MuscleMeat

iemand evaring met de energize!

hendrie

Huge Freak
Waardering
317
Lengte
1m84
Massa
99kg
Vetpercentage
15%
De enige die er ervaring mee heeft is wellicht René zelf. :D

zit er leuk uit idd :)
hoeveel mg 1,3 dimethylamylamine bevat 1 capsule?

energize moet nog uitkomen :D

We hebben samples gehad en meerdere mensen laten testen en na 3x de samenstelling veranderd te hebben zijn we tot de Energize! gekomen. Ik verwacht het wo-do binnen.

We krijgen ook samples, alleen moeten we zelf die gripzakjes gaan afvullen dus dat wordt een paar dagen later.

Ik weet zeker dat niemand meer dan 3 caps nodig heeft om een hele stoot energie te krijgen en gevoel van euforie.

• Topic Starter Topic Starter
ben erg benieuwd ga het meteen bestellen als het er is!
waarneer moet je ze eigelijk innemen?om ook voor je vetverbranding wat extra te hebben?

tanks

heb gelezen op de site maar kom er niet helemaal uit ik wil het namelijk ook gebruiken als fatburner nu staat er bij je maaltijden nemen maar hoeveel? want staat ook niet meer als 1per dag?neem ik die bij ontbeit? of in de middag? of avond?

heb gelezen op de site maar kom er niet helemaal uit ik wil het namelijk ook gebruiken als fatburner nu staat er bij je maaltijden nemen maar hoeveel? want staat ook niet meer als 1per dag?neem ik die bij ontbeit? of in de middag? of avond?

Volgens mij staat het er vrij duidelijk overigens > Bij gebruik als fatburner neem 1 capsule bij een maaltijd. Neem niet meer dan 3 capsules verspreid over de dag.

ja oke maar betekend dat dus dat je er 3moet nemen bij je ontbeit 1 bij je middageten 1 en bij je avondeten 1??

1+1+1=3 dus 1tje bij je ontbeit 1tje bij je middag eten en 1tje bij je avond eten dus 3 in totaal van je dag

kan ik hem vanavond bestellen:D:D

EN hoe vinden wij de energize!?? ik vind hem top!

ik heb het wel flink warmer en zweet harder jullie?

Ik heb er laatst één voor het uitgaan genomen, niet echt wat van gemerkt.

Maar ik nam hem ook na een bord rijst met kip en voor een bak kwark, dus niet optimaal getimed.

Volgende keer gewoon 2 ;)

2 tegelijk doet het best goed, ik neem er ook vaak 1 met 1 caffeine cap.

Hoeveel DMAA zit erin?

is niet bekend geloof ik, er staat wel bij energy matrix 230 mg, (cafeïne anhydrous, 1,3 dimethylamylamine, synefrine) dus hoeveel DMAA het presies is weet ik niet. :D

Terug
Naar boven