Fitness Seller

Iemand ervaring met whey perfection?

Numero Uno

Ja, vind het een overheerlijke, overweldigende smaak hebbben en een superieure nasmaak :P:P:P.

Dank jullie voor de complimenten! Waarderen we!:)

hoe weet je nou of het beste kwaliteit is dan?
laten onderzoeken in een lab? :sukkeltje:

Gelukkig werkt de nVWA ook op die manier. Ze laten 5 inspecteurs een blikje tonijn eten en als de meerderheid vindt dat het niet smaakt naar zware metalen wordt het product goedgekeurd. No offence, maar als je nou echt denkt dat je de kwaliteit kunt meten d.m.v. je eigen subjectieve waarnemeningen wordt het eens tijd dat je jezelf een stuk minder serieus gaat nemen.

Er is trouwens al eens iemand geweest die lab onderzoek heeft laten uitvoeren op WP. De kwaliteit was inderdaad goed heb ik gehoord ;)

Je claimt dat de kwaliteit 'de beste is'. Zonder labtesten kun jij helemaal niks claimen over de kwaliteit.

Het nWVA verhaal is alleen om je in te laten zien dat je subjectieve conclusie als een tang op een varken slaat.

EDIT: Ik zie nu dat bricks dat claimt. Beschouw de reactie dan ook als op bricks gericht :)

Als jullie goed lezen zeg ik niet dat het de beste kwaliteit is. Ik heb het over de verhouding van de kwaliteit tot de prijs en tot de smaak. Met de kwaliteit bedoel ik de zuiverheid. Dus het aantal gr. eiwitten per zoveel gram.

Ik claim dus helemaal nergens dat het de beste kwaliteit is. Voortaan beter lezen voor dat er interessant wordt gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
drinken jullie het ook op niet trainingsdagen?

• Topic Starter Topic Starter
oke dankjewel

drinken jullie het ook op niet trainingsdagen?

Ja, zowel in de ochtend en avond. Op trainingsdagen neem ik het in de ochtend en na de training.
Ik neem de whey tweemaal per dag omdat ik anders niet aan mijn eiwitten kom. Ik ben namelijk vegetariër. :)

Terug
Naar boven