ook gebruikt. Zijn ervaringen zijn, dat je voor je wilt beginnen met 1 maaltijd je denk redelijk honger te hebben, maar 1 maal aan de maaltijd te zijn begonnen, is hij echt al zo snel verzadigd. Dat je maar weinig op kan.

Het werkt dacht ik al na een aantal dagen tot 1 week, maar weet niet hoe t zit met detectie tijden en halfleven van dit spul.

j100801 zei:
ik heb meridia gebruikt en i love it. mijn probleem is als ik veel vet kwijt wil het weinig eten want ik ben gek op lekker eten. dus als ik bijv clen of zo ga nemen krijg ik ook meer honger en heb moeite om me aan me dieet te houden. 1 tabletje meridia per dag, soms 2, en ik ben helemaal niet meer met eten bezig. dat scheelt een hoop kcal per dag!!

Wat is je vetpercentage, hoeveel weeg je, hoeveel cal eet je mét meridia en hoeveel zonder.

Wat zijn je resultaten op het moment. Heb je veel spiermassa verloren?

Wat kunnen neveneffecten zijn? Wat zijn de richtprijzen?

all the girls..

heb een paar meiden op de sportschool die het gebruiken en kan je zeggen ze gaan als een gek, zijn al een paar kilo's kwijt en voelen zich super veel energie.... zeker perfect bij zwaarlijvige mensen...

een aanrader...

groetjes

hotbear

Terug
Naar boven