Is er iemand die misschien ervaring heeft met deze product. Daarmee bedoel ik Meridia.
Het blijkt je honger behoorlijk te stillen
Het blijkt je honger behoorlijk te stillen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Cagri51 zei:Ik vind dit middel interessant omdat ik zelf tijdens het cutten gewoon niet volraak. Ik eet van nature ook heel veel dus wil ik iets proberen wat gewoon mijn honger behoorlijk stilt.
Als ik geen honger heb ik kan nog heel wat eten, dus daar ben ik niet bang voor Dani.
Heb zelf ook clen en ephedrine gebruikt maar het honger stillen deden ze bij mij niet
j100801 zei:ik heb meridia gebruikt en i love it. mijn probleem is als ik veel vet kwijt wil het weinig eten want ik ben gek op lekker eten. dus als ik bijv clen of zo ga nemen krijg ik ook meer honger en heb moeite om me aan me dieet te houden. 1 tabletje meridia per dag, soms 2, en ik ben helemaal niet meer met eten bezig. dat scheelt een hoop kcal per dag!!
[Link niet meer beschikbaar]superspider zei:Wat kunnen neveneffecten zijn? Wat zijn de richtprijzen?